• MV85
    Äldre 26 Jan 17:48
    95315 visningar
    302 svar
    302
    95315

    Porr!

    Efter att en tråd här på bt blivit så totalt ot när det gällde ämnet bestämde jag mig för att istället för att förvirra den ts mer öppna en ny tråd kring ämnet!

    Alltså - Vad tycker du om porr? Rätt eller fel? Inspirerande eller äckligt? Tittar själv, eller ej? Vad anser du om porrindustrin? osv osv osv

  • Svar på tråden Porr!
  • MV85
    Äldre 3 Feb 18:48
    Panzerfaust skrev 2009-02-03 18:45:51 följande:
    Jag är tveklöst skadad...
    Jag med!

    Fast troligtvis mer av det faktum att det inte funnits en nyhetssändning utan krig eller naturkatastrofer sedan jag föddes, än av att jag tittar på porr...
  • Äldre 3 Feb 18:56

    Ja, det var typ så jag menade... jag tror jag ska börja konsumera mer fågelkvitter än nyheter. så det positiva överväger...


    MV85 skrev 2009-02-03 18:48:38 följande:
    Jag med!Fast troligtvis mer av det faktum att det inte funnits en nyhetssändning utan krig eller naturkatastrofer sedan jag föddes, än av att jag tittar på porr...
  • Jessic­a M
    Äldre 15 Feb 11:23

    Hej

    Är rätt ny härinne men har ändå en del tankar om porr och så: Visst kan det vara ganska förnedrande för tjejen, det kan jag hålla med om. Men ärligt talat, många tjejer tänder ju lite på det också.. förnedring som sexlek menar jag. Skulle vara bra om åtminståne någon kunde vara ärlig med det här inne.

    Jessica

  • Jessic­a M
    Äldre 15 Feb 11:37

    Hmmm.. läste om den tjejen som jobbade inom vården och fick skamliga förslag och klappar på rumpan och så. Jag tycker lite synd om henne, men det är inte bara inom vården det är så i så fall. Har själv arbetat på advokatbyrå och fått en ordentlig klatsch i rumpan en gång ... typ lilla tjejen kom och sätt dig här får jag känna lite på dig. Han som gjorde det var typ "gubbslem" över femtio.

    Tycker inte man skall behöva tåla sånt, men det är inte så lätt att säga ifrån när man är ung och ganska ny på jobbet och den som är på en bestämmer över ens anställning. Han fick känna på mig, skäms nu efteråt.. men då var jag helt nyanställd och visste inte hur jag skulle göra. Var "hans flcka" i nästan en månad innan jag blev med barn och gjorde sen abort. Idag hade jag nog sagt ifrån mer..

    Han var väldigt porrfixerad och verkade vara en sån som ville göra det han såg i dom där filmerna på riktigt med unga tjejer. Tycker inte illa om porr därför, men vissa killar kanske ändå skall tänka sig för lite.

    Jessica

  • MV85
    Äldre 15 Feb 11:41

    Jessica M skrev 2009-02-15 11:23:56 följande:


    HejÄr rätt ny härinne men har ändå en del tankar om porr och så: Visst kan det vara ganska förnedrande för tjejen, det kan jag hålla med om. Men ärligt talat, många tjejer tänder ju lite på det också.. förnedring som sexlek menar jag. Skulle vara bra om åtminståne någon kunde vara ärlig med det här inne.Jessica
    *räcker upp handen*
    Har inga som helst problem att vara ärlig med att jag tänder på det!
  • Äldre 15 Feb 11:43

    MEN FYYYYY FAAAN!!! Vilket AS!

    Jessica M skrev 2009-02-15 11:37:16 följande:


    Hmmm.. läste om den tjejen som jobbade inom vården och fick skamliga förslag och klappar på rumpan och så. Jag tycker lite synd om henne, men det är inte bara inom vården det är så i så fall. Har själv arbetat på advokatbyrå och fått en ordentlig klatsch i rumpan en gång ... typ lilla tjejen kom och sätt dig här får jag känna lite på dig. Han som gjorde det var typ "gubbslem" över femtio. Tycker inte man skall behöva tåla sånt, men det är inte så lätt att säga ifrån när man är ung och ganska ny på jobbet och den som är på en bestämmer över ens anställning. Han fick känna på mig, skäms nu efteråt.. men då var jag helt nyanställd och visste inte hur jag skulle göra. Var "hans flcka" i nästan en månad innan jag blev med barn och gjorde sen abort. Idag hade jag nog sagt ifrån mer..Han var väldigt porrfixerad och verkade vara en sån som ville göra det han såg i dom där filmerna på riktigt med unga tjejer. Tycker inte illa om porr därför, men vissa killar kanske ändå skall tänka sig för lite.Jessica
  • Flisa8­0
    Äldre 15 Feb 11:50

    Jessica M skrev 2009-02-15 11:37:16 följande:


    Hmmm.. läste om den tjejen som jobbade inom vården och fick skamliga förslag och klappar på rumpan och så. Jag tycker lite synd om henne, men det är inte bara inom vården det är så i så fall. Har själv arbetat på advokatbyrå och fått en ordentlig klatsch i rumpan en gång ... typ lilla tjejen kom och sätt dig här får jag känna lite på dig. Han som gjorde det var typ "gubbslem" över femtio. Tycker inte man skall behöva tåla sånt, men det är inte så lätt att säga ifrån när man är ung och ganska ny på jobbet och den som är på en bestämmer över ens anställning. Han fick känna på mig, skäms nu efteråt.. men då var jag helt nyanställd och visste inte hur jag skulle göra. Var "hans flcka" i nästan en månad innan jag blev med barn och gjorde sen abort. Idag hade jag nog sagt ifrån mer..Han var väldigt porrfixerad och verkade vara en sån som ville göra det han såg i dom där filmerna på riktigt med unga tjejer. Tycker inte illa om porr därför, men vissa killar kanske ändå skall tänka sig för lite.Jessica
    Inte bara ett as enligt mig, han är kriminell och har begått sexuella trakasserier och övergrepp!
  • Äldre 15 Feb 11:53

    Ja! Det håller jag med om! Jag fick bara ett utbrott som begränsade orden lite....

    Beklämmande att han tydligen är avdvokat då också!
    *säger många fler helt otryckbara saker*


    Flisa80 skrev 2009-02-15 11:50:51 följande:
    Jessica M skrev 2009-02-15 11:37:16 följande:
    Inte bara ett as enligt mig, han är kriminell och har begått sexuella trakasserier och övergrepp!
  • Flisa8­0
    Äldre 15 Feb 12:00
    passionsblomman skrev 2009-02-15 11:53:04 följande:
    [citat]
    Ja! Det håller jag med om! Jag fick bara ett utbrott som begränsade orden lite....

    Hahaha. (Fast är egentligen arg!)
  • Celest­e97
    Äldre 15 Feb 13:14

    Shit pommes frites, Jessica!!!
    Jag beklagar verkligen vad du har varit med om!