• Tutans
    Äldre 15 Jan 15:04
    3202 visningar
    6 svar
    6
    3202

    Liveband i Piteå

    Jag behöver tips på ett bra liveband/trubadur till våran bröllopsfest. Vi gifter oss på midsommardagen.

  • Svar på tråden Liveband i Piteå
  • emw
    Äldre 15 Jan 15:18
    #1

    Funderar också på liveband/coverband till vår bröllopsfest, men i Luleå. Undrar lite vad det kan kosta bara.. har du någon aning? i västa fall får vi väl nöja oss med DJ.
    Jag har tänkt kontakta musik i norr, de är någon typ av artistförmedling tror jag. Du kan ju testa med dem.

  • Tutans
    Äldre 16 Jan 09:15
    #2

    Nä jag vet inte heller vad det rör sej om för kostnad. Tack för tipset, ska kolla vad dom kan erbjuda.

  • Pitebr­ud 090801
    Äldre 16 Jan 15:26
    #3

    Hej!

    Kan varm rekomendera James Band som vi skall ha på våran fest. De är jätteduktiga, jobbar bla på finlandsfärjorna. Har haft dem på några fester innan och de har varit väldigt uppskattade av såväl gammal som ung.

    www.myspace.com/jamesband009

  • alterv­attnet
    Äldre 16 Jan 17:02
    #4

    Pitebrud 090801 skrev 2009-01-16 15:26:53 följande:


    Hej!Kan varm rekomendera James Band som vi skall ha på våran fest. De är jätteduktiga, jobbar bla på finlandsfärjorna. Har haft dem på några fester innan och de har varit väldigt uppskattade av såväl gammal som ung. www.myspace.com/jamesband009
    vad kostade dom ?
  • Nocia
    Äldre 17 Jan 20:55
    #5

    Kolla på musikhögskolan. Där borde det ju finnas ett och annat band

  • Pitebr­ud 090801
    Äldre 19 Jan 12:03
    #6

    Har fått frågan om vad James Band kostar. Lättast är att ni mailar jamesbandmusic@gmail.com och frågar om priset, då de har lite olika lösningar. Vi kommer att använda oss av flera ur bandet även i kyrkan så jag tror ni får bäst pris om ni kontaktar dem direkt.

Svar på tråden Liveband i Piteå