• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 18:44
    60970 visningar
    427 svar
    427
    60970

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 13!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3114464.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Pumpki­n
    Äldre 20 Feb 21:55

    Jag överlevde tandläkarbesöket! Lullull-tabletterna hjälpte inte alls på mig, vilket gav mig lite panik. Men hör och häpna, jag har lagat två hål utan bedövning idag och jag känner mig skitnöjd med mig själv. Jag är SÅ duktig!


  • Englal­i
    Äldre 20 Feb 22:31

    Hej tjejer!

    Grattis till jobbet Pumpkin!

    Ljuvliga, ljuvliga fredagskväll... sitter i sängen o kikar på Let´s dance.
    Sitter här med min nya dator. A kom hem med en ny tjusig designad Vaio till mig i onsdags kväll. Många, många plus till honom som uppfattat min önskan om en ny bärbar och snygg dator Jag är kär!!! ( både i min man och i min nya dator... haha!!)

    Snitte: Ta det lugnt med magen nu!!

    Själv har jag shoppat bebiskläder idag. Våra grannar fick en liten kille i måndags morse, så nu måste vi ju gratulera. Jag gillar alla tillfällen att få shoppa sånna små söta saker!

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 21 Feb 00:02

    Pumpkin

    skönt att det gick så bra. Förstår paniken när tabletterna inte verkade! (kände ungefär likadant när inte epiduralen tog när jag födde Alice, hehe ) Själv får jag panik av tanken att jag skulle få hål en dag. Har fortf inte haft några (peppar pepapr ta i trä).

    Englali

    Det är härligt att shoppa babykläder Åh vad härligt med en ny leksak. Det är sååå underbart m nya tekniska prylar. Förstår att du är kär i både make och dator.

  • Pumpki­n
    Äldre 21 Feb 07:53

    Anja: Tro mig, det har inte varit lätt på något sätt att acceptera de här hålen, jag har heller aldrig haft hål och har alltid fått höra hur bra och fina tänder jag har. Men nu hände det och jag kan liksom inte göra så mycket åt det. Kände mig som ett stort misslyckande till att börja med, och det gör jag väl fortfarande till viss del. Det enda jag kan trösta mig med är att det inte är tandborstningen som det varit fel på, utan det är min vägran av tandtråd som ställt till det. Nu använder jag tandtråd varje dag, så förhoppningsvis ska jag slippa fler hål.


  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 21 Feb 11:56

    Jag skulle känt exakt likadant själv. Så löjlig man är!!! Har inte varit hos tandläkaren på LÄNGE så vem vet. Jag kanske oxå har hål utan att veta om det. Ryyyys.

    Förstår verkligen precis hur du menar. Jag kan f..n inte använda tandtråd. Mina tänder sitter så tätt så det går inte att få in tråden mellan dem! Kanske skulle försöka ändå!?

    Är faktiskt inte hela världen om jag skulle få hål. Är 35 snart o har inte haft några så SO WHAT egentligen men man är ju så jä..la fånig. Det blir lite grann en del av ens identitet att man har dom där superstarka tänderna som inget biter på, eller hur Åååhhh så larvigt nu när jag tänker på det *asg*

  • furill­en
    Äldre 21 Feb 15:42

    har heller aldrig haft hål förrän nu. fast de är så små så de inte behöver lagas som tur är. jag använder tandtråd sen några år, har också galet tätt mellan tänderna. (så tätt att jag dragit ut tänder och haft tandställning pga det) rekommenderar colgate total tandtråd. den enda jag kan använda av alla jag provat.

  • Äldre 21 Feb 18:14

    Hej tjejer!

    Pumpkin: grattis till jobbet! och det avklarade tandläkarbesöket- duktig du är!!

    englali: åh vad gött med en ny dator!! aldrig fel när den är snygg heller... är ju så mycket roligare då..

    furillen: den tandtråden colgate som du tipsar om, finns den på sånna tandtrådspinnar... du vet sånna engångs som det sitter fast en tandtråd på..? måste ha sånna... hatar att greja med båda händerna inne i munnen..

  • furill­en
    Äldre 23 Feb 21:14

    snitte, hmm vet inte. du får kolla.

  • furill­en
    Äldre 24 Feb 20:59

    nu är jag där mitt i månaden hoppandes igen... det går bara inte att låta bli.
    känns som att man blir påmind om graviditeter och bebisar vart man än vänder sig! kan ju va det att en av våra huvudrollsinnehavare i serien jag jobbar på går runt med en låtsasgraviditetsmage på inspelningen och i varje paus ammar sin otrooooligt söta dotter på 5 veckor. kan ju ha nåt med saken att göra..
    fast en sak som är konstig, det är att helt plötsligt frågar alla hela tiden om inte jag vill ha barn! out of nowhere. skumt. svårt att svara på också då man inte alltid känner för att vara öppenhjärtlig.

  • Äldre 25 Feb 13:43

    furillen: åh det där är aldrig lätt.. jag gjorde den tabben häromdagen också till en väninna... vi satt och pratade och hon frågade så jättemycket om barn osv och sen sa hon något om att "vi får se när vi får barn.." så jag frågade om det var något de planerade...

    "mm vi har försökt 1 1/2 år svarade hon... " åh det är inte roligt när det tar så lång tid när man verkligen verkligen vill!

Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008