• Lotta
    Äldre 10 Jun 20:48
    5882 visningar
    7 svar
    7
    5882

    Vad kostar en annons i Sydsvenskan?

    Vad kostar en insatt bröllopsannons med bild,ngn som vet och tar de betalt per rad man skriver eller?
    Det surrar i skallen och jag trodde bröllopet var över*ler*

  • Svar på tråden Vad kostar en annons i Sydsvenskan?
  • Jj?
    Äldre 10 Jun 20:52
    #0

    Enligt deras hemsida:

    Bröllopsfoto, 44x82 mm 350:- inkl moms, sv/v, en stjärnkupong 450:-, färg 2 stjärnkuponger
    Bröllopsfoto, 92x82 mm 700:- inkl moms, sv/v, två stjärnkuponger 800:-, färg 3 stjärnkuponger

  • Anonym
    Äldre 10 Jun 22:13
    #0

    Men herregud!
    Ring och fråga!!!

  • Katari­na II
    Äldre 10 Jun 22:28
    #0

    Anonym, om du skulle svara så på alla som ställer frågor om pris så får du fullt upp! Du blev ju inte precis lurad in i den här tråden av den vilseledande rubriken...

  • Lilla Ida
    Äldre 10 Jun 22:35
    #0

    ...och så behöver man ju inte vara anonym heller, iaf m sånt svar!

    Vi undrar också kring d här m annons.

    Räcker det med å sätta in i en större dagstidning som sydsvenskan eller ska man sätta en i lokalblaskan också? Hur gör ni?

  • Lotta
    Äldre 10 Jun 23:35
    #0

    *suck* vad trött man kan bli på alla dumma anonyma svar,klart man kan ringa och fråga,men man sparar ju mer tid på att fråga här och kan dessutom få ett mer exakt pris,jag vet inte ens varför jag förklarar mig,men ni andra vet vad jag menar.

  • Tott
    Äldre 11 Jun 13:10
    #0

    Hej Lotta!

    Bra fråga, för detta undrar jag oxå över. Vi kommer bara sätta in bild i SydSv när bröllopet är över.

  • Äldre 2 Feb 17:10
    #7

    Vilken adress skall jag skicka till, när jag skall sätta in ett kort i sydsvenskan .
    Med vänlig hälsning Eva Hansson

Svar på tråden Vad kostar en annons i Sydsvenskan?