• MV85
    Äldre 26 Jan 17:48
    95313 visningar
    302 svar
    302
    95313

    Porr!

    Efter att en tråd här på bt blivit så totalt ot när det gällde ämnet bestämde jag mig för att istället för att förvirra den ts mer öppna en ny tråd kring ämnet!

    Alltså - Vad tycker du om porr? Rätt eller fel? Inspirerande eller äckligt? Tittar själv, eller ej? Vad anser du om porrindustrin? osv osv osv

  • Svar på tråden Porr!
  • Wiggy
    Äldre 16 Feb 22:38

    Håller med Panzerfaust till 100%. Att killar surfar porr betyder inte att han älskar dig mindre eller att han är missnöjd med ert förhållande.

  • Jessic­a M
    Äldre 17 Feb 00:00
    ario skrev 2009-02-15 17:48:45 följande:
    Även om man är nyansälld eller inte, så bör man ju veta att detta är fel!hur gammal var du?Jessica M skrev 2009-02-15 11:37:16 följande:
    Jo, men det är klart att jag fattade att det var fel! Men jag var väldigt osäker eftersom det var mitt första sommarjobb.Jag kände att det var fel men jag ville verkligen inte ställa till med bråk eller ja, att det var jag som hade provocerat fram det liksom.. typ att jag hade en ganska kort kjol och så. Och han hade ett sånt där självklart sätt, typ man sa inte emot bara..

    Jag blev väl också rätt chockad, det var inte nån liten klapp jag fick. Utan en ordentlig klatsh rätt över rumpan så jag nästan trillade framlänges, och så sa han det bara.. kom sätt dig här stumpan (eller nåt sånt) så får jag känna lite på dig. Och då var det liksom inte läge att börja ställa till med något.. Jag kommer ihåg att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, sen gjorde jag det bara.. satte mig snällt på bordet som han klappade på och särade på benen och lät honom känna..

    Jag var 17..
  • Äldre 17 Feb 00:04

    Nu blir jag sådär arg igen! Så jävla äcklig gubbe!



    Jessica M skrev 2009-02-17 00:00:40 följande:


    Jo, men det är klart att jag fattade att det var fel! Men jag var väldigt osäker eftersom det var mitt första sommarjobb.Jag kände att det var fel men jag ville verkligen inte ställa till med bråk eller ja, att det var jag som hade provocerat fram det liksom.. typ att jag hade en ganska kort kjol och så. Och han hade ett sånt där självklart sätt, typ man sa inte emot bara.. Jag blev väl också rätt chockad, det var inte nån liten klapp jag fick. Utan en ordentlig klatsh rätt över rumpan så jag nästan trillade framlänges, och så sa han det bara.. kom sätt dig här stumpan (eller nåt sånt) så får jag känna lite på dig. Och då var det liksom inte läge att börja ställa till med något.. Jag kommer ihåg att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, sen gjorde jag det bara.. satte mig snällt på bordet som han klappade på och särade på benen och lät honom känna..Jag var 17..
  • Jessic­a M
    Äldre 17 Feb 00:26
    passionsblomman skrev 2009-02-17 00:04:37 följande:
    Nu blir jag sådär arg igen! Så jävla äcklig gubbe! Jessica M skrev 2009-02-17 00:00:40 följande:
    Ja, totalt skitäcklig... och han kände verkligen också, inte bara lite så där utan helt.. om du fattar vad jag menar. Skämdes något otroligt under tiden han gjorde det.. och ännu värre efteråt. Kände mig väldigt utlämnad, men då var det liksom för sent, sen var jag bara "hans flicka" i hans ögon. Och han gjorde det flera gånger.

    Har sedan efteråt fått reda på att han gjort det med flera unga tjejer. Det som gjorde mig mest arg var väl att alla liksom visste vad han höll på med, till och med dom äldre tjejerna på kontoret har jag förstått efteråt. Men ingen gjorde något för att stoppa det, tvärtom skröt han nästan med det och det var mycket skitsnack bakom ryggen på mig och flera av dom andra unga tjejerna. Typ att vi var "lätta" och la upp oss och såna saker. Jag har fått höra det efteråt, men då fattade jag ingenting.. följde bara med honom in på toa när sa till mig. Nu efteråt känns det helt idiotiskt, men.. ja det är lätt att se det nu när man är säkrare på sig själv..
  • Äldre 17 Feb 08:58

    Ja du, jag vill fasen kräkas när jag hör det här!
    Jobbar aset kvar där och lever i högönsklig välmåga?

    Vart kan jag skicka bajset han förtjänar i sin brevlåda!!!???

    Det VÄRSTA är att han ju knappast är ensam!

    Jessica M skrev 2009-02-17 00:26:51 följande:


    Ja, totalt skitäcklig... och han kände verkligen också, inte bara lite så där utan helt.. om du fattar vad jag menar. Skämdes något otroligt under tiden han gjorde det.. och ännu värre efteråt. Kände mig väldigt utlämnad, men då var det liksom för sent, sen var jag bara "hans flicka" i hans ögon. Och han gjorde det flera gånger.Har sedan efteråt fått reda på att han gjort det med flera unga tjejer. Det som gjorde mig mest arg var väl att alla liksom visste vad han höll på med, till och med dom äldre tjejerna på kontoret har jag förstått efteråt. Men ingen gjorde något för att stoppa det, tvärtom skröt han nästan med det och det var mycket skitsnack bakom ryggen på mig och flera av dom andra unga tjejerna. Typ att vi var "lätta" och la upp oss och såna saker. Jag har fått höra det efteråt, men då fattade jag ingenting.. följde bara med honom in på toa när sa till mig. Nu efteråt känns det helt idiotiskt, men.. ja det är lätt att se det nu när man är säkrare på sig själv..
  • Aleta
    Äldre 17 Feb 09:05

    Jag blir dessutom jättearg på de som visste om det och inte varnade för honom!
    Varför låter man en 17-årig tjej utsättas för något sådant utan att vara förberedd?
    Om man vet om det så kan man försvara sig och blir inte helt paff. Det är nog inte ovanligt att många blir så chockade att de inte gör något.

    Grrr, visst är han ett as, men hur kunde de låta bli att säga:
    "Se upp för gubben på kontoret, han tafsar om han får en chans."
    Då skulle fler tjejer komma undan, det är jag säker på, och han skulle säkert få sig en och annan hurring också.

    Att stå och se på och låta något hända när man vet att det kommer att göra det är nästan lika illa.


    passionsblomman skrev 2009-02-17 08:58:19 följande:
    Ja du, jag vill fasen kräkas när jag hör det här!Jobbar aset kvar där och lever i högönsklig välmåga?Vart kan jag skicka bajset han förtjänar i sin brevlåda!!!???Det VÄRSTA är att han ju knappast är ensam! Jessica M skrev 2009-02-17 00:26:51 följande:
  • Äldre 17 Feb 09:09

    Ja fy ...det änns som att alla där hade accepterat att det var så det var om man ville få jobba kvar där!
    Istället för att all borde smitt en plan för att se till att få ut äcklet från yrkeskåren!


    Aleta skrev 2009-02-17 09:05:06 följande:
    Jag blir dessutom jättearg på de som visste om det och inte varnade för honom!Varför låter man en 17-årig tjej utsättas för något sådant utan att vara förberedd?Om man vet om det så kan man försvara sig och blir inte helt paff. Det är nog inte ovanligt att många blir så chockade att de inte gör något.Grrr, visst är han ett as, men hur kunde de låta bli att säga:"Se upp för gubben på kontoret, han tafsar om han får en chans."Då skulle fler tjejer komma undan, det är jag säker på, och han skulle säkert få sig en och annan hurring också. Att stå och se på och låta något hända när man vet att det kommer att göra det är nästan lika illa.
  • Aleta
    Äldre 17 Feb 09:14

    Han kanske ser på dem och fantiserar att det är du. Det tror jag är det troligaste.

    Har det aldrig hänt att du tittar på läckra bilder av t ex Jonny Depp?
    www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/archive/2008/10/13/sexiest-man-alive-johnny-depp.aspx
    Inte önskar du väl att din kille är han för det?

    Prata med honom om att du känner dig osäker på vad han vill ha i sängen när han ser på porr. Om ni kan tala med varandra utan att döma så kanske ni båda kan lära er lite mer om varandra.

    Jag kan se på porr ibland själv, och inte sjutton skulle jag vilja ha någon av dem jag ser, aldrig i livet. Det är bara en krydda i sexlivet.


    rosett skrev 2009-02-16 17:59:06 följande:
    Kanske inte hör hit..men är det någon mer än mig som "upptäckt" att er pojkvän varit inne på div. sidor?Just nu känner jag mig bara väldigt liten, som att jag inte räcker till, jag känner mig bara grå & dyster & har en stor klump i magen.Ska jag ha sex & tänka på att han varit inne på såna sidor?Ser han mig eller "dom"?När jag är naken med honom, tänker han på någon annan då?Upptäckte att han varit inne på såna sidor av en händelse i helgen och satt uppe med sidorna när han kom hem. På något märkligt sätt känns det som att han har varit med någon annan, bakom min rygg. Vad ser han för intresse med detta? Ska man bara acceptera att det är en "grej som killar gör"? Hjälp?
  • femini­stbrud
    Äldre 17 Feb 09:53

    Jessica, det är ju verkligen fruktansvärt! Lagen skyddar faktiskt sådna som du för det är inte tillåtet att utnyttja sin ställning för att få sex. Jag blir också så förbannad på att de andra inte gjorde något åt saken! Vet du vad han gör idag? Han kanske fortsätter som förr... Hemska tanke!

  • Äldre 17 Feb 10:19

    Jag undrar Jessica: har du någon tanke om vad som hade kunnat hjälpa dig då? Vad skulle du vilja säga till andra? Hur ska vi få stopp på sådant här?

    Dessutom vill jag säga att jag tycker du är modig som berättar så ärligt vad du varit med om!
    Det sitter säkert(tyvärr) många och läser som varit med om liknande saker!