• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 18:44
    60431 visningar
    427 svar
    427
    60431

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 13!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3114464.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 10 Mar 11:38

    Furillen

    ja jag veeet, hela trädgården är ljuvlig. Massor av vackra växtre och buskar, helt underbart! Och både trädäck och den stenlagda uteplatsen är så mysiga. Hela trädgården är dessutom totalt insynsskyddad

  • furill­en
    Äldre 10 Mar 16:40

    anja, perfekt! åh vad ni måste längta till våren!

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 10 Mar 19:56

    Jajamensan, för att inte tala om sommaren med alla mysiga grillkvällar på uteplatsen

    Ååååhh verkligen härligt.

  • Pumpki­n
    Äldre 10 Mar 20:04

    Hej tjejer!

    Englali: Fy fasiken så hemskt! Kan inte ens föreställa mig så fruktansvärt det måste kännas att förlora allt så där...

    Anja: Ser riktigt mysigt ut. Luftigt och ljust, mycket plats. Ni kommer säkert att trivas Blir avis fast ändå inte, vill ha större men inte ett radhus

    Här har vi äntligen kommit igång med spackling av gamla sovrummet. Nu måste vi bara enas om vilka tapeter som ska upp också...


  • Pumpki­n
    Äldre 10 Mar 20:05

    Förresten längtar jag verkligen till sommaren nu, är så less på det här vädret! Idag har det snöat hela dagen, precis när man trodde att våren hade kommit


  • Äldre 11 Mar 13:15

    Englali: nä.... usch vad hemskt!!! hur mår de??

    Anja: underbart hus!! men wow, 1.9 mille för en bostadsrätt! :-0 vad kostar fristående villor??

    pumpkin: åh vad kul med tapetsering av sovrummet!

    idag har jag vart på min gamla gymnasieskola och föreläst om vad jag gjort sen jag tog studenten... kul att träffa lite gamla lärare och så.. hoppas man kunde inspirera nååågon iallafall

    ang, magen så skaaaa jag försöka ta det lite lugnare men det är verkligen jättesvårt..

  • Äldre 11 Mar 13:15

    Englali: nä.... usch vad hemskt!!! hur mår de??

    Anja: underbart hus!! men wow, 1.9 mille för en bostadsrätt! :-0 vad kostar fristående villor??

    pumpkin: åh vad kul med tapetsering av sovrummet!

    idag har jag vart på min gamla gymnasieskola och föreläst om vad jag gjort sen jag tog studenten... kul att träffa lite gamla lärare och så.. hoppas man kunde inspirera nååågon iallafall

    ang, magen så skaaaa jag försöka ta det lite lugnare men det är verkligen jättesvårt..

  • Pumpki­n
    Äldre 11 Mar 13:17

    Snitte: Tja, bara vi kan komma överens om vad vi ska ha för tapeter så... Jag vill ha vitt, Lasse vill ha ljusgrått. Fondvägg funderar vi på, men den ska också vara rätt neutral. Nu när jag satt på bussen hem funderade jag på om vi inte skulle skippa regelrätt fondvägg och sätta upp väggord istället. Vad tror ni?

    Kul att återvända till skolan sådär, då känner man sig vuxen och duktig


  • furill­en
    Äldre 11 Mar 18:53

    pumpkin, jag och martin har försökt hitta en tapet till fondvägg i sovrummet sen vi flyttade in i lägenheten vi bor i nu. det var förrförra sommaren....

    ja, jag vet! nu vill man bara ha vår!!! solsken och värme. bara snöslask och kallt och jävligt. vi har dessutom 6 veckors inspelning utomhus framför oss på jobbet, f-n vad jag frös idag! plus att det egentligen inte får vara snö i bild så de måste hitta massa nya platser och spola vatten och sopa..

  • Pumpki­n
    Äldre 11 Mar 18:59

    furillen: Är det vad man kallar beslutsångest?
    Den tapeten jag helst vill ha har tyvärr utgått, vilket suger

    Låter inte roligt att behöva vara ute och jobba i det här vädret! Fy fasiken.


Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008