• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 18:44
    60331 visningar
    427 svar
    427
    60331

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 13!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3114464.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Pumpki­n
    Äldre 1 Feb 20:58

    Hmm, Nienna har klart vettigast smak dårå Fast det är klart, jag gillar 3an skarpt också, men 1an är ändå verkligen en dröm för mig. Att det dessutom finns stall gör ju bara saken ännu bättre Synd att vi inte kan flytta nu


    Englali: Tycker det låter som en väldigt vettig idé att gå och undersöka och kolla, det kan aldrig skada liksom.


  • Sjöman­sfru
    Äldre 1 Feb 21:02

    Här är en till som blev fru sommaren 2008 men som tog bt-paus o nu är back in business !
    Precis nybliven husägare är jag oxå,såg era diskussioner kring hus!Vilka kanonpriser norrut =)

  • Englal­i
    Äldre 1 Feb 21:06

    Pumpkin: Jag anade att du var såld pga. stallet 1an är helt klart kanon för dom pengarna, väldigt mkt hus+tillbehör för en sådan summa pengar. Hade kostat mååånga sköna miljoner här nere vid vattnet... för o inte tala om hos er

    Ja nu får det bli lite hjälp. Vi går hos privata läkare så slipper vi landstingets jobbigt långa köer. Jag ska gå hos samma privata gyn. som hjälpt min mamma när hon blev sjuk, även hon som upptäckte cancern tack vare enorm noggranhet, så henne har stort förtroende för!

    Välkommen hit Sjömansfru! Här babblar vi barn, hus, skola, jobb... allt!

  • Sjöman­sfru
    Äldre 1 Feb 21:11

    Englali: Tack tack!

  • Pumpki­n
    Äldre 1 Feb 21:27

    Englali: Ja stallet var förstås inte allt, men det gör ju inte saken sämre så att säga Usch vad jag önskar att vi kunde lägga ett bud på det huset.


    Bra att ni har möjlighet att gå privat, det går ju i regel MYCKET fortare. Och vem har tålamod att vänta längre än nödvändigt på hjälp liksom?


    Sjömansfru: Ja välkommen hit! Priserna är verkligen helt annorlunda däruppe, som tur är för oss


  • Englal­i
    Äldre 1 Feb 21:47

    Men kan ni inte det då? Buda? Kan du inte plugga därifrån? Det måste väl gå att sy ihop ngt eget på distans eller så? Jag tycker ni ska satsa... Du längtar ju hem SÅ mkt!!

    Ja privat är toppen, helt klart! Nej, jag vill ha hjälp nu, vi måste börja i ngn ände känns det som.

  • Pumpki­n
    Äldre 1 Feb 22:30

    Jag har börjat fundera på att sy ihop min egen utbildning, men det här är alldeles för snart. Det går inte just nu. Men med lite tur kanske det går om ett år. Behöver helt enkelt mer tid på oss och vi kan ju inte gärna köpa ett hus bara sådär och låta det stå tills vi har tid Hade vi pengar hade vi kanske gjort det iofs


  • sommar­brud 080802
    Äldre 2 Feb 19:56

    Idag firar vi ½årig bröllopsdag.

    Ska äta lite gott och mysa.

  • Pumpki­n
    Äldre 2 Feb 20:15

    Grattis på halvårsdagen sommarbrud!


    Tro vart Anja har tagit vägen då? Vill ju höra mer om hur det går för dem i köp- och säljsvängen!


  • furill­en
    Äldre 2 Feb 20:38

    grattis sommarbrud!!

    snitte, ja såklart kul med alla små bebisar som är på g! fast också lite avis. fick min mens idag. säger till mig själv att inte hoppas men det är så svårt att låta bli att gå och drömma hela månaden.. jaja, bara att köra på och önska!

    lycka till englali! vi håller tummarna för er!

Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008