• Snutti­s2
    Äldre 22 Dec 22:04
    1777 visningar
    6 svar
    6
    1777

    aug- vilka färger passar

    hej jag har sedan länge föreställt mig att jag ska gifta mig i maj eller okt..då naturen står i blom eller flödar i färg..nu har självklart mina planera ändrats eftersom man tydligen är två om ett sådant beslut :) det blir iställer aug sen augmånad..vilka färger passar då..gillar lila och grönt men blir det tråkigt...tips på vad man kan dekorera med???

  • Svar på tråden aug- vilka färger passar
  • Fenixx
    Äldre 22 Dec 22:44
    #1

    alltså jag tycker man kan ha vilka färger som helst oavsett årstid, så länge man själv trivs med dem.

    jag tycker det låter jättefint med grönt och lila. sen kanske ni kan lägga till nån mer färg, tex silver, vitt, gult.

  • shakyn­ose
    Äldre 22 Dec 23:12
    #2

    Om man tänker på hur naturen ser ut så är det ju den årstid som bjuder på mest färgprakt! Visst kan du ha lila, men jag skulle vilja ha med något cerise eller orange t.o.m.. Dekorera med både blommor, frukt, bär och sädesax, en riktig skördefest!

  • Ore
    Äldre 22 Dec 23:18
    #3

    Är det inte säsong för solrosor? Annars kan man ju ha mycket frukter i dekorationer. Äpplen är ofta trevligt färgglada...

    Men lila och grönt är väl annars en bra idé, behöver inte alls bli tråkigt...

  • missdr­ak
    Äldre 22 Dec 23:21
    #4

    Vi gifter oss i september och vi har tänkt att ha vinröd blandat med orange i dekor med blommor och annat

  • mattia­smarie
    Äldre 23 Dec 07:36
    #5

    gifter oss i augusti o hr vitt,lime o guld som tema

  • Snutti­s2
    Äldre 23 Dec 21:49
    #6

    jag har varit helt inne på maj bröllop och tema färger lime och vit men har varit lite hispig att det känns för vårigt nu när det blev aug...men det är ju så snyggt....

Svar på tråden aug- vilka färger passar