• lönnsj­ö
    Äldre 28 Jan 13:33
    19780 visningar
    103 svar
    103
    19780

    Kristianstadstrakten del 2

    Såg att den andra tråden var stängd så vi fortsätter väl här

  • Svar på tråden Kristianstadstrakten del 2
  • anapan­asiti
    Äldre 1 Mar 20:02
    #41

    Igår var jag på Gittes och köpte tyg till min klänning. Vi hittade det perfekta tyget och det kostade 75kr/meter, så det blev under 500kr för tyg, foder och dragkedja

  • 27juni­2009
    Äldre 5 Mar 16:16
    #42

    hur går det för er kristianstads brudar?
    Jag känner nu att tiden springer iväg, MYCKET som skall göras...

  • lönnsj­ö
    Äldre 6 Mar 20:25
    #43

    Hjälp! Snart är det bara 5 månader kvar för vår del. Ska prova kläder den 17 mars. Spännande

  • 27juni­2009
    Äldre 6 Mar 21:00
    #44

    ja för oss e de mindre än 4 månader hur i hela friden skall jag hinna ??? O jag som tyckte att vi var bra på det hela....
    ja ja har precsi mailat m en amatör fotograf som tar fantastiska bilder som nog komemr fota mingel bilder o ev min secret box- blir henen sförsta men någon gång ska ju vara första Jag e inte beredd att lägga fler atusen för en sån fotografering o för att få ett par stackars bilder som resultat, nej jag vill få "alla" bilderna o kunan gör avad jag vill med dem till ett juste pris.
    Lönnsjö: har ni mycket kvar att fixa?

  • lönnsj­ö
    Äldre 7 Mar 08:58
    #45

    Vad roligt att ni hittat en fotograf ni trivs med


    Usch jag tycker också att vi hade koll på läget men plötsligt har tiden runnit iväg. Börjar verkligen bli nervös nu.


    Vi har bokat allt. Cateringen ska vi kontakta längre fram och checka av med antal gäster osv. Inbjudningarna ska vi skicka sista veckan i mars tänkte vi. Kläderna skaprovas ut den 17e...hoppas man hittar något man känner sig fin i{#lang_emotions_undecided}


    Hmmm, tja det är väl det att alla bokningar ska dubbelkollas när det närmar sig. Fasen vi har inte bestämt ringar än.Trodde att jag bestämt mig men nej då. Så det är väl det vi har kvar.


    Hur går det för er?

  • micof
    Äldre 9 Mar 02:17
    #46

    27juni2009
    Där sa du något !! Jag skulle aldrig våga näcka framför någon...men just den fotografen (om det är den jag tänker på?) kan jag näcka och dansa hulahula framför om så skulle krävas !!
    Jiihooo.... Ahhh !! Va BRA !! Hur har jag lyckats MISSA den ideén ??

  • 27juni­2009
    Äldre 9 Mar 08:52
    #47

    Ja det är DEN fotografen
    Näcka helt kommer jag inte göra, men i lite fina underkläder
    Kommer i så fall ha med mig en god vän som "stöd" men tänk då får hon ju 2 secret box på sin erfarenhetslista
    Hoppas så att hon kan den dagen vi gifter oss, hade varit kanon med en amatörfotograf som fotar mingel

  • Mia o Kalle
    Äldre 9 Mar 15:44
    #48

    Hade för mig att jag hade svarat men..tydligen inte..

    27 juni 2009; Vi planerar bröllop inför hösten 2009. Datum är inte spikat eftersom lokalen inte är bokad än.Tanken är sista helgen i sept alt första i okt. Vi ska ut och titta på Stenhuset i Östanå nästa vecka. Det ser vackert ut. Någon som har erfarenhet av det?

    Tacksam för tips gällande catering också. Nån med bra referenser?

  • 27juni­2009
    Äldre 9 Mar 19:46
    #49

    Bykrogen i österslöv har catering oxå
    kalas god mat har dem.

  • AnCo
    Äldre 15 Mar 10:39
    #50

    Var hittar man en bra hårfrisörska i Kristianstadstrakten som kan fixa bröllopsfrisyren?
    Har läst om Studio Capelli, är de att rekommendera?

Svar på tråden Kristianstadstrakten del 2