• Alla Hjärtans Dag

    Brudar i Borås. Del 2.

    Tar mig friheten att fortsätta med ny tråd för oss som bor i och runt Borås och har bröllop och det runt omkring gemensamt.

    {#lang_emotions_heart} I skrivande stund har jag 1 månad kvar idag..;o) {#lang_emotions_heart}

  • Svar på tråden Brudar i Borås. Del 2.
  • sindri

    jag ska fixa mitt hår här i bollebygd tror jag men min lilla syter är florist så hon fixar hela bröllopet men jag är lite inne på de där med smink några bra tipps någon finns de någon som är super duktig i borås som man inte får missa?

  • Svanboet

    Underbart med snö! Vilken flax för alla som vigde sig i helgen och ville ha snö

    Hoppas den håller i sig en liten stund till.

  • Alla Hjärtans Dag

    Ja o har jag tur så ligger snön kvar till Lördag.. För då kan barnen åka pulka så snön sprutar.. Ja nu är det den veckan det gäller för mig..puhh..;o))

  • Svanboet

    Alla hjärtan: Mysigt och underbart!

    Jag vet att det blir en underbar vigsel och sjudundrandes fest precis som ni vill ha det! Lycka till med allt!

  • Alla Hjärtans Dag

    Nää dunder fest blir det inte..Vi tar bröllopsfesten i light version.....Tycker inte om att dansa varken jag el sambon...så mat o prat o tårta hägrar..;o))

  • piggelinbride

    Jag vill oxå vara med och höra lite vad ni har för tips på denna boråstråden =)
    Jag bor i Göteborg men ska gifta mig i Rydal, å det är ju nära Borås.

    Så svårt att veta var man ska göra håruppsättning, smink, brudbukett etc. när man inte längre bor i närheten. Har ingen koll alls känner jag...men hoppas att det fixar sig ;)

  • Alla Hjärtans Dag

    Den länken på Borås Tidning ovanför.. får man visst kopiera här från mitt inläg o klistra in för att komma dit o läsa om det...

  • fröken sjunfors

    Grattis! Så fin du var! Hade ni en trevlig fest? Vad var det för överraskningar det stod om i BT? =)

Svar på tråden Brudar i Borås. Del 2.