• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 18:44
    60379 visningar
    427 svar
    427
    60379

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 13!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3114464.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • furill­en
    Äldre 24 Mar 16:06

    tack anja!

  • Pumpki­n
    Äldre 24 Mar 16:11

    Wow Anja, HUR lyckas man få så mycket tillbaka?!

    Ska kika in i din blogg snart och kolla på de olika ställena.


  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 24 Mar 20:12

    Pumpkin

    Man har lån på sin bostad med räntor på 6% och så räknas skatten på att man ska jobba heltid medan man inte har gjort det mer än halva året. Mycket trevligt måste jag säga!

    Kom igen nu tjejer. Rösta i min blogg gulliga ni Behöver ALL hjälp. Det lutar just nu åt Karlaby kro (det andra alternativet) även om det första ser vackrare ut. Den stora anledningen är priset. Skiljer hela tusenlappen på ett dygn.

    Furillen

    Det är vad nätvänner och forum är till för. Vet själv hur otroligt skönt det kan vara att prata här inne och få stöd utav alla er andra fina Låter verkligen som att ni haft en riktigt tuff tid.

  • Pumpki­n
    Äldre 24 Mar 20:25

    Nu har jag röstat


  • Pumpki­n
    Äldre 26 Mar 08:56

    Hello girls!

    Sitter här istället för att plugga, vilket jag ju verkligen borde göra med tanke på att jag har tenta imorgon Nåja, jag hinner.

    Har bestämt mig för att åka på ridläger i sommar, ska bli hur kul som helst! Men frågan är vilket? Det står mellan dessa: www.grallsta.se/#grctop och www.bjornerod.se/index.html. De ligger exakt lika i pris, så där går det inte att göra någon skillnad. Positivt för alternativ 1 är att det verkar väldigt seriöst och genomtänkt, men positivt för alternativ 2 är att det är lite mindre och kanske mer personligt. Vad tror ni? Vilket skulle ni välja?


  • Äldre 26 Mar 14:04

    Furillen: nä.. vad trist när man känner sådär att orken bara går ur en.. hoppas du känner dig bättre snart!

    Anja nu har jag med röstat

    Pumpkin: åh så kul med ridläger!!! det gör du HELT rätt i!!! ( inte alls avis)
    Jag vet inte riktigt men sida nr 1 lockade mer på något vis... var lättare att hitta info via den sidan och jag vet inte.. känndes som om sidan var proffsigare och då tror man ju genast att det lägret är bättre också hihi

    När skulle englali komma hem?

  • Pumpki­n
    Äldre 26 Mar 14:08

    Snitte: Alla säger läger nr. 1 Och jag håller med, det ser proffsigare ut på alla sätt och vis, men samtidigt är jag ju lite rädd att det ska bli opersonligt när 3-5 läger går samtidigt. Åh så svårt, jag kan verkligen inte bestämma mig!

    Englali är hemma igen tror jag, tyckte mig se det på Facebook.


  • Äldre 27 Mar 14:38

    aha, då kommer hon nog snart in här och uppdaterar oss om resan

    ja.. det är inte lätt det där.. men nä.. är de proffsiga så borde de ju kunna få till läger som känns personliga och mysiga

  • sommar­brud 080802
    Äldre 27 Mar 16:35

    Nu är jag blond jga vet,men hur kollar man om man får tillbaka/betala på skatteverket.se?

  • Pumpki­n
    Äldre 27 Mar 16:40

    Man loggar in med e-leg


    sommarbrud 080802 skrev 2009-03-27 16:35:44 följande:
    Nu är jag blond jga vet,men hur kollar man om man får tillbaka/betala på skatteverket.se?
Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008