• Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 14 Jan 09:43
    17767 visningar
    91 svar
    91
    17767

    Brudar i Borås. Del 2.

    Tar mig friheten att fortsätta med ny tråd för oss som bor i och runt Borås och har bröllop och det runt omkring gemensamt.

    {#lang_emotions_heart} I skrivande stund har jag 1 månad kvar idag..;o) {#lang_emotions_heart}

  • Svar på tråden Brudar i Borås. Del 2.
  • Svanbo­et
    Äldre 14 Jan 10:43
    #1

    Joinar in här jag också. Massor av tid kvar för min del.

  • Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 14 Jan 17:51
    #2

    Ja då har du ditt kvar sen Svanboet.. {#lang_emotions_cool}


     


    Ja nu går tden fort...men det ska bli spännande...Du får väl komma o kolla i kyrkan..;o)

  • Svanbo­et
    Äldre 15 Jan 08:52
    #3

    Åh, får jag?!

    Skulle tro att min m2b blir skogstokig om jag börjar springa på bröllopsgudtjänster redan nu.

  • Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 15 Jan 18:19
    #4

    He he..;o)))

    Ja.....det kan ju bli lite för mycke bröllop då..;o))

  • Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 17 Jan 18:24
    #5

    Jaha..då har man iaf pratat med prästen o bokat tid för samtal..Och sen har jag pratat med hon som ska sjunga.. så det händer allt lite..;o))

  • fröken sjunfo­rs
    Äldre 17 Jan 18:37
    #6

    va roligt för dig! har ni mycket kvar att fixa?

  • Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 17 Jan 18:41
    #7

    En del grejer kvar..letar bla efter någon som kan köra oss som inte kostar skjortan + att det ska vara en "rolig" bil...;o)) Annars är det mesta klart..Var i veckan o pratade med kocken som ska fixa maten..o har kollat lite ang tårtan,,o provsmakat lite också..;o))) Men när man tänker efter så är det nog en hel del man missat nu..;o)

  • fröken sjunfo­rs
    Äldre 17 Jan 19:38
    #8

    min pappa har en buick, men den står tyvärr i delar just nu :/ jag körde den på ett bröllop för några månader sedan och det var poppis! vi ska också åka i den, men tyvärr så håller han på o grejar på den nu så den är inte körbar :/ vad är det för bil ni har tänkt er? =)

  • Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 17 Jan 22:48
    #9

    Ja bilen bör ju vara lite annorlunda än en "Svensson". Typ Buick..Chevrolet, Cadillac, Limousine, Hummer, Ja....så man får plats med klänningen i..;o)) o gubben..;o))
    Vet du någon kanske i din omgivning??? För det är ju bara 4 veckor kvar.....

  • JoJ Sept09
    Äldre 21 Jan 16:32
    #10

    Tjoho!

    Här kommer två Boråsare till som är alldeles nya i bröllopsdjungeln! Vi håller för fullt på att kolla plats för att kunna boka så snart som möjligt. Det enda vi vet bestäm just nu är att vi ska gifta oss i september och att vi gifter oss med varandra, men längre än så har inte planerna hunnit landa riktigt ännu tyvärr... Men jag antar att det är en bra start

    Hoppas på lite tips och trix härifrån nu... Är faktiskt redan pirrig i magen, det eller maginfluensa, men jag tror verkligen att det är bröllops pirr.

Svar på tråden Brudar i Borås. Del 2.