• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 18:44
    59949 visningar
    427 svar
    427
    59949

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 13!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3114464.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Pumpki­n
    Äldre 15 Jan 16:13
    #81

    Leta vidare du


    Jag är fortfarande lite inne på Dominikanska Republiken...


  • Englal­i
    Äldre 15 Jan 16:21
    #82

    Jag har hört så mkt neg. om Dominikanska så det är tyvärr inget som lockar längre. Förut var jag så sugen på det också!!

  • Pumpki­n
    Äldre 15 Jan 16:39
    #83

    Jag har också hört en del negativt, men hotellet såg ljuvligt ut så bara jag får sol och bad och den poolen så är jag nöjd


  • Pumpki­n
    Äldre 16 Jan 14:32
    #84

    Hmm... Man kanske skulle vänta till hösten och åka till Thailand istället. Det vore ju nice


  • furill­en
    Äldre 16 Jan 14:50
    #85

    hej! oj oj vad ni skrivit flitigt!
    puh, den här veckan har varit låååång... så skönt med helg! värsta bonusen att sluta tidigt.
    idag fick jag en brorsdotter! deras tredje barn. så mysigt! längtar efter att få träffa henne!
    ååååhh resa! vad det vore härligt! vi åkte ju en vecka ospecat till grekland som smekmånad. men man ville liksom ha mer! absolut 2 veckor, och gärna bo lite fint också. hade varit underbart att kunna åka nånstans i vår men misstänker atr ekonomin inte kommer tillåta det.. pumpkin, satsa på thailand! finns inget bättre!

  • Pumpki­n
    Äldre 16 Jan 14:51
    #86

    furillen: Grattis till att du blivit faster igen då!


    Du säger det, ja, man måste väl testa på Thailand någon gång känns det som


  • furill­en
    Äldre 16 Jan 15:17
    #87

    tack
    jupp, det måste du defenitivt! helt oslagbart! vackert, bra klimat, grymma hotell, supergod mat, trevliga människor, snorkling i turkost hav. jag hade lätt kunnat åka dit varje semester! bara att undvika de mest turistiga och party-ställena.

  • Pumpki­n
    Äldre 16 Jan 15:28
    #88

    furillen: Vart i Thailand rekommenderar du att man åker då?


  • furill­en
    Äldre 16 Jan 16:34
    #89

    har varit på koh samui och koh chang. kan varmt rekommendera båda två. koh lanta ska tydligen vara grymt också.

  • Englal­i
    Äldre 16 Jan 22:43
    #90

    Pumpkin: Kan också varmt rekommendera Thailand, ett av mina abosluta favorit resemål!! Jag vill tillbaka igen o igen o igen...

    Furillen: Grattis till att du blivit faster igen då!!

Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008