• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 18:44
    60378 visningar
    427 svar
    427
    60378

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 13!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3114464.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Pumpki­n
    Äldre 30 Mar 19:14

    Brud 080524: Well, nog skulle jag kunna göra en tråd (hänger rätt mkt på FL), men det känns rätt fånigt att jag (som är typ den enda som inte är med barn/försöker bli gravid/har barn) så jag överlåter det till någon annan

    Vad heter du på FL?

    Här är allt bra i alla fall, längtar till sommar och värme... Själv? När är bebisen beräknad?


  • Brud 080524
    Äldre 30 Mar 19:19

    Ähh sådana petitesser behöver vi ju inte bry oss om. Måste ju inte ligga i gravidforumet direkt...

    Jag heter Macee på FL.

    Längtar också som en tok efter sommar och värme!
    Annar är allt bra, har äntligen börjat slippa det allra värsta illamåendet så nu är jag tillbaka på min startvikt. Det är bara två månader kvar nu så risken finns ju att det blir en ettårig bröllopspresent!

  • Pumpki­n
    Äldre 30 Mar 19:32

    Du kan ju starta en tråd


  • Brud 080524
    Äldre 30 Mar 19:36

    Känns tråkigt när man inte vet om någon annan hänger där. Blir lite tråkigt att prata med sig själv

  • Pumpki­n
    Äldre 30 Mar 19:39

    Jag hänger där, Snitte hänger där, sommarbrud finns också där... Vi är några stycken


  • Brud 080524
    Äldre 30 Mar 19:44

    Får se om vi kan få till något framöver då...

    Sitter och surfar efter vad det är på tv ikväll. Maken jobbar och då finns det inte så mycket roligare saker att göra än att däcka framför tvn

  • Pumpki­n
    Äldre 30 Mar 19:50

    TV är bra när man är ensam - sitter själv här i mörkret och glor på Vänner medan Lasse spelar biljard med grabbarna på jobbet. Ska kika på några avsnitt av Lipstick Jungle snart


  • Brud 080524
    Äldre 30 Mar 19:57

    Ser inte jättemycket på tv annars men så fort maken jobbar så blir det verkligen hela kvällarna.

    Idag har jag nog bestämt mig för nytt läge och CSI

  • Pumpki­n
    Äldre 30 Mar 20:01

    Låter som en bra plan


  • Brud 080524
    Äldre 30 Mar 20:14

    Det övergår faktiskt mitt förstånd hur man kan köpa ett hus med ETT sovrum för 2,8 miljoner....

Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008