• MyDrea­m
    Äldre 6 Feb 22:33
    4252 visningar
    22 svar
    22
    4252

    Midsommarbrudar 2009

    Någon mer som ska gifta sig på midsommarafton?

  • Svar på tråden Midsommarbrudar 2009
  • norgej­ente
    Äldre 5 Mar 21:43
    #1

    Vi gifter oss på midsommardagen
    Var i landet är ni då? Vi gifter oss i Uddevalla men bor i norge.

  • 090619
    Äldre 5 Mar 21:55
    #2

    Vi gifter oss på midsommarafton, i Stockholm.

  • Äldre 6 Mar 08:36
    #3

    Vi gifter oss Midsommardagen. Hur planerar ni just nu? har ni panik över något?
    Jag håller på att få panik över filmare och fotograf som aldrig blir färdig bokade. Annars sitter jag just nu med mallar till vigsel och festprogrammet och bokar av olika småsaker.

  • norgej­ente
    Äldre 6 Mar 09:52
    #4

    Vi håller på med maten. Vi vet vilken catering vi skall ha men har inte kommit överrens om menyn helt än. Vi tar det med ro, kanske lite för mycket men det känns som om allt är under kontroll. Vi skall antagligen ha en vän som fotograf, som jobbar med det, men M2B har inte frågat än och det är hans ansvar... Om vännen inte kan blir jag lite stressad!

  • MyDrea­m
    Äldre 6 Mar 14:13
    #5

    Denna vecka har jag bokat tid för make up, hår och naglar.
    Fick hem min klänning med posten igår och den var lika underbar i verkligheten som på bild!

    Vi har bra kontakter både när det gäller catering och fotograf så det väntar vi lite med.

    Har ni något speciellt tema, färg?

  • Äldre 6 Mar 18:08
    #6

    Jag ska ha Vitt vitt vitt och lila. Lila bukett, lila placerings kort, lila papper i festprogrammet och andra små detaljer annars helt vit. Ni då?

  • MyDrea­m
    Äldre 6 Mar 19:11
    #7

    Vi har vitt, svart och limegrönt som färgtema.
    Sen blir det lite midsommarinspirerat. sommarbuffe med inslag av midsommarmat, dans kring midsommarstången. Våra barn kommer ha midsommarkransar mm
    Vi ska vigas och hålla festen i göteborgs skärgård så det kommer att bli perfekt. Hoppas bara att solen är med oss!

  • 090619
    Äldre 6 Mar 19:16
    #8

    Vi ska ha vitt, champagne och nougat som färgtema. Sedan lövat med björklöv så klart :) Vi ska också ha midsommarbuffé med bla sill och nubbe, det är ju ändå midsommar

  • Ängla0­7
    Äldre 6 Mar 20:03
    #9

    Vi gifter oss på midsommarafton i värmland på en liten ort som heter Forshaga vid en liten sjö

  • MyDrea­m
    Äldre 6 Mar 21:01
    #10

    Kul att äntligen lite fler midsommarbrudar har hittat hit!

Svar på tråden Midsommarbrudar 2009