• MV85
    Äldre 26 Jan 17:48
    95430 visningar
    302 svar
    302
    95430

    Porr!

    Efter att en tråd här på bt blivit så totalt ot när det gällde ämnet bestämde jag mig för att istället för att förvirra den ts mer öppna en ny tråd kring ämnet!

    Alltså - Vad tycker du om porr? Rätt eller fel? Inspirerande eller äckligt? Tittar själv, eller ej? Vad anser du om porrindustrin? osv osv osv

  • Svar på tråden Porr!
  • Flisa8­0
    Äldre 15 Feb 17:44

    Jag tycker du borde anmäla...
    Det är fruktansvärt det du har varit med om, jag är hemsk ledsen för din skull. Även om det må vara länge sedan (?!) så glömmer man ju inte en sån sak.

  • ario
    Äldre 15 Feb 17:48

    Även om man är nyansälld eller inte, så bör man ju veta att detta är fel!

    hur gammal var du?

    Jessica M skrev 2009-02-15 11:37:16 följande:


    Hmmm.. läste om den tjejen som jobbade inom vården och fick skamliga förslag och klappar på rumpan och så. Jag tycker lite synd om henne, men det är inte bara inom vården det är så i så fall. Har själv arbetat på advokatbyrå och fått en ordentlig klatsch i rumpan en gång ... typ lilla tjejen kom och sätt dig här får jag känna lite på dig. Han som gjorde det var typ "gubbslem" över femtio. Tycker inte man skall behöva tåla sånt, men det är inte så lätt att säga ifrån när man är ung och ganska ny på jobbet och den som är på en bestämmer över ens anställning. Han fick känna på mig, skäms nu efteråt.. men då var jag helt nyanställd och visste inte hur jag skulle göra. Var "hans flcka" i nästan en månad innan jag blev med barn och gjorde sen abort. Idag hade jag nog sagt ifrån mer..Han var väldigt porrfixerad och verkade vara en sån som ville göra det han såg i dom där filmerna på riktigt med unga tjejer. Tycker inte illa om porr därför, men vissa killar kanske ändå skall tänka sig för lite.Jessica
  • lillab­ruden
    Äldre 16 Feb 03:58

    Vi borde ha bättre lagar som skyddar kvinnor & män från sexuella trakasserier!!!!
    Jag blev grovt misshandlad för att jag inte ville bli kallad hora i gymnasiet, vad hände med dem som utförde och planerade misshandeln? inget.
    Så många tjejer som söker hjälp för diverse sex övergrepp problem och vad händer? Jo det är tjejens fel
    Hela min uppväxt har jag fått höra 'det är bara pojkar, dem lär sig sen' eller 'sluta nu vara så uppmärksamhets desperat!!' jag tror inte folk vågar helt enkelt!!!!
    Men man kan alltid hjälpa andra unga tjejer o killar även om man inte kunde hjälpa sig själv i stunden.

    Jessica M, du ska inte dra dig för att berätta om du hör en tjej/kille berätta nåt liknande. Förhoppningsvis kan man hjälpa...

  • Wiggy
    Äldre 16 Feb 09:47

    Sexuella trakasserier kräver samma åtgärder som mot mobbning. Spöa skiten ur asen. Jag var mobbad och misshandlad pga mitt efternamn hela grundskolan och de slutade inte förrän ett av asen hamnade på akuten med brutet revben, knäckt näsa och svullen pung. 9 års ilska fick utlopp, hehe. Att prata dessa amöbor som tafsar tillrätta hjälper inte. Ge dem en spark på pungen och ring deras fruar.

    Jag hade en full kvinna i 50-årsåldern i ambulansen en gång, och hon fick för sig att börja tafsa mig mellan benen medans jag skulle sätta en nål i armvecket på henne. Hon blev anmäld och fick ett fint blåmärke på armen. Ryckte ju till när hon kupade handen

  • lillab­ruden
    Äldre 16 Feb 15:00

    att ge sig på sina förövare resulterar tyvärr bara i att du får ett brottsregister ev. skadeståndskostnader och idioten får pengar! systemet är ju till för att skydda brottslingar, inte brottsoffer...


    Wiggy skrev 2009-02-16 09:47:16 följande:
    Sexuella trakasserier kräver samma åtgärder som mot mobbning. Spöa skiten ur asen. Jag var mobbad och misshandlad pga mitt efternamn hela grundskolan och de slutade inte förrän ett av asen hamnade på akuten med brutet revben, knäckt näsa och svullen pung. 9 års ilska fick utlopp, hehe. Att prata dessa amöbor som tafsar tillrätta hjälper inte. Ge dem en spark på pungen och ring deras fruar. Jag hade en full kvinna i 50-årsåldern i ambulansen en gång, och hon fick för sig att börja tafsa mig mellan benen medans jag skulle sätta en nål i armvecket på henne. Hon blev anmäld och fick ett fint blåmärke på armen. Ryckte ju till när hon kupade handen
  • Wiggy
    Äldre 16 Feb 16:41

    Jag menar naturligt vis inte att man bokstavligen ska gå och sparka chefen eller vem det nu är på pungen mitt på blanka dan bara så där. Hur skulle det se ut?

    Men om någon tafsar dig i baken mot din vilja och du knäar honom på pungen eller ger honom en örfil går det under nödvärn.

    Fysisk hämnd kanske inte löser något i längden, men man kan ändå ringa hans fru och ge igen. Låtsas att man är en älskarinna och säga att man är gravid, från skyddat nummer då naturligtvis. Gissa om han får det hett om öronen när han kommer hem...

    Förhoppningsvis har de flesta människor en spärr som hindrar dem från att leva ut sina hämndbegär och istället bara anmäla kräken.

  • rosett
    Äldre 16 Feb 17:59

    Kanske inte hör hit..men är det någon mer än mig som "upptäckt" att er pojkvän varit inne på div. sidor?

    Just nu känner jag mig bara väldigt liten, som att jag inte räcker till, jag känner mig bara grå & dyster & har en stor klump i magen.

    Ska jag ha sex & tänka på att han varit inne på såna sidor?
    Ser han mig eller "dom"?
    När jag är naken med honom, tänker han på någon annan då?

    Upptäckte att han varit inne på såna sidor av en händelse i helgen och satt uppe med sidorna när han kom hem. På något märkligt sätt känns det som att han har varit med någon annan, bakom min rygg. Vad ser han för intresse med detta? Ska man bara acceptera att det är en "grej som killar gör"?

    Hjälp?

  • MV85
    Äldre 16 Feb 18:10
    rosett skrev 2009-02-16 17:59:06 följande:
    Kanske inte hör hit..men är det någon mer än mig som "upptäckt" att er pojkvän varit inne på div. sidor?Just nu känner jag mig bara väldigt liten, som att jag inte räcker till, jag känner mig bara grå & dyster & har en stor klump i magen.Ska jag ha sex & tänka på att han varit inne på såna sidor?Ser han mig eller "dom"?När jag är naken med honom, tänker han på någon annan då?Upptäckte att han varit inne på såna sidor av en händelse i helgen och satt uppe med sidorna när han kom hem. På något märkligt sätt känns det som att han har varit med någon annan, bakom min rygg. Vad ser han för intresse med detta? Ska man bara acceptera att det är en "grej som killar gör"? Hjälp?
    Finns en annan tråd om just detta... Det var den som spårade ur och gjorde att denna startades.
  • Äldre 16 Feb 18:50

    Du behöver framförallt prata med din kille om det här, och höra hans syn på saken. Här är tråden MV85 menar, och allt i den kommer inte att göra dig glad, men ett och annat gott råd fanns med där också om jag inte minns fel...www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m3240416.html

    Du är inte ensam om att känna som du gör, och din kille är inte ensm om att titta på porr heller, så mycket är då säkert.


    rosett skrev 2009-02-16 17:59:06 följande:
    Kanske inte hör hit..men är det någon mer än mig som "upptäckt" att er pojkvän varit inne på div. sidor?Just nu känner jag mig bara väldigt liten, som att jag inte räcker till, jag känner mig bara grå & dyster & har en stor klump i magen.Ska jag ha sex & tänka på att han varit inne på såna sidor?Ser han mig eller "dom"?När jag är naken med honom, tänker han på någon annan då?Upptäckte att han varit inne på såna sidor av en händelse i helgen och satt uppe med sidorna när han kom hem. På något märkligt sätt känns det som att han har varit med någon annan, bakom min rygg. Vad ser han för intresse med detta? Ska man bara acceptera att det är en "grej som killar gör"? Hjälp?
  • Panzer­faust
    Äldre 16 Feb 20:53
    rosett skrev 2009-02-16 17:59:06 följande:
    Kanske inte hör hit..men är det någon mer än mig som "upptäckt" att er pojkvän varit inne på div. sidor?Just nu känner jag mig bara väldigt liten, som att jag inte räcker till, jag känner mig bara grå & dyster & har en stor klump i magen.Ska jag ha sex & tänka på att han varit inne på såna sidor?Ser han mig eller "dom"?När jag är naken med honom, tänker han på någon annan då?Upptäckte att han varit inne på såna sidor av en händelse i helgen och satt uppe med sidorna när han kom hem. På något märkligt sätt känns det som att han har varit med någon annan, bakom min rygg. Vad ser han för intresse med detta? Ska man bara acceptera att det är en "grej som killar gör"? Hjälp?
    Jag törs nästan lova att det inte har ett dugg med dig att göra. Om du tycker att det är jobbigt prata med din snubbe om det men var inte dömande. Jag som kille har massor med snusk i min burk men det har precis ingenting med min blivande fru att göra. Tänk så här porr är i mångt och mycket för en kille vad en dildo är för tjejer. Något vi använder som "hjälpmedel" när vi onanerar. Och nej inte heller onanin har något med att man är missnöjd med sitt förhållande att göra.