• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 18:44
    60515 visningar
    427 svar
    427
    60515

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 13!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3114464.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 6 Mar 22:32

    Förstår...

    Du pumpkin... jag blir galen! hittar ingenting om VARFÖR det inte varit något Greys anatomy på två veckor nu!

    Uppehåll??

    Hittade något datum inne på ABC:s hemsida. Tror det stod 13 mars? Menar dom att det kommer ett nytt avsnitt då? Är sååå trött på att vänta!!

    Läste inne på greys blogg och blir inte helt lycklig över det jag läser. Grrr...

  • Pumpki­n
    Äldre 6 Mar 22:38

    Antagligen är det uppehåll till den 13e då, dvs nästa fredag... Skitirriterande!


  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 6 Mar 22:39

    Nä 12 mars menar jag såklart. Verkar stämma! Suck... jaja bara en vecka kvar då ju

    Får fortsätta kolla mina boxar. Är på säsong 2, för TREJDE gången sen jag köpte dem, haha... Har alltså sett alla 77 avsnitt 2 ggr och är på G på tredje rundan. (för att inte tala om hur många gånger jag sett alla avsnitten tidigare, när jag hade dem i datorn). Hur kan man INTE tröttna på en serie! Det GÅR ju bara inte med denna serie. Jag kan se avsnitten om och om igen och jag älskar dem lika mkt varje gång

    Helt underbart faktiskt!

  • furill­en
    Äldre 7 Mar 11:11
    haha vad galet att ni skriver om det! gav precis upp att leta efter nya avsnittet på nätet och kollade in här! ja, vad f-n är det som händer? var väl iaf 2 veckor sen förra avsnittet kom?? helt ologiskt med ett uppehåll nu ju? har också sett datumet 13e mars lite här och där.
    har ju inte kommit nåt nytt private practice på den tiden heller, konstigt. (jupp, jag så hooked att jag följer den med)
  • Äldre 8 Mar 20:52

    Hello!

    åh jag har ännu inte sett nåt av den serien... alla säger att den är såååå bra men jag har bara inte kommit mig för ännu.... håller ju på med sex and the city boxen.. får plöja en serie i taget

    idag har vart en städ dag i vår familj... det var premiär igår på Rockyhorror show och sen hade vi premiärmiddag och sedan fest... när 100 pers partar HELA natten ( inte vi vi åkte vi 03.00) så blir det rätt stökigt.. så 13 skulle vi vara på plats och städa hela teatern med alla loger osv... det gick jättebra men som vanligt tog jag i lite för mycket och får nu ligga med ett bäcken som gör ooont ska lägga mig i ett varmt bad nu när bones är slut

    pumpkin: klart du ska ta dig i kragen och lämna in tentan heja heja!

  • Englal­i
    Äldre 9 Mar 21:33

    Hej tjejer!

    Kikar in en sväng o säger hej. Här är det tungt o deppigt just nu. Har varit en ren helveteshelg här, om man få säga så.
    I lördgas em. brann våra bästa vänners hus... sedan dess är det kaos. Jag har inte sovit mkt sedan i lördags, fy vad livet kan ändras fort! Det är så tragiskt!!

    Snitte: Du MÅSTE vara rädd om magen!!

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 9 Mar 21:39

    Snitte

    Ta hand om ditt bäcken för sjutton! Ta det LUGNT. NÄr bäckenet har börjat säga ifrån så ska du inte anstränga det! Lova

    Englali
    Usch har ju pratat m dig på fb om det, men det är fruktansvärt. Hoppas att allt löser sig. Får dom ut alla på försäkringar osv. Usch, tänker på alla minnessaker som inte går att ersätta som album, kläder man verkligen gillar och musik man har minnen till, möbler man köpt tillsammans osv osv...

    Till något helt annat (utan att verka känslokall)

    Om ni vill se så har jag äntligen lyckats få ut bilderna på vårt nya radhus ur pdf-filen och lagt in dem i min blogg om ni vill se. (tror inte jag hann visa dem när de låg på nätet eller?)

    www.anjasvardagsblogg.blogspot.com

  • Englal­i
    Äldre 9 Mar 21:56

    Anja: Ja jag vet, det är så tufft. Jag har inte sovit mkt i natt heller... drömmer massa skumma saker hela tiden om bränder och olyckor

    Åh vad fint huset är!!! Det ser ju ut att vara i kanonskick!!! Får man fråga vad ni får ge för ett sådant nere i Lund? Det ser så ljust o härligt ut och gott o plats. Toppen till er ju!!

  • furill­en
    Äldre 10 Mar 09:11

    Englali, usch så hemskt! förstår att allt är upp och ner då.

    Anja, åh vad fint!! ljust och fräscht. och supermysig uteplats!

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 10 Mar 11:37

    Englali

    Vi prutade ju ner det med 200.000 eftersom säljarna lade ut det precis när folk var som fegast och inte vill köpa. Så vi fick det för 1.9 miljoner men så är det ju bostadsrätt och en månadsavgift på 6.700 kr.

    Jobbigt med mardrömmarna

Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008