• Äldre 23 Dec 18:45
    122397 visningar
    790 svar
    790
    122397

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • Äldre 23 Dec 18:46
    #1
  • Äldre 23 Dec 18:47
    #2

    Måste komma med första vettiga inlägget också!

    Min skruttmormor har äntligen fått flytta in på vårdboende - tackar särskilt för detta. Hon är dock hemskt emot... emot det mesta... lurigt med gamla trötta vänner i världen!

    Annars är det bara bra i Vickans julpalats!

  • Äldre 23 Dec 22:23
    #3

    finns det 2 trådar???

  • Sister of the Night
    Äldre 24 Dec 07:16
    #4

    God Jul på er allihopa! Kul att hitta elfte(!!) tråden, bra att du fortsätter odla den Vickan!

  • Oms
    Äldre 24 Dec 08:27
    #5

    God jul på er alla!!!

    kikar förbi som snabbast, ska snart ge mig ut på promaned m lilskrutt som bara vill gå o gå o gå

    stora tjejen är på väg hem, skulle firat julen m pappa men där har man vinterkräksjukan så hon har varit hos en kompis i stället i några dagar.

    på måndag flyger vi till Gambia o blir borta i 3 veckor -s ka bli såååå skönt! känns lit konstigt just nu bara då vi har julgran o resväckor i vardagsrummet

    ha det underbart gott nu allihopa!!

    Vickan, Anne mfl - bir det ngt den 27? jag kommer att vara inne i city en del på dan då o shoppa det sista tor jag så vill man kan jag alltid klämma in en fika! Vickan du har min mobil, Anne - jag inboxar dig.

  • Äldre 24 Dec 19:47
    #6

    Omsan - efter en hel del krångel blev 27:e evenemanget flyttat till dagen innan... så jag missar nog dig... ha det bäst i Afrikat och JULKRAM på dig!!!!!!!!!

  • Äldre 25 Dec 18:32
    #7

    Sister of the Night skrev 2008-12-24 07:16:52 följande:


    God Jul på er allihopa! Kul att hitta elfte(!!) tråden, bra att du fortsätter odla den Vickan!
    SUPERskoj att du tittade förbi, Sis!!!

    *julkramen*
  • Muffin­sTönt
    Äldre 25 Dec 22:34
    #8

    Är det här ni hänger? Ok då! *dunsar ner i soffan och tar en drink*

    Hej allesammans! Hoppas ni har haft/har en trevlig jul. Kul o se dig Sis!!! Ha en trevlig resa Oms! Hur har det gått med jobbsökandet? Nån som vet som kan berätta?

    Julen hos grabben har varit underbar! Så mkt mat och mys. Lite kul krypa ner i grabbens (90!)säng i hans gamla pojkrum. Jag fick ju ett berlockarmband som man kan köpa till 20 olika berlocker och hänga på. Tack o lov så behövs det "bara" fem för att det ska se fint ut på handleden. Nu har jag fått två ursöta berlocker i julklapp. Sen fick jag en jättevarm tröja som jag kan ha nu på vintern (jag är känd som den frusne). En eltandborste har jag även fått. Det är perfekt för jag har gått och spanat på en sån men varit snål och tänkt vänta till mellandagsrean. En ansiktskräm och choklad har jag fått. Vi har en liten julklappslek som går ut på att slå tärning på tid. 1a eller 6a så får man ta en julklapp. Jag fick en vinflaska, två böcker och godis. Grabben fick en klädborste.

    Imorrn ska vi gå till stan och hoppas kunna byta grabbens skjorta som jag köpte i november. Hoppas dem är så snäll och låter oss byta storlek utan kvitto.

  • Äldre 27 Dec 11:34
    #9

    Muffins - lät som bra julklappar!!!

    Anne - SUPERSKOJ att ses!! För er andra kan jag avslöja att Annes make också är en väldigt trevlig prick!!

    Själv är jag toksocial och stormar runt bland möten med polarna hit och dit. Otroligt najs!

  • Äldre 27 Dec 11:44
    #10

    Ååh, OMS, som vickan sa fick vi byta dag!

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!