• pregci­lla
    Äldre 14 Jan 23:30
    6692 visningar
    5 svar
    5
    6692

    Bröllopsfest i Tällberg

    Sitter och planerar vår bröllopsfest i Tällberg och inser att det kommer att bli dyrt. Innan vi bokar så skulle jag gärna vilja få lite åsikter om Green Hotell. Är det någon som har varit på bröllopsfest där? Är det någon annan som planerara att ha sin fest hos de? Om inte, har ni något annat tips på bra ställe i Tällberg?

  • Svar på tråden Bröllopsfest i Tällberg
  • zanaho­ria
    Äldre 23 Jan 21:52
    #1

    Hej!
    Jag rekommenderar verkligen Green!
    Fantastisk utsikt över Siljan, underbar mat!, bra personal! Det är verkligen bra!

  • ösregn
    Äldre 24 Jan 16:28
    #2

    Vet inget direkt om Green.
    Kan däremot rekomendera Åkerblads. Underbar miljö och trevlig mat.
    Hur romantiskt som helst!!
    Jobbade där för ett antal år sedan, men har fortfarande kontakter där. Och jag skulle aldrig rekomendera ett ställe "bara " för att det varit en arbetsplats. Men jag vet hur unikt det stället är, det har otroligt gamla anor och de bröllop och grupper jag mött där har varit jättenöjda. Det är däremot populärt, så jag misstänker att många av somarns helger är bokade redan.
    Hoppas du hittar nåt fint. Men det gör du säkert. Tällberg har ju åtta olika, och vackra hotell. Så det blir nog inget problem !!

  • Englen
    Äldre 25 Jan 21:34
    #3

    Min pappa gifte sig på Åkerblads i november förra året, och det var verkligen ett jättebra ställe som jag kan rekommendera.
    Maten, atmosfären, personalen, utmärkt!
    Fantastisk bröllopssvit med underbar utsikt.
    Hoppas ni hittar något som passar!

  • laris
    Äldre 25 Jan 22:00
    #4

    Vet inte heller så mkt om Green men vi kommer iaf att ha vår bröllopsnatt på Åkerblads och de var otroligt trevliga! (gifter oss i Leksand).

  • ElinPi­erre
    Äldre 25 Jan 22:06
    #5

    Jag jobbade på Green lite grann under någon månad under min skoltid i Leksand. Fint och god mat är vad jag kommer ihåg.. Och trevlig personal... I alla fall när jag jobbade

Svar på tråden Bröllopsfest i Tällberg