• Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 14 Jan 09:43
    17772 visningar
    91 svar
    91
    17772

    Brudar i Borås. Del 2.

    Tar mig friheten att fortsätta med ny tråd för oss som bor i och runt Borås och har bröllop och det runt omkring gemensamt.

    {#lang_emotions_heart} I skrivande stund har jag 1 månad kvar idag..;o) {#lang_emotions_heart}

  • Svar på tråden Brudar i Borås. Del 2.
  • fröken sjunfo­rs
    Äldre 1 Mar 09:54
    #61

    Hur går det brudar?

    Har betalat resten av min ring nu, så om 14 dagar är den här! Klänningen kommer nångång i mars, längtar som en tok!
    Alkoholen har vi handlat (eller ptja, vi får det i bröllopspresent )

    Knappt 3 månader kvar för oss nu, kan knappt förstå det! Är helt tossig härhemma

  • Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 1 Mar 09:57
    #62

    Ja..Sjunfors.. Det är mycke att tänka på..;o)) Jag vet när vi vaknade upp dagen efter..så var det liksom tomt i kroppen o huvudet.. Man har levt med planering o förberedelser så länge..o sen var det över.. Så njut dagen när den kommer.

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 2 Mar 20:44
    #63

    här står de stilla för tillfället.. är ute och jagar hus för fullt funderar på att ta tag i att göra inbjudningskorten snart så de kommer ut nångång..

    kul att ringen och klänningen är på väg

  • Svanbo­et
    Äldre 3 Mar 08:47
    #64

    Hos oss står det också still, jag vågar knappt fundera planer längre frö det är så långt kvar och jag har annat som jag verkligen behöver göra innan jag får sätta tänderna i den verklige planeringen. Känns lite orättvist att vissa ska få gifta sig redan och jaghar massor av tid kvar... :-/

  • fröken sjunfo­rs
    Äldre 3 Mar 21:18
    #65

    Ska ni åka på bröllopsresa?

    Vi ska åka på en mini-resa till Uppsala måndagen efter och på i ett hotellrum med jacuzzi och stanna där till onsdag och sen åka hem till verkligheten.. Sedan i höst åker vi förhoppningsvis utomlands o får njuta lite till

  • Svanbo­et
    Äldre 3 Mar 22:40
    #66

    Sjunfors: Ungefär så blir det nog för oss också... inget närmare bestämt men jag tror att jag hellre vill ha det så än att åka direkt efter bröllopet. Man är säkert inte riktigt riktig direkt efter och behöver nog mer vila än vara på häftig resa.

  • Svanbo­et
    Äldre 3 Mar 22:41
    #67

    Den 4:e mars (imorgon onsdag) firar jag och min älskade 10 år tillsammans. Det är lite pirrigt och väldigt spännande och se om han har hittat på nått roligt att överraska mig med. SJälv har jag gjort planer för lördag men han har inte sagt ett pip om vad han funderat på, om han ens har funderat på nått.

  • sindri
    Äldre 4 Mar 13:06
    #68

    nu har jag bokat fotograf de kostade 2000 för bara foto tiden och sedan får man bestämma själv vad för bilder och hur många så kostar de som vilka foton och förstoringar som helst så jag tror de blir bra.

  • Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 4 Mar 17:11
    #69

    Svanboet:,,, Nyfiken om det blev en mys 10:års dag??..;o)

  • Svanbo­et
    Äldre 4 Mar 17:14
    #70

    Sitter och väntar på kärasten...

    Min överraskning bestod i strategiskt placerade lappar i hans byxor, plånbok och jacka med små söta kärleksförklaringar på. Hade försökt få dit 10 men hitills har han bara fått 5.

    Sen blir den stora överraskningen från mig på lördag

Svar på tråden Brudar i Borås. Del 2.