• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 18:44
    60518 visningar
    427 svar
    427
    60518

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 13!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3114464.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 16 Mar 22:33

    Eller hur Pumpkin. Det är inte bara jag som känner så alltså. Började tvivla på om jag hade rätt eller inte men skulle heller aldrig ha mage att lämna över ett hem som INTE är jä..ligt ordentligt flyttstädat. Det finns inget värre än ANDRAS skit i ens eget nya hem lixom. Usch

  • furill­en
    Äldre 17 Mar 12:04

    anja, klart de ska flyttstäda. spelar absolut ingen roll hur omständigheterna är. om de hinner eller inte är inte erat problem. då får de väl göra som alla andra människor och anlita en firma. usch vad dåligt! kan inte mäklaren sköta denna konflikt åt er?

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 17 Mar 16:27

    Nej mäklaren är hur konflikträdd som helst och ville helst slippa vara "mellanhanden" i detta. Eh?

  • furill­en
    Äldre 18 Mar 20:04
    men det är ju mäklarens jobb att vara mellanhanden eller??
  • furill­en
    Äldre 18 Mar 20:07

    idag fick vi för övrigt veta att våra bästa vänner också är gravida. helt galet! alla i hela världen utom jag känns det som just nu. fast jag är samtidigt tokglad för deras skull såklart.

  • Äldre 18 Mar 22:09

    KLART DE SKA STÄDA!!! de var det dummaste jag hört att de inte skulle hinna... då tycker jag inte ni ska flytta in tidigare..

    furillen: åh... vad kluven du måste vara... klart du är glad för dem men det måste ju svida också...

    idag har jag haft tupperwereparty det var jättekul!! synd bara att allt är så himla dyrt... kvalité kostar väl antar jag det blev lite inhandlat ändå

  • Pumpki­n
    Äldre 18 Mar 22:53

    Usch vilken pärs jag har haft här hemma ikväll... Läs senaste inlägget i bloggen så förstår ni, orkar inte skriva om det igen.


  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 18 Mar 23:00

    Pumpkin

    fy så obehagligt. Förstår precis alla tankar du hann tänka och paniken som kom över dig. Men jag kunde verkligen inte låta bli att skratta ändå när du beskrev tassarna och huvudet som tittade fram ur lådan

    Skönt att hon är "tillbaka".

    Furillen

    Jobbigt det där... Samtidigt som du självklart gläds m vännerna så är det ju inte alls konstigt att man känner att det är "orättvist" och att man blir uppgiven. Ni vill ju oxå!

    Skickar stor kram

    Tack allihop för stöttning i städdilemmat. Jag tycker ju verkligen oxå att städning är självklar när man flyttar. Och att de inte hinner är ju bara en dålig ursäkt.

  • Pumpki­n
    Äldre 18 Mar 23:01

    Anja: Det var menat att locka fram ett skratt eller två, för även jag skrattade ju samtidigt som jag grät och grälade på henne

    Men fy fasiken så obehagligt, har aldrig tagit så lång tid att hitta henne förut.


  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 18 Mar 23:38

    Haha och hon hade ju ingen chans att tala om var hon var heller, för du hade ju STÄNGT in henne i en låda haha

Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008