• MV85
    Äldre 26 Jan 17:48
    95375 visningar
    302 svar
    302
    95375

    Porr!

    Efter att en tråd här på bt blivit så totalt ot när det gällde ämnet bestämde jag mig för att istället för att förvirra den ts mer öppna en ny tråd kring ämnet!

    Alltså - Vad tycker du om porr? Rätt eller fel? Inspirerande eller äckligt? Tittar själv, eller ej? Vad anser du om porrindustrin? osv osv osv

  • Svar på tråden Porr!
  • Panzer­faust
    Äldre 26 Jan 22:28
    #12

    Hammerman1/

    Precis som jag menade i den andra tråden så är porrfilm för en kille vad en dildo är för en tjej och jag hör fantastiskt få killar höja rösten om att tjejerna är otrogna om de har en dildo.

    Baby S/

    Varför kommentera det öht då?

  • Baby S
    Äldre 26 Jan 22:29
    #13

    Därför att jag tyckte det var rappakalja. Och det var för svårt att hålla den kommentaren för mig själv. Tyvärr.

    Men en motfråga då. Vad är tjusningen med porr? Har 99% av männen så dålig fantasi???!

  • MV85
    Äldre 26 Jan 22:33
    #14

    Baby S skrev 2009-01-26 22:29:49 följande:


    Vad är tjusningen med porr? Har 99% av männen så dålig fantasi???!
    Är frågan enbart riktad till män, eller är även kvinnor välkomna att svara på det?
  • Hammer­man
    Äldre 26 Jan 22:35
    #15

    Baby S skrev 2009-01-26 22:29:49 följande:


    Vad är tjusningen med porr? Har 99% av männen så dålig fantasi???!
    Tjusningen med porr säger du? Tja... själva kärnan i det hela är väl att man lättare får erektion, och som regel en kraftigare sådan än vad man får av att enbart fantisera, vilket naturligtvis gör hela onaniakten mer njutningsfull (att stå vid handfatet och se ett skäggigt småruggigt ansikte titta tillbaka på en i spegeln är liksom inte samma grej). Sen om det beror på dålig fantasi vet jag inte, kanske handlar det helt enkelt om att män i gemen tänder på framförallt visuellt stimuli?

    Vad är egentligen skillnaden på en man som runkar framför datorn och en kvinna med en dildo och en sexnovell?
  • Baby S
    Äldre 26 Jan 22:35
    #16

    Snälla svara någon, anybody

  • foaLoK­e
    Äldre 26 Jan 22:36
    #17
    Panzerfaust skrev 2009-01-26 22:28:01 följande:
    Precis som jag menade i den andra tråden så är porrfilm för en kille vad en dildo är för en tjej och jag hör fantastiskt få killar höja rösten om att tjejerna är otrogna om de har en dildo.
    Fast många tjejer tittar lika mycket på porr och många killar använder en dildo
  • Baby S
    Äldre 26 Jan 22:37
    #18

    Kan förstå om de som är singlar måste hålla till godo med snusket, men inte i ett förhållande inte..

  • Baby S
    Äldre 26 Jan 22:38
    #19
    Hammerman1 skrev 2009-01-26 22:35:35 följande:
    Baby S skrev 2009-01-26 22:29:49 följande:Tjusningen med porr säger du? Tja... själva kärnan i det hela är väl att man lättare får erektion, och som regel en kraftigare sådan än vad man får av att enbart fantisera, vilket naturligtvis gör hela onaniakten mer njutningsfull (att stå vid handfatet och se ett skäggigt småruggigt ansikte titta tillbaka på en i spegeln är liksom inte samma grej). Sen om det beror på dålig fantasi vet jag inte, kanske handlar det helt enkelt om att män i gemen tänder på framförallt visuellt stimuli? Vad är egentligen skillnaden på en man som runkar framför datorn och en kvinna med en dildo och en sexnovell?
    Vilken otrolig generalisering av könen du ägnar du åt. Men såvitt jag märkt är det ju inget fel på din fantasi..
  • Hammer­man
    Äldre 26 Jan 22:40
    #20

    Baby S skrev 2009-01-26 22:37:05 följande:


    Kan förstå om de som är singlar måste hålla till godo med snusket, men inte i ett förhållande inte..
    Beror väl på hur sexlivet i förhållandet ser ut också? Får man allt det sex man vill ha så känner man antagligen inget större behov av onani (även om jag tror att onani mycket väl kan stärka snarare än söndra det sexliv man har), men det är långtifrån alla gånger det är så. Många människor, vare sig dom är killar eller tjejer, lever i relationer där partnern har en mycket lägre sexlust än en själv, och det är lögn att tro att den som har mycket mer sexlust ska nöja sig med det lilla den får. Visst kan man prata om saken, men om inte det hjälper då? Då återstår fyra saker: separation, otrohet, frustration eller onani med diverse hjälpmedel (dvs porr). Det sistnämnda känns lindrigast för alla inblandade om du frågar mig.
  • Pumpki­n
    Äldre 26 Jan 22:41
    #21

    Vi tittar på porr, både enskilt och tillsammans, och finner det vara en trevlig krydda i sexlivet då och då.


Svar på tråden Porr!