• MV85
    Äldre 26 Jan 17:48
    95319 visningar
    302 svar
    302
    95319

    Porr!

    Efter att en tråd här på bt blivit så totalt ot när det gällde ämnet bestämde jag mig för att istället för att förvirra den ts mer öppna en ny tråd kring ämnet!

    Alltså - Vad tycker du om porr? Rätt eller fel? Inspirerande eller äckligt? Tittar själv, eller ej? Vad anser du om porrindustrin? osv osv osv

  • Svar på tråden Porr!
  • Baby S
    Äldre 27 Jan 14:38
    #63
    TesshjärtaFred skrev 2009-01-27 00:13:52 följande:
    Baby S, nu blir jag trött på dig. Kan du inte bara acceptera att vissa tycker om att kolla på porr, kvinnor som män. Gud, du sitter ju där med så jäkla mycket fördomar!Jag kan berätta för dig vad som är så härligt med porr. Man blir kåt av det! Det är liksom det som är meningen. Både jag och min sambo kollar på porr, mest utan varandra, men vi har inget dåligt sexliv för det. Någon sa att porren var för män vad dildon är för kvinnan. Well, jag är kvinna och jag måste säga att en kombination av dildo och porr är något av det trevligaste jag vet.
    Bli trött om du vill! varsågod. Fördomar är ett ord folk gärna drar till med när de orkar inse att de kanske inte har helt rätt i det de säger.
    Fördomar mot porren? Hmmmm. Nu får jag nog tänka till lite här.
  • Baby S
    Äldre 27 Jan 14:41
    #64
    Tooticki skrev 2009-01-27 14:38:43 följande:
    Baby S skrev 2009-01-27 14:36:57 följande:På vilket sätt är porr ohälsosam om den spelas in med aktörer som har valt det frivilligt och den ses av människor som uppskattar den?
    Förutsatt att det går schysst till är det ingen som far illa, nej. Nu menade jag generellt.
  • Tootic­ki
    Äldre 27 Jan 14:42
    #65

    Baby S skrev 2009-01-27 14:41:08 följande:


    Förutsatt att det går schysst till är det ingen som far illa, nej. Nu menade jag generellt.
    Ok, hur mycket porr går inte schysst till då?
  • Baby S
    Äldre 27 Jan 14:49
    #66
    Tooticki skrev 2009-01-27 14:42:36 följande:
    Baby S skrev 2009-01-27 14:41:08 följande:Ok, hur mycket porr går inte schysst till då?
    Jag har ju inte några siffror på det som säkert förstår
    Nej, tack och hej på denna tråd!
  • Stardu­sty
    Äldre 27 Jan 15:43
    #67

    Hur kan du uttala dig om något du inte har fakta på?

    Baby S skrev 2009-01-27 14:49:42 följande:


    Jag har ju inte några siffror på det som säkert förstår Nej, tack och hej på denna tråd!
  • Baby S
    Äldre 27 Jan 15:57
    #68
    Stardusty skrev 2009-01-27 15:43:51 följande:
    Hur kan du uttala dig om något du inte har fakta på?Baby S skrev 2009-01-27 14:49:42 följande:
    Ja men du, då ska du först definera "schysst". Så av med debattör hattarna och tagga ner
  • Stardu­sty
    Äldre 27 Jan 16:01
    #69

    För det första var det du som använde uttrycket "schysst" i ett tidigare inlägg, självklart måste du väl förstå att motfrågan blir vad som klassas som oschysst?
    Sen vet jag inte vad det är för hattar du pratar om och inte heller ser jag vad jag varit så taggad angående i min enkelt ställda fråga?

    Baby S skrev 2009-01-27 15:57:14 följande:


    Ja men du, då ska du först definera "schysst". Så av med debattör hattarna och tagga ner
  • Baby S
    Äldre 27 Jan 16:06
    #70

    Jag ger upp. Men för att svara ändå, schysst tycker jag inte att porrindustrin verkar vara öht. Som någon sagt, prostitution är inget jag heller stödjer. I vilken form den nu än dyker upp i.
    Så oschysst är det att framställa porren som något naturligt och som vi torrbollar borde acceptera och "njuta" av som alla de fria själar som knullar framför kameran för att de tycker det är så kul.
    Nej som sagt, jag har sagt mitt i denna tråd.

  • Panzer­faust
    Äldre 27 Jan 19:41
    #71

    Den enda likheten mellan porr och prostitution är pengar för att ha sex i övrigt är det två ganska skilda världar. Visst finns det folk som rör sig mellan skikten osv. men man bör skilja på de två sakerna oavsett.

  • Molson­Canadi­an
    Äldre 27 Jan 23:35
    #72

    Tänker du dig att om man t ex inte knarkar så säljer man inte sex när man säljer sex..?


    Panzerfaust skrev 2009-01-27 19:41:55 följande:
    Den enda likheten mellan porr och prostitution är pengar för att ha sex i övrigt är det två ganska skilda världar. Visst finns det folk som rör sig mellan skikten osv. men man bör skilja på de två sakerna oavsett.
Svar på tråden Porr!