• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 18:44
    60325 visningar
    427 svar
    427
    60325

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 13!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3114464.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Englal­i
    Äldre 2 Apr 20:19

    Furillen: Ja... det låter ju lite märkligt men sen när man vill ngt SÅ mkt som vi vill just vad det gäller barn, så är det ju väldigt lätt att kroppen spelar en ett spratt!
    Det skumma är att jag inte alls vet vad det är för besked vi ska få. Jag vet att jag tagit massa olika hormonprover, prover för min ämnesomsättning, för sköldkörteln och för om jag är imun eller inte mot röda hund. Sen tror jag att jag vid nästa undersökning ska spola äggledarna (tror jag!?!) med sådan där kontrast-vätska för att se så att det är helt fri passage där. Mkt man ska kolla upp har jag förstått iaf!

    Hoppas alla ni andra tjejer mår fint också!!

  • sommar­brud 080802
    Äldre 2 Apr 20:49

    Jag kan ta på mig att fixa ett forum på FL,men vilken kategori tycker ni det skulle passa under?

  • Äldre 3 Apr 15:18

    Hej tjejer!

    Englali: kul att höra att ni haft det bra på resan!! sol och bad är ju aldrig fel!

    hoppas de hör av sig snart ang proverna, och jätteskönt att de kollar så mycket så man kan hitta vart man behöver puffa lite extra.

    Här har man lite mer än 3 veckor kvar och längtar efter den stora dagen då han ska kika ut, har ont, är tung och sugen på att lära känna den livliga krabaten..

    sommarbrud... oo vet inte vilken kategori men länka här sen så vi hittar

  • furill­en
    Äldre 3 Apr 15:25

    gjorde ett grav-test idag (eller 2 om jag ska vara ärlig) negativa. så sjukt konstigt bara med mensen, aldrig haft något liknande. har punklig, riklig och smärtsam mens. till att det knappt syns? väldigt weird. men berodde inte på graviditet iaf.

  • Pumpki­n
    Äldre 3 Apr 20:58

    Hej tjejer!

    Är hemma i Skellefteå nu och laddar batterierna - helt underbart! Enda dåliga är väl att jag lämnade ett vårvarmt Södertälje utan snö och kom till ett vinterkallt Skellefteå med en meter snö... Men det är smällar man får ta

    Englali: Låter som att ni hade en skön resa

    furillen: Ajdå, förstår att du hoppades på ett plus

    sommarbrud: Någonstans under Medlemsgrupper kanske?

    Snitte: Förstår att det börjar kännas tungt nu. Men det är inte långt kvar!

    Har ett problem som jag skulle behöva lite tips och råd om, läs i min blogg så får ni hela bilden så att säga: pumpkinsblogg.blogspot.com/2009/04/vad-gora.html


  • sommar­brud 080802
    Äldre 4 Apr 09:58

    Nu har jag försökt få till en bra tråd för oss på FL.
    Här är länken:

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m42841425.html

  • Äldre 4 Apr 12:53

    Hej! ajdå furillen.. hoppas att det kan va det ändå... du kanske får testa igen om ett par dagar..

    pumpkin: svarade i bloggen

  • Pumpki­n
    Äldre 4 Apr 16:16

    Snitte: Tack, jag såg det


    Ja, jag ska nog söka i alla fall. Men min mamma sa ju faktiskt ett par kloka saker: För det första så har jag chansen att lära känna folk där jag faktiskt bor i och med det extrajobbet jag har - känner ingen i Södertälje typ, så det vore ju bra. Och för det andra så borde man ta chansen att ha ledigt i sommar, nu när man har chansen liksom. Den tjänsten är ju som sagt antagligen nånting jag kommer att jobba med sen, så jag kommer få fler lägen.

    Men, inget är helt bestämt ännu, så jag ska helt klart söka.


  • furill­en
    Äldre 5 Apr 11:34

    pumpkin, röstar också på att söka. det betyder ju inte att du måste ta det men du får ju lite mera betänketid. plus får gå igenom sökprocessen och se vad de efterfrågar på ditt drömjobb. och du får svar på dina egna frågor om det är så bra som det verkar. men om du inte verkligen verkligen vill ha det låter det ganska tungt i mina öron. plugga + jobba + pendla till sthlm + ingen sommarledighet. det orkar man ju bara om man verkligen brinner för det. eller så funkar jag iaf.

  • Pumpki­n
    Äldre 5 Apr 12:24

    furillen: Du har helt rätt!

    Fy fan så dåligt jag mår tjejer. Började igårkväll med illamående och kraftiga magsmärtor, sen har jag haft hög feber inatt (1 täcke, 2 filtar och min fleecetröja behövdes för att inte huttra som en galning), samtidigt som jag sprungit till toaletten i tid och otid. Har inte kunnat sova nånting nästan. Lätt den längsta och värsta natten på mycket länge!


Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008