• MV85
    Äldre 26 Jan 17:48
    95344 visningar
    302 svar
    302
    95344

    Porr!

    Efter att en tråd här på bt blivit så totalt ot när det gällde ämnet bestämde jag mig för att istället för att förvirra den ts mer öppna en ny tråd kring ämnet!

    Alltså - Vad tycker du om porr? Rätt eller fel? Inspirerande eller äckligt? Tittar själv, eller ej? Vad anser du om porrindustrin? osv osv osv

  • Svar på tråden Porr!
  • lillab­ruden
    Äldre 1 Feb 09:58

    Jag jobbar också inom vården, och har jobbat på äldreboende också. Det är inte att bara 'ta'.
    Där jag har varit utsatt eller funnits risk för det har jag fått det jag SKA få, stöd! Om en patient är stötande på något sätt och man vet det, så ska man aldrig vara själv och gör dem något måste man gång på gång, hur tjatigt den än må vara, säga ifrån!!!!
    En annan gång, hade jag en brukare som sa högst olämpliga saker till mig och jag var jätteobekväm med att jobba med honom. Min chef gav mig tillstånd att gå om det efter tillsägelser från mig, inte blev bättre. Men som tur var så tog min chef bort mig från den arbetsplatsen och jag jobbade aldrig mer med honom. Dessutom pratade dem med honom och dem övriga personliga assistenterna så att man har en trygg arbetsplats.

    Finns inte detta, så borde du vända dig till arbetsmiljö verket eller facket eller nåt sånt. Dina chefer HAR regler dem MÅSTE följa. Det är INTE att bara "ta"!!!!!!

    *STOR STÖDJANDE KRAM!*


    Tindragull skrev 2009-01-31 15:28:05 följande:
    lillabruden, wiggy, passionsblomman, Baby S & Lennarts Fru:Jobbar inom vården. Råkar ut för snuskgubbar inom arbetet titt som tätt och en del är våldsamma. Enligt de chefer jag haft är det inget jag kan polisanmäla, det är bara "att ta det"...(pga sekretess och så). Helt sinnessjukt för hade jag råkat ut för samma saker som privatperson så hade jag kunnat anmäla.Men det är sån skit vi har så bra lön för! *ironi*
  • Panzer­faust
    Äldre 1 Feb 13:03

    Varför görs inte "Gladporr" längre, minns en stulen film från en kompis farsa i min ungdom som hette "Alpglöd i tyrolerbyxan" bara titeln rockar ju!

  • MV85
    Äldre 1 Feb 13:59
    Panzerfaust skrev 2009-02-01 13:03:27 följande:
    Varför görs inte "Gladporr" längre, minns en stulen film från en kompis farsa i min ungdom som hette "Alpglöd i tyrolerbyxan" bara titeln rockar ju!
    Du har nog letat för dåligt... Görs fortfarande, men i väldigt liten skala!
  • Lennar­ts Fru
    Äldre 1 Feb 14:45

    det finns många typer utav olika porr..
    därebland gladporr, erotikporr och så vidare, men vad är skillnaden på alla dessa typer?

    jag vet ju vad milfporr är och sånt skit.. men gladporr? :S

  • Wiggy
    Äldre 1 Feb 14:48

    Gladporr är väl såna där 70-talsfilmer med Jarl Borsén. Exempelvis den ståndaktige pastorn.

  • Tindra­gull
    Äldre 1 Feb 15:17

    Det här låter verkligen som nåt att satsa på!


    passionsblomman skrev 2009-01-31 22:55:24 följande:
    Vi kan vara något riktigt lukrativt på spåret här...Hemtjänstporr! Med Hammerman och andra hugade som livar upp tillvaron under livets eftermiddag och afton innan det slutligen skymmer för alltid för vårt lands gamla.Det KAN inte redan finnas iallafall?
  • Tindra­gull
    Äldre 1 Feb 15:18

    Nämen uuurk vilka hemska bilder jag fick på näthinnan nu...


    Wiggy skrev 2009-01-31 23:46:01 följande:
    Jo, det finns filmer där ute med 80-åringar som spänner på 18-åringar om det är det du menar. Inget vackert. Har sett länkar till sidor som heter "Old Farts, Young Tarts". *urk*
  • Tindra­gull
    Äldre 1 Feb 15:22

    Tack! Bra att ha mer på fötterna inför kommande händelser!


    lillabruden skrev 2009-02-01 09:58:25 följande:
    Jag jobbar också inom vården, och har jobbat på äldreboende också. Det är inte att bara 'ta'. Där jag har varit utsatt eller funnits risk för det har jag fått det jag SKA få, stöd! Om en patient är stötande på något sätt och man vet det, så ska man aldrig vara själv och gör dem något måste man gång på gång, hur tjatigt den än må vara, säga ifrån!!!!En annan gång, hade jag en brukare som sa högst olämpliga saker till mig och jag var jätteobekväm med att jobba med honom. Min chef gav mig tillstånd att gå om det efter tillsägelser från mig, inte blev bättre. Men som tur var så tog min chef bort mig från den arbetsplatsen och jag jobbade aldrig mer med honom. Dessutom pratade dem med honom och dem övriga personliga assistenterna så att man har en trygg arbetsplats.Finns inte detta, så borde du vända dig till arbetsmiljö verket eller facket eller nåt sånt. Dina chefer HAR regler dem MÅSTE följa. Det är INTE att bara "ta"!!!!!!*STOR STÖDJANDE KRAM!*
  • Tindra­gull
    Äldre 1 Feb 15:25

    Åh, gladporr! Det var längesen jag såg!


    Panzerfaust skrev 2009-02-01 13:03:27 följande:
    Varför görs inte "Gladporr" längre, minns en stulen film från en kompis farsa i min ungdom som hette "Alpglöd i tyrolerbyxan" bara titeln rockar ju!
  • dfk
    Äldre 1 Feb 17:35

    Jag är inte för porrindustrin, tycker att det är bedrövligt att det handlar om en sån pengaindustri .
    Det vi behöver mer av i vårt samhälle är kärlek och erotik.