• lönnsj­ö
    Äldre 28 Jan 13:33
    19445 visningar
    103 svar
    103
    19445

    Kristianstadstrakten del 2

    Såg att den andra tråden var stängd så vi fortsätter väl här

  • Svar på tråden Kristianstadstrakten del 2
  • anapan­asiti
    Äldre 29 Jan 21:04
    #11

    27juni2009: Har ni skickat ut era inbjudningar än? Vi hade tänkt att skicka dem i början av mars. Blev ju lite stressigt nu eftersom vi fick tidigarelägga det 6 veckor.

  • Om du lämnar mig nu
    Äldre 29 Jan 21:48
    #12

    Annika -81

    Anders -78

    Ja ett Alfred heter han född nov 07

    25juli Köpinge kyrka

    Festen folkestorps bränneri

    Kyrkan,festlokal,gäster, färgtema rosa vitt och grönt,inbjudan klar,blommor, ring vald börjar bli en del som e klart

  • Prahli­s
    Äldre 29 Jan 22:44
    #13

    1. Sophie -85
    2. Roger -79
    3. Inga barn, dock 2 katter som nästan är våra barn
    4. 15 augusti i Kstadtrakterna
    5. Östanå, Stenhuset
    6. Oj, inget är klappat och klart än, men myckt preliminärt dock

  • 27juni­2009
    Äldre 30 Jan 12:10
    #14

    Ja, jag gör en liten fråge enkät ;)

    1.Vad heter du och vilket år är du född ??
    Jenny 81:a gptt på nosaby o österäng för er som e i ålder m mig
    2.Vad heter din m2b och vilket år är han född?
    Marcus 77:a
    3.Har ni barn ? Om ni har vad heter dom och vilket år är dom födda ??
    STore M född 03 blir ringbärare Lilla M född 06 blir näbb

    4. Vilket datum gifter ni er och vart ??
    27Juni Kiaby Kyrka
    5. Vart blir festen ?? Lokal eller restaurant, slott ??
    Bykrogen
    6. Vad är bokat och klart ??
    Kolal in min presentation så får ni se vad som är gjort o vad som skall göras fråga gärna annars

  • 27juni­2009
    Äldre 30 Jan 12:14
    #15

    ana....: nej våra inbjudningar är inte ens klara var min ambition att få ut dem till alla hjärtan, men den ambitionen spricker nog.... sjuka barn titt som tätt, amssor av migrän o så renoverar vi mitt i allt detta grabbens rum ja ja måste bli klar m min textning till inbjudningen som skall lämnas för stämpel tillverkning, sen ska de itne vara såååå mycke kvar oj optimistisk jag blev då.... hälften av kuverten är inte utskurna o vikna ännu, "ramar" skall mästas ut o skäras ut, alla "ramar" o texter skall sättas på plats, texten skall stämplas & embossas, hjärtan skall skäras ut o¨fästas i inbjudan, ojojojoj får ng försöka få barnvak så vi akn vara vid det ett tag

  • lönnsj­ö
    Äldre 30 Jan 13:31
    #16

     


    micof skrev 2009-01-29 19:46:35 följande:
    Ja, jag gör en liten fråge enkät ;) 1.Vad heter du och vilket år är du född ?? 2.Vad heter din m2b och vilket år är han född?3.Har ni barn ? Om ni har vad heter dom och vilket år är dom födda ?? 4. Vilket datum gifter ni er och vart ??5. Vart blir festen ?? Lokal eller restaurant, slott ?? 6. Vad är bokat och klart ??Självklart är det frivilligt att svara. Hela mitt vil är blottat på min blogg ändå, så jag har inga hemligheter *haha*

    Åh, jag ÄLSKAR enkäter


    1. Anna 1976
    2. Daniel 1976
    3. Två pojkar, Axel 4 år och Albin 2 år
    4. 22 augusti i Östra Sönnarslöv. Festen blir i Folkets hus i Ekestad, inte långt ifrån Österslöv
    5. Det mesta är bokat förutom våra kläder.Ska fixa det under mars månad. Håller på med projekt viktnedgång just nu. Har inte beställt inbjudningarna ännu, har helt glömt det{#lang_emotions_embarassed} Det får vara februari månads projekt då.

  • 27juni­2009
    Äldre 5 Feb 12:03
    #17

    hallå hallå
    Hur går det för er andra?
    Känns som att vi står lite o stampar komemr inte loss m inbjudningskorten som verkligen är nästa på tur.... börjar kännas bråttom med dem, vår ambition var ju mitten på februari...

  • lönnsj­ö
    Äldre 5 Feb 15:12
    #18

    Hallå ja!

    Här står det också stilla. Blir aldrig färdig till att beställavåra inbjudningskortmen idag SKA jag göra det. Har ringt kyrkan och dubbelkollat starttiden där osv. Tur det för de hade inte satt någon tid. 15.30 blir det.

    Hmm, näe...sen vet jag inte om det händer så mycket mer för tillfället...känns bara som att tiden rinner iväg och att vi inte utnyttjar den.

  • micof
    Äldre 6 Feb 02:09
    #19

    Mycket lullull kraffs som fixas här.... dekoration å så. Klänning måste jag ju börja prova ut snart...
    ¨Måste verkligen börja med inbjudningarna.... åhh, önskar jag var miljonär !!!

  • micof
    Äldre 11 Feb 08:41
    #20

    Hej alla !!
    Va dött här är ??
    Nä, jag ska inte "klaga" ! Jag själv har inte varit så aktiv på ett tag.
    Vi vann, eller vad man ska kalla det, en tävling om att bli Radio Kristianstads brupar 2009.
    Tjohoo.... kan säga att var mitt läv hektiskt innan så är det inte att jämnföra med nu !!

    Vi var med igår och kommer att vara med mellan 12 och 13 på fredag. Provsmaka bröllops tårtor.
    Önskar att jag hade fått vara där idag. Det är Atalje MB som kommer dit !!

    Hur går det för alla ??
    Vi har stannat av lite... vi måste få grepp om vad detta med "brudpar 2009" innebär !

Svar på tråden Kristianstadstrakten del 2