• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 18:44
    60384 visningar
    427 svar
    427
    60384

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 13!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3114464.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Pumpki­n
    Äldre 30 Jan 20:35

    Då har du fullt upp med andra ord! Det är ju bra i alla fall, då har du något att sysselsätta dig med.


    Nja, scrappar lite då och då. Är ganska trist att scrappa själv, så det blir mest när vi är ett gäng. Den här gjorde jag sist: 1.bp.blogspot.com/_ezrIicXIEqo/SWpYJeXnn9I/AAAAAAAAAwI/UnLT_c_ePH0/s1600/stellast%C3%A4vling.JPG


  • Pumpki­n
    Äldre 31 Jan 20:02

    Halloj tjejer!


    Händer det något roligt hos er ikväll/i helgen?


    Själv har jag varit på uselt humör hela dagen, bara deppig och tjurig och allmänt trist att vara med (misstänker jag). Vantrivs med allt just nu känns det som, och jag bara längtar härifrån. Och pengarna känns som de aldrig räcker riktigt till det man vill *suck* Hört talas om PMS någon gång?


    Vi har bestämt oss för att gå på husvisning nästa vecka när vi åker upp till Skellefteå. Vet inte riktigt varför egentligen - för att plåga oss själva kanske? - men det kan ju vara trevligt att få lite inspiration om inte annat. Det värsta är att jag verkligen vill ha huset vi ska kika på... Hoppas det är något fel på det när vi väl är där


  • Äldre 31 Jan 23:48

    Hej tjejer!
    skönt att höra att fler tycker det är jpbbigt med sprutor..

    Englali: åh så härligt att åka till egypten! gött!" men trist att vara utan mannen.. förstår om du är avis på att han ska på fotbollsmatcher! hade gärna bytt med honom jag med!

    furillen: åh vad drygt att de krånglar! vad trött man blir!!! hoppas det löser sig!

    Annie: OJ 2 måander efter bebisen så ska du vara TM, spännande! men jobbigt... är man inte rätt trött den första tiden men en liten bebis???

    Tips iallafall nu då: Hm... BRA TM:
    HUMOR
    Håller koll på alla tal..
    går igenom talen så ingen säger något opassande..
    håller i lite roliga lekar för brudparet
    är någon som man kan lita på! händer något typ tårtan tappas så fixar TM en ny

    Dålig TM:
    Tja.. det skulle väl var en som var rätt dryg... alltså höll långa tal själv.. inte vågade bju på sig själv.. hade dålig koll på talare osv...

    Idag har vi haft en totalt slappardag!!
    sover dåligt nu för tiden så jag somande inte förrän 4... vaknade 12... åt frukost och gick inte ut med hunden förrän 14.. sen blev det vänner till ca 17 då jag var tvungen att laga mat.. mer film, avkopplande bad... prommenad med vovven igen och sedan mer film.. HAHAHA vilken dag.... men det har vart rätt gött! både jag och mannen är totalt utslagna idag...
    så pumpkin: nja... inget roligt som händer här ikväll..

    Pumpkin: det låter ju jättekul att gå på husvisning! klart ni ska göra! vad kul!!

  • Englal­i
    Äldre 1 Feb 12:26

    Pumpkin: Kikar in en snabbis o vill ha en länk till huset... Har du det? Man blir ju så nyfiken när folk ska kika på hus!!

    Nu blir det middag hos mamma o pappa!

  • Pumpki­n
    Äldre 1 Feb 12:42

    Självklart har jag en länk! Här: www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/353022


    Här är ett annat hus jag är lite sugen på: www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/351243


    Och ett till: www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/347907


     


    Men det första är absolut bäst alla kategorier bland dessa tre


  • furill­en
    Äldre 1 Feb 18:09

    Snitte, det löste sig faktiskt helt okej, PUH! vi fick byta konsolen då vi ju faktiskt bara hade haft den några dagar. de repade spelan gick att slipa för en ganska billig peng i en spelbutik. så nu hoppas jag att allt bara ska fungera.

    idag fick jag träffa nya brorsdottern!!! så himla mysigt, vilket litet knyte hon var. och så busa med de andra brorsbarnen. min brors sambos syrra kom också över, visade sig att hon är gravid. åh känns som ALLA är gravida eller får barn nu. vill också.............

  • Nienna
    Äldre 1 Feb 18:36

    Pumpkin - Vilka fina hus! Gillade det första bäst, sen det tredje.

  • Äldre 1 Feb 20:25

    Hej!

    furillen: vad kul med fler bebisnyheter
    skönt att det löste sig med konsolen!

    Pumpkin: hus 2 gillade jag köket på!

    hus 3 var ju fantastiskt!! wow vilket hus! det vill jag ha!

  • Pumpki­n
    Äldre 1 Feb 20:39

    Snitte: Köp hus 3 du då så köper vi hus 1


  • Englal­i
    Äldre 1 Feb 20:46

    Hej tjejer!

    Pumpkin: Hus 3 gillar jag skarpt, alla var fina men det sista var mest i min smak... och vilket pris sen, sjukt billigt ju!!

    Snitte: Ja det ska bli skönt med lite semester, den känns mkt välbehövlig. Hur mår bebismagen?

    Här är lugnt.. längtar efter A som kommer till Sverige i morgon kväll, underbart!
    På bebisfronten inte mkt nytt... mensen är tok-försenad men inget plus, jag bli snart galen!
    Vi har iaf bestämt oss för att gå på undersökning nu, vi måste börja ngn stans och med tanke på alla bekymmer jag haft innan (äggledarinflammtationer, cystor osv.) så är det lika bra att söka hjälp i god tid känner vi. Trist men sant

Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008