• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 18:44
    60521 visningar
    427 svar
    427
    60521

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 13!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3114464.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Pumpki­n
    Äldre 27 Jan 22:40

    Snitte: Jag är också jättemesig vid blodprov och vaccinering. Avskyr nålar. Sist jag vaccinerade mig fick mamma hålla mig i handen och jag grät. Väldigt vuxet


    Ja, Lasse var med in, men han fick sitta på en stol i hörnet. Men det är klart, det var ju skönt att bara ha honom där. Och det var ju han som fick tala för mig liksom - i mitt huvud var det kortslutning. Enbart flykt fanns i mitt huvud.


  • Pumpki­n
    Äldre 28 Jan 12:56

    Nu har Lasse varit i kontakt med min tandläkare och har fått ett löfte om att jag ska få lugnande inför nästa behandling. Det känns skönt, för hon verkade inte alls särskilt tillmötesgående i måndags...


  • sommar­brud 080802
    Äldre 28 Jan 13:52

    Låter jätte skönt Pumpkin! vet när jag gjorde en operation i munnen. Fick ta lugnande för de och de la sedan även skynken för mina ögon,så att jag ite skulle se något. Usch vad jag grät.. Och vad groggy jag blev! Detta fick jag göra i Linköping,på deras sjukhus. Så var en bit hem att åka. Väl hemma,kastade jag mig i mammas famn och stor tjöt!
    De var de värsta jag varit med om..

  • sommar­brud 080802
    Äldre 28 Jan 19:52

    Jag har haft en liten nostalgi tripp här hemma och en massa annat. Kika in på min blogg så får ni se. Svara gärna på mina frågor med.

    steffiiis.blogg.se ifall ni inte har den.

  • Englal­i
    Äldre 28 Jan 20:18

    Ett litet inlägg bara... idag har vi bokat oss en härlig (förhoppningsvis) resa till Egypten... åker i början på mars. Vi fick ett ryck o tyckte vi behövde en avkopplande semester mitt i allt renoverande och slit. Ska bli så LOVELY att få lite sol o värme! Min kropp skriker efter det... haha
    Nu känns inte februari så tung iaf.
    Hoppas det är bra med alla er andra tjejer.

    Anja: Hur går eran husförsäljning??

  • furill­en
    Äldre 28 Jan 21:20

    fan vad arg jag blir! nu verkar det som nya xboxen pajat efter en och en halv dag!! det har repat sönder 2 av spelen jag köpte till!! så himla tråkigt. har liksom inte alls nån lust att lägga en lördag till på att åka ut till nacka och krångla. dessutom misstänker jag att de inte kommer ge mig ett nytt utan envisas med att skicka det på nån långsam reparation (och säkert inte hitta nåt fel och debitera mig, det är en klassiker) frågan är också om de kommer ersätta spelen som inte är köpta på samma ställe. gick från väldigt lyckad till asjobbig present...

  • AnneiL­und
    Äldre 29 Jan 15:58

    Hej tjejer!!!!

    Tjejer!!!!!!!
    Nu behöver jag en stooor tjänst från er.

    Jag har fått frågan om jag vill vara Toastmadame på min kompis bröllop. 2 månader efter det att lilla Alva är född.....nåja, jag har aldrig varit toastmadame innan så det är med stor ära och viss vettskrämdhet som jag tackar JA.

    Men GUD.....

    Jag behöver alla era tips.
    Vad skiljer en bra toastmaster från en dålig?
    Vad tycker ni man inte ska missa som TM?

    Tips

    Kram

  • Englal­i
    Äldre 30 Jan 19:55

    Åh jag måste få gnälla av mig lite... jag saknar min MAN!!! Han är i England (utan mig!?!) o kommer inte hem på många dagar, ensam hela lååånga helgen, not nice
    Iofs ska jag hålla mig fullt sysselsatt iaf, men det är verkligen pest när han är borta över helgerna... blä!!
    Jaja... jag får längta till mars då vi äntligen får semester tillsammans.

    Vad ska ni andra göra i helgen?

  • Pumpki­n
    Äldre 30 Jan 20:15

    Jag tror jag ska scrappa lite i helgen, känner att det kliar i fingrarna på mig.


    Antar att du ska renovera?


  • Englal­i
    Äldre 30 Jan 20:23

    Haha... inte så mkt faktiskt. I morgon ska jag iväg med mamma o pappa över dagen, på kvällen kommer en gammal kollega hit o käkar middag o pratar strunt, på sön så kommer ev. en annan kompis hit med sina bar (1 resp 2 år=fullt ös!!) och på em. ska jag på middag hos mina föräldrar. Sen är det jobb igen på måndag så helgen går nog rätt fort!

    Min fuskis i england ska i morgon på Manchester U. mot Everton och på söndag ska han på Liverpool - Chelsea. Åh jar är så avundsjuk så jag blir tokig!! (jag = extrem fotbollsnörd)

    Skrappar du mkt Pumpkin?

Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008