• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 18:44
    60440 visningar
    427 svar
    427
    60440

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 13!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3114464.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Pumpki­n
    Äldre 2 Feb 22:11

    Jamen 100 är vi - 100 på att vi VILL flytta dit nu och 100 på att vi inte KAN flytta dit nu


  • Äldre 2 Feb 22:17

    aha.. då år vi bara vänta ut tiden då..

  • Englal­i
    Äldre 2 Feb 22:20

    Så mysigt o gå på husvisning Pumpkin, man är så förväntansfull o spänd! Men i erat fall blir det nästan, nästan lite "självplågeri" om jag förstår det hela rätt

    Snitte: Ja, det är väl bara att vänta och se. Just nu känns det bättre om den kom så man kunde börja om och försöka igen. När plussade du? (ber om ursäkt till alla icke bebis-verkstads intresserade här inne för mitt eviga grubblande )

  • Pumpki­n
    Äldre 2 Feb 22:24

    Englali: Nej nej, inte nästan - det ÄR självplågeri


  • Englal­i
    Äldre 2 Feb 22:30
    Pumpkin skrev 2009-02-02 22:24:24 följande:
    Englali: Nej nej, inte nästan - det ÄR självplågeri
    Hahaha!! MEN, det är nyttigt att gå på ett gäng visningar innan man slår till. Man lär sig oerhört mkt av det... så ni får se det så helt enkelt. Lite utbildning för framtida hus-shoppnig! (åh SÅ positiv jag kan vara ibland om jag vill )
  • Äldre 2 Feb 22:33

    Pumpkin: vi vill höra vad du tyckte om husen "på riktigt" sen när ni sett dem också!

    Englali: vi plussade 17 augusti.. ja förstår om du känner så eftersom testen visare negativt men chansen finns ju att du ÄR gravid men testen inte visar... hoppas det!!!

  • Äldre 2 Feb 22:35

    Nu ska jag åka och hämta min make på jobbet! han slutar 23 och jag har 20 min färd så det är väl bäst att kliva upp från soffan och kasta sig iväg...
    Må så gott brudar!!

  • Pumpki­n
    Äldre 2 Feb 22:41

    Englali: Absolut, det är nyttigt! Och lite självplågeri anses ju vara nyttigt i vissa kulturer också


    Snitte: Vi ska bara gå på visningen på det första huset, de andra har ingen visning när vi är där uppe. Men självklart rapporterar jag


  • Englal­i
    Äldre 2 Feb 22:48

    Snitte: Ja vi hoppas verkligen på det!
    Jag menade mer om du plussade innan BIM eller efter...!?!
    Kör försiktigt nu när du ska hämta mannen!

    Nu blir det sängen här, trött som tusan. Blir nog dock lite film innan jag kan sova.

    Natti natti på er tjejer!

  • Pumpki­n
    Äldre 2 Feb 22:50

    Natti natt Englali!


    Kör försiktigt Snitte!


Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008