• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 18:44
    61369 visningar
    427 svar
    427
    61369

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 13!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3114464.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Pumpki­n
    Äldre 19 Mar 07:50

    Fast hon brukar faktiskt låta/jama/pipa så pass högt att man kan lokalisera henne. Men inte igår inte


  • Pumpki­n
    Äldre 19 Mar 08:58

    Idag har jag och mannen varit tillsammans i fyra år!


  • Äldre 19 Mar 15:01

    nämen pumpkin! haha så tokigt att stänga in stackars Isadora i en skrivbordslåda!!!! liiiite kul är det ju nu i efterhand när man vet att allt gick bra och att du hittade henne välbehållen men USCH så hemskt det måste ha varit att springa runt och leta sådär som en tok!

    Grattis till årsdagen!!!

  • Pumpki­n
    Äldre 19 Mar 15:05

    Snitte: Ja tänk dig om Zelda helt plötsligt försvann och du inte kunde hitta henne - usch så läskigt. Och Lasse var inte hemma heller, så då kände man sig ännu mer uppgiven. Men ja, i efterhand är det rätt roligt faktiskt

    Nu har jag precis slängt in en plåt med brownies i ugnen, lite firandefika måste vi ju ha


  • furill­en
    Äldre 19 Mar 17:48

    tack för allt stöd!
    får lite dåligt samvete när jag inte bara blir genomglad för mina vänners skull.
    idag har varit en lååång dag. upp vid 5 och sen hela dagen utomhus på en liten ö, växelvis vind, sol och hagel. känns som ansiktet håller på att brinna upp nu. sen fram och tillbaka mellan båtdäck, båttak, brygga, skog, lervälling.. vi har en vända dygnet vecka också, i måndags natt kom jag hem 3 och sen till upp kl 5 idag då. man blir helt snurrig. helgen som kommer är galet efterlängtad...

    mmmmm..brownies. hade jag gärna ätit till middag

  • furill­en
    Äldre 19 Mar 17:48

    pumpkin, grattis till årsdagen!

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 19 Mar 22:58

    Grattis Pumpkin

    Vi firar 8 månader som gifta idag, hihi...

  • Äldre 21 Mar 20:59

    Ja usch vad hemskt! man blir ju så himla blödig också när det gäller ens husdjur...

    Vi håller på att försöka hitta på vad Magnus ska göra... han får gå från jobbet den 18 april... de har gått från 80 anställda på hans avdelning till 30... men men... det ordnar sig nog...
    ska bli skönt att ha honom hemma den första tiden när vi får bebis iallfall...

  • Pumpki­n
    Äldre 21 Mar 21:15

    Tack för gratulationerna Tanken var att vi skulle gå ut ikväll och käka på restaurang för att fira, men vi fixade firandet hemma istället. Det blev västerbottengratinerad (älg-)kalvfilé med sås gjord på champinjoner, lök, vitt vin, grädde, chilipulver, basilika samt salt och peppar. Till det hemmagjort potatismos med riven västerbottenost i. Ett glas vitt till mig (köpt på bröllopsresan, det godaste vinet som finns) och ett glas rött till mannen. Supermysigt!
    Och nu ska vi käka tiramisú och dricka Asti som vi fick på bröllopsdagen. Riktigt lyxfirande, för mindre än en tredjedel av vad vi hade betalat om vi hade gått ut

    Snitte: Förstår att det känns kämpigt nu när han får gå. Men det ordnar sig säkert snart!


  • furill­en
    Äldre 21 Mar 21:58

    grattis Anja

Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008