• MV85
    Äldre 26 Jan 17:48
    95352 visningar
    302 svar
    302
    95352

    Porr!

    Efter att en tråd här på bt blivit så totalt ot när det gällde ämnet bestämde jag mig för att istället för att förvirra den ts mer öppna en ny tråd kring ämnet!

    Alltså - Vad tycker du om porr? Rätt eller fel? Inspirerande eller äckligt? Tittar själv, eller ej? Vad anser du om porrindustrin? osv osv osv

  • Svar på tråden Porr!
  • Wiggy
    Äldre 31 Jan 21:29

    Det där med sekretess stämmer inte. Jag jobbar på ambulansen och där har vi naturligtvis sekretess också, det är ju samma lagstiftning, men vi polisanmäler alla fysiska övergrepp vi utsätts för. Eller rättare sagt cheferna anmäler personen för att inte vi ska bli utsatta för vidare hot.

  • Äldre 31 Jan 21:43

    OJ! Hela tråden är visst helt ommöblerad här!

    Nä, om det vore så väl att det bara vore de som tappat greppet om den här verkligheten. Det är bara att inse att alla blir gamla, både as och helgon om man säger så, och dessutom verkar en hel del hämningar släppa rätt helt och hållet, så kärringar säger äckligare ord än man kan drömma om och gubbarna kan tala om både det ena och andra de tycker man ska passa på att göra medan man tvättar dem. Särskilt om man är 17 och sommarjobbar, är det en rätt omskakande insyn i livet man får.

    Jag TROR att en del av detta är något snedvridet sätt att skydda sig själv mot den känsla av skam och förnedring det innebär för en vuxen man/kvinna att behöva utstå att någon annan ska hjälpa en med det mest intima vad gäller hygien och annat. Andra är bara pervon, som de var redan innan. Det är vedervärdigt att behöva stå nära och tvättaoch hålla på. Det är ju heller inte så att mäns organ slutar funka bara för att de blivit gamla...

    *HUGA* Kommer plötsligt ihåg mer än jag vill.

    Tacka vet jag att binda blombuketter!

  • Panzer­faust
    Äldre 31 Jan 22:01
    passionsblomman skrev 2009-01-31 20:54:15 följande:
    Usch! Jag vet! Jag håller helt med dig!!!Det där gäller i en del andra sammanhang också, i någon slags "kunden har alltid rätt"-missuppfattning.Folk tycks tro att det innebär rätten till lite allt möjligt.Fy! Jag tycker både du och jag (buitiksbiträde) borde ha risktillägg så det så!
    Extrajobbar i butik, jag blir tokig på alla hjärndöda stolpskott som inte kan bete sig som folk. Skrev precis ett inlägg på bloggen om det innan jag loggade in här.
  • Äldre 31 Jan 22:18

    Ha ha! Jag och din blivande fru har växlat en och annan erfarenhet på området! Fy f... man kan vara så ARG att man lätt skulle kunna avsluta livet på någon utan att ångra sig nämnvärt. Hemskt!


    Panzerfaust skrev 2009-01-31 22:01:30 följande:
    Extrajobbar i butik, jag blir tokig på alla hjärndöda stolpskott som inte kan bete sig som folk. Skrev precis ett inlägg på bloggen om det innan jag loggade in här.
  • Tindra­gull
    Äldre 31 Jan 22:28

    Aha! Visste jag inte! Det ska jag definitivt ta upp om något händer igen. Tack!


    Wiggy skrev 2009-01-31 21:29:31 följande:
    Det där med sekretess stämmer inte. Jag jobbar på ambulansen och där har vi naturligtvis sekretess också, det är ju samma lagstiftning, men vi polisanmäler alla fysiska övergrepp vi utsätts för. Eller rättare sagt cheferna anmäler personen för att inte vi ska bli utsatta för vidare hot.
  • Tindra­gull
    Äldre 31 Jan 22:33

    Ja, vad fasen hände med tråden??? Jag svarade flera gånger för det kom liksom inte in längst ner där det ska... Nu såg jag att alla hamnat däruppe!

    Man kanske skulle binda blombuketter istället. Faktiskt funderade jag p det ett tag när jag var yngre...


    passionsblomman skrev 2009-01-31 21:43:34 följande:
    OJ! Hela tråden är visst helt ommöblerad här! Nä, om det vore så väl att det bara vore de som tappat greppet om den här verkligheten. Det är bara att inse att alla blir gamla, både as och helgon om man säger så, och dessutom verkar en hel del hämningar släppa rätt helt och hållet, så kärringar säger äckligare ord än man kan drömma om och gubbarna kan tala om både det ena och andra de tycker man ska passa på att göra medan man tvättar dem. Särskilt om man är 17 och sommarjobbar, är det en rätt omskakande insyn i livet man får.Jag TROR att en del av detta är något snedvridet sätt att skydda sig själv mot den känsla av skam och förnedring det innebär för en vuxen man/kvinna att behöva utstå att någon annan ska hjälpa en med det mest intima vad gäller hygien och annat. Andra är bara pervon, som de var redan innan. Det är vedervärdigt att behöva stå nära och tvättaoch hålla på. Det är ju heller inte så att mäns organ slutar funka bara för att de blivit gamla...*HUGA* Kommer plötsligt ihåg mer än jag vill.Tacka vet jag att binda blombuketter!
  • Äldre 31 Jan 22:42

    Ja! Det är bättre. fast det är tyvärr verkligen inte någon roligare lön. Vi får komma på något annat, som man kan bli lite rik på...

    Hur var det nu det var porr den här tråden handlade om va...
    *funderar*


    Tindragull skrev 2009-01-31 22:33:12 följande:
    Ja, vad fasen hände med tråden??? Jag svarade flera gånger för det kom liksom inte in längst ner där det ska... Nu såg jag att alla hamnat däruppe!Man kanske skulle binda blombuketter istället. Faktiskt funderade jag p det ett tag när jag var yngre...
  • Tindra­gull
    Äldre 31 Jan 22:48

    Hihi...
    Vi får bli porrfilmsproducenter helt enkelt! ;-D


    passionsblomman skrev 2009-01-31 22:42:21 följande:
    Ja! Det är bättre. fast det är tyvärr verkligen inte någon roligare lön. Vi får komma på något annat, som man kan bli lite rik på...Hur var det nu det var porr den här tråden handlade om va... *funderar*
  • Hammer­man
    Äldre 31 Jan 22:50

    Då kan ni anställa mig. Mitt forumnick går utmärkt att använda som artistnamn i ovan nämnda bransch!

  • Äldre 31 Jan 22:55

    Vi kan vara något riktigt lukrativt på spåret här...Hemtjänstporr!
    Med Hammerman och andra hugade som livar upp tillvaron under livets eftermiddag och afton innan det slutligen skymmer för alltid för vårt lands gamla.

    Det KAN inte redan finnas iallafall?


    Hammerman1 skrev 2009-01-31 22:50:56 följande:
    Då kan ni anställa mig. Mitt forumnick går utmärkt att använda som artistnamn i ovan nämnda bransch!
Svar på tråden Porr!