• lönnsj­ö
    Äldre 28 Jan 13:33
    19462 visningar
    103 svar
    103
    19462

    Kristianstadstrakten del 2

    Såg att den andra tråden var stängd så vi fortsätter väl här

  • Svar på tråden Kristianstadstrakten del 2
  • anapan­asiti
    Äldre 11 Feb 14:52
    #21

    Grattis Micof... vad roligt! Så härligt o provsmaka tårtor. Är det mycket grejer som ni ska vara med på? Någon frågade oss om vi skulle va med i Norra Skånes tävling, men jag kände att jag nog inte skulle palla det. Är ju nygravid (v 9 imorgon) och det räcker gott med den uppståndelsen som det lär bli när alla får veta det.

  • anapan­asiti
    Äldre 11 Feb 14:54
    #22

    Idag har jag ringt och frågat min väninna om hon vill va toastmadame... det blev ett JA :). Ska be m2b o ringa sin kompis som ska va toastmaster... då kan jag äntligen börja med inbjudningskorten. Ringde dessutom och kollade fotograf idag. 1 timmes fotografering och ett album med 21 bilder kostade 2300:-, är det ett bra pris?

  • lönnsj­ö
    Äldre 11 Feb 21:38
    #23

    Grattis Micof! Ska lyssna på er på fredag

    Anapanasiti: Grattis till bebben Jag tycker det verkar vara ett bra pris om man jämför med många andra. Kommer inte ihåg vart mennär vi kollade olika fotografer vi fick ett pris på 3000 kr för 1 timmes fotografering och 25 bilder,utan album.

  • 27juni­2009
    Äldre 12 Feb 11:16
    #24

    anapanasiti: vilken fotograf e de ni bokat så billigt? lät ju perfa ju
    micof: jag får lyssna igen alla inspelningar via web radion, på fredag sitter jag på föreläsning o läste försent i P´s blogg om första inspelningen

    Vi har fått lite fart här hemma igen, håller på för fullt m inbjudningskorten o de börjar närma sig "slutet" hoppas stämplen jag skall hämta på fredag (fjäskade till mig dne på 5 dagar mot 7-14 i vanliga fall ) blir bar så är målet att allt annat med inbjudningskorten skall vara klart tills måndag På lördags kall vi designa ringen o köpa provbitar tyg till klänningen. den 28.e e de dags för tårtprovning på fantasi, sk abli kul, han kom m ett bra förslag då han gärna ville vi skulle komma en morgon, ta frukostbuffe här under tiden mums va gott o vilken lyx morgon för miig o m2b, blir många promenader den helgen för o hålla sig i form jag ahr ju börjat på viktväktarna för 2 veckor sedan, trögt går det dock...

  • micof
    Äldre 12 Feb 16:01
    #25

    anapanasiti: Tack
    Ja, detta tar väldigt mycket på en, ska jag säga. Man ska infinna sig på radion i tid och otid *haha*
    Blogga i en annan blogg än min !! Jätte svårt !!!
    Jag tycker nog oxå att det var ett bra pris du fick av fotografen ! Vilken fotograf är det ??

    lönnsjö: Tack

    27juni2009:
    Ja, jag klarar inte själv lyssna på oss !! Jag skäms ju så jag håller på att sjunka genom jorden !!

    Jag har beställt papper och färdigskurna kort idag. Utsida till vigselprogram, festprogram, inbjudningar och placeringskort
    Allt i pärlemo !!! Apsnyggt !!

  • 27juni­2009
    Äldre 14 Feb 20:34
    #26

    Idag har vi designat våra ringar underbart o vi klarade oss "nästan" innan för ramarna för budgeten
    tror de kommer bli toppen.
    Har även köpt tyg prov till min känning samt tyg till m2b o sonens plastronger.
    Stämpeln hämatde jag igår o de blev faktist fin.

  • anapan­asiti
    Äldre 15 Feb 07:46
    #27

    27juni2009: var köpte du tygprover nånstans?

  • 27juni­2009
    Äldre 15 Feb 13:01
    #28

    gittes stuvkälla helt ok priser
    ska du oxå sy/få uppsytt din klänning?

  • anapan­asiti
    Äldre 15 Feb 13:23
    #29

    27juni2009: Min kusin ska sy den till mig, vi ska till Gittes om 2 veckor Vet inte riktigt vad vi ska ha för typ än... men det ska bli skoj o åka dit o titta.

  • 27juni­2009
    Äldre 15 Feb 17:36
    #30

    oh gud va härligta tt få en släkting att sy

    Nu har vi varit o "provsmakat" maten på vår fest restaurang eller ja inte menyn vi skall ha utan söndags middag, men vi kollade in detaljer o insöp atmosfären, ohhh så mysigt o så berättade krögaren lite hur de brukade ha det på bröllop

Svar på tråden Kristianstadstrakten del 2