• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 18:44
    60334 visningar
    427 svar
    427
    60334

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 13!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3114464.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • sommar­brud 080802
    Äldre 19 Jan 11:55

    Hur gick de med tentan sen Pumpkin?

    Englali: Bilder vill man ju se. Är jätte nyfiken.

    Idag är det vinter hos oss iaf. Hur har ni de? Fått någon snö inatt?

    Igår kände Tommy sin första spark. Var super mysigt och jag blev så glad. Äntligen kände han.

  • Pumpki­n
    Äldre 19 Jan 12:39

    Tentan håller på fortfarande - in i det sista Har en och en halv timme på mig, sen måste jag åka till skolan och lämna den. Paniiiik!

    Här är det också vinter, hoppas det går bra att köra ändå.

    Kul att Tommy fått känna nu också!


  • Pumpki­n
    Äldre 19 Jan 15:43

    Puuuh *andas ut*


  • Äldre 19 Jan 23:27

    Hej!
    pumpkin: aha... så om man tar helt studiestöd så nollas den inte...så bra!! tyckte det verkade så korkat att man inte skulle kunna få ha kvar lönen man tjänat!
    Skönt att du lämnat in tentan nu iallfall! hoppas du var nöjd med den.

    englali: 27 april är det beräknad till, frågar man mig så gör det inget om den kommer liiite tidigare men enligt min mor kommer jag gå över 2 veckor för det gjorde hon med alla 4 barnen,.. *suck*
    Jag vill också gärna se bilder sen vad äår det för golv ni lagt? vi har också lagt golv... vitt björkgolv typ..

    sommarbrud: Åh visst är det mysigt när man kan känna sparkarna tillsammans!!
    mina börjar känns riktigt ordentligt nu nästan så det gör ont från och till.. men men det är fortfarande mysigt.

  • Pumpki­n
    Äldre 20 Jan 14:31

    Snitte: Ja, riktigt skönt att tentan är över. Vet inte om jag är/var nöjd med den, men den blev klar och inlämnad i alla fall - det får vara nog för nu.


    Här funderar vi allvarligt på att åka till New York i maj, hur underbart vore inte det då!? Hoppas det blir så.


  • Äldre 20 Jan 16:11

    oja det vore väl superices att åka till New York!

    Vi har börjat kolla lite på resealternativ inom Sverige inför sommaren nu också, det eller Danmark så blir det någon utlandssemester till hösten här

  • Pumpki­n
    Äldre 20 Jan 16:15

    Danmark är ju jättemysigt på sommaren


    Vi drömmer om att kunna hyra en stuga och ta med oss katterna och bo några veckor uppe i Skellefteå i sommar


  • Äldre 21 Jan 00:49

    Ja! klart ni ska göra! det vore väl toppen!
    jag är så kluven vi vill hyra stuga nån stans med magnus bror och familj men hans bror är pälsallergiker så vi kan inte hyra en stuga där det har bott djur, särskillt katt är han allergisk mot men vi måste ju ha en sån stuga för att kunna ta med zelda... *suck* får se om det slutar med at vi hyr en varsin stuga.. vill ju gärna ha med zelda...

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 21 Jan 10:05

    Rusar bara in och skriver ett EGO-inlägg...

    hehe

    Igår köpte vi RADHUS...

    Ja jag vet, vi flyttade för ett drygt år sen och vi bor redan i radhus, men det är ju som sagt på tok för litet för oss och nu har vi hittat drömboendet, precis vid barnens dagis/skola och vår lokala affär. Nära till allt

    6-7 rum och kök, med gäststuga på tomten och mysig insynsskyddad trädgård...

    helnöjd...

    rusar igen

  • Pumpki­n
    Äldre 21 Jan 10:07

    Anja: Grattis! Får man fråga vad ett sånt radhus kostar därnere?


    Snitte: Ja men en varsin stuga är väl inte fy skam heller?


     


    Iiih, jag har hittat ännu bättre priser på flygbiljetterna idag, så nu kämpar jag för att få maken med mig. Fast samtidigt är jag lite osäker själv, är lite snål med pengarna på sparkontot


Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008