• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 18:44
    60471 visningar
    427 svar
    427
    60471

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 13!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3114464.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Nienna
    Äldre 2 Feb 20:51
    Pumpkin skrev 2009-02-02 20:15:28 följande:
    Grattis på halvårsdagen sommarbrud! Tro vart Anja har tagit vägen då? Vill ju höra mer om hur det går för dem i köp- och säljsvängen!
    Anja har både köpt och sålt, har jag sett på FB. Men man vill ju såklart höra mer om det nya stället!

    Och självklart jag har vettig smak.

    Englali - Lycka till! Tycker att det är rätt att ni kollar upp er, det kan inte vara kul att gå igenom detta.
  • Englal­i
    Äldre 2 Feb 21:04

    Furillen: Åh du går igenom samma sak som mig... man väntar o hoppas fast man lovar att man inte ska det. Min mens har fortf. inte kommit och jag gjorde ett grav. test nu ikväll som visade neg. Nu är det 35-36 dagar sedan senaste mensen... så trist!!
    Vi får kämpa på ihop, o peppa!

    Tack alla för snälla kommentarer.

    Anja har nog både köpt o sålt ja... jag hänger lite på FB med och där skriver hon om det.

    Min älskade man har fastnat i snöovädret i England under dagen, men mot alla odds så kommer han till GBG i kväll, hyr en bil o kör hem till mig i natt... han är för go! Jag vill ha hem honom nu. Gahh, 10 cm snö är det där borta... hur mkt kaos kan det orsaka egentligen?? Snacka om dåligt förberedda!!

  • Pumpki­n
    Äldre 2 Feb 21:13

    Englali: En sån underbar man du har


    Ja, tänk vad lite snö kan göra. Till och med Sthlm är bättre förberett, men det är inte mkt


  • Englal­i
    Äldre 2 Feb 21:31

    Visst är han, helt lovely!! Tur att det fanns platser kvar på GBG flighten.
    Nä det är verkligen kasst o ha så dlig planering för lite snö!

    Nu ska jag kika vidare på "Lipstick jungle", min nya favvo-serie. I like it alot!!!

  • Pumpki­n
    Äldre 2 Feb 21:31

    Det är min nya favvoserie också


  • Äldre 2 Feb 21:37

    Hej tjejer!

    Englali: ja men det tycker jag låter bra! och vad skönt att ni har en läkare som ni redan litar på också! jotack magen mår bra, sparkar och bökar mest hela dagarna nu..
    Hoppas han kör försiktigt då din man, inte kul att köra bil på natten, fast din man är väl rätt van vid de tiderna iofs med alla spelningar och så. så det går nog bra. klart du vill ha hem honom! finns ju inget tråkigare än att sova själv..

    Furillen: vi håller tummarna för utebliven mens och ett + nästa månad då

    sommarbrud: grattis

    Pumpkin: det kommer fler hus ska du se när ni känner er redo att flytta hem!

    idag har jag vart och lämnat blod igen och bölat... shit det blir ju värre för varje gång.. *suck*

  • Äldre 2 Feb 21:37

    den ser jag med på nu

  • Pumpki­n
    Äldre 2 Feb 21:43

    Snitte: Jobbigt bara när 90% av en är redo nu, men så är det ju alltid något som håller en tillbaka liksom.


  • Englal­i
    Äldre 2 Feb 22:01

    Snitte: Som tur är så är dom 4 grabbar tror jag som ska hem... han är inte ensam iaf och ja, han är rätt van vid bil på natten.

    Jo vi får se... jag kan bara inte fatta verför den strular så nu (mensan vill säga)!?! Det är ju sjukt länge sen. Kan jag kanske vara gravid iaf, fast jag är en sådan som det tar ganska lång tid innan ett plus visas hos? Många, många tankar.

    Det där med blod känner jag igen, jag är precis lika dan. Så den biten fruktar jag lite för inför en ev. graviditet.

    Pumkin: Åh ja visst är den toppen! Underbar serie!

  • Äldre 2 Feb 22:06

    pumpkin: mmm inte lätt det där... men gå och kika på husen iallafall ni kanske blir 100 åt något håll..

    Englali: ja.. en del kvinnor kan man ju inte testa för tidigt på för man kan vara låghormonare.. man kan ju hoppas på det för absolut, det var lååång tid emellan mensen nu..

    skönt att de var flera som ska hem så de kan hålla varandra vakna och kanske dela på körningen!

Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008