• Anja 19 juli 2008
    Äldre 19 Dec 22:47
    43454 visningar
    360 svar
    360
    43454

    Fruar i Lund - del 2

    Tidigare var vi Brudar i Lund, nu är vi Fruar i Lund

    Hej allihop

    Nu när alla Lundabrudar - sommar 2008 - har blivit fruar så måste vi ju ha en ny tråd.

    Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. De flesta av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

    Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av allt mellan himmel och jord.

    Hoppas att ni hittar den nya tråden! :)

  • Svar på tråden Fruar i Lund - del 2
  • labbrå­ttan83
    Äldre 29 Dec 19:07
    #31

    Hallå allesammans!
    Vad kul att det händer lite härinne

    Förkylningen är borta nu, lagom till semestern he he... Det ska bli SUPERHÄRLIGT att vara ledig till 12/1! Däremot inte sagt att jag inte har något att göra... Hela semestern är fullplanerad men en fika går alltid att klämma in

    Hoppas ni alla hade en skön jul, det hade jag i alla fall, trots en hektisk kväll involverande min mans systerdotter á 4 år och en pratande racerbil...Jisses säger jag bara *flämtar lite fortfarande*

    Kram kram

  • Flamor­a
    Äldre 30 Dec 08:29
    #32

    Anja: Jag kan tyvärr inte fika på dagtid efter den 6 januari när jullovet är slut! Vecka 8 nästa!
    Men jag fikar gärna en kväll eller en helg.

    Labbråttan: Pratande racerbil... Det låter nåt!

  • Fröken Planer­a
    Äldre 1 Jan 12:40
    #33

    GOTT NYTT ÅR på er allihopa!!!!
    Helt otroligt att även 2008 passerade och blev hur bra som helst.
    För exakt ett år sen kändes det som att det var en evighet kvar till den stoooora bröllopsdagen och nu har man snart varit gift ett halvår!!!! Vilket år!!! Nu hoppas vi bara att 2009 blir minst lika bra.
    Nu går man ju bara och väntar till midsommar, då bebisen tänker titta ut.. Även den kommande sommaren känns som ljusår bort...
    Hade ni en bra nyårsafton??? Vi var hos några kompisar i Karlshamn (Tärnan och Toastmastern) Det var mycket lugnt med mycket god mat och mysig stämning. (Lite synd bara att man inte kunde dricka av det goda vinet till maten.)
    Kram på er allihop, hoppas att vi ses snart!

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 4 Jan 22:47
    #34

    Gott nytt år till er alla

    Håller med Gabbi... År 2008 bara rusade förbi på något vis och alla blev vi ju gifta

    Jag jobbade på nyår men det var mysigt det oxå

    Idag har jag bokat semesterresa till sommaren, för hela familjen. Det blev till Mallorca. Känns underbart!

    Kolla gärna i bloggen: www.anjasvardagsblogg.blogspot.com

    När vi åker iväg så kanske t.om någon av er har fått sin bebis och det är helt otroligt! Är ju bara några månader bort

  • Flamor­a
    Äldre 5 Jan 14:14
    #35

    Gott nytt år!

    Jag håller med Anja och Gabby - 2008 bara försvann. Frågade K härmodagen var året tog vägen. -Det gick åt till bröllop, sa han då och det är ju sant .

    Anja: Det ser mysigt ut på Mallorca. Hoppas d löser sig med pengarna. Såg vad din dotter gjort med håret Huvudsaken är väl att hon själv är nöjd, fniss.

    K gilar att vara med i olika tävlingar på Internet och det ger ibland resultat. Oftast är det nåt helt onödigt, som nu för nån vecka sedan när han vann ett Xbox spel (vi har inte Xbox), men ibland är det bra saker som ett hemmabiopaket som han vann strax före vi flyttade ihop. Nu idag damp det ner 10 st ekologsika chokladkakor i olika smaker, haha. Så om vi skulle va nyttiga nu efter nyår, så får det vänta!

    Hoppas vi kan få ihop en fika el nåt när alla kan!

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 6 Jan 07:50
    #36

    Flamora
    Du har gjort ett kap på mer än ett sätt alltså
    Vem vet, plötsligt händer det Blir kanske riktig storvinst en dag och plötsligt är ni stenrika.

    Det löser sig nog med resan. Det mesta brukar lösa sig (haha, sån är jag iallafall, det oooordnar sig, medan Daniel vill ha en superdetaljerad PLAN och uträkning för allting).

    Nu ska jag jobba lite.

    kram

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 6 Jan 22:46
    #37

    Anne

    Hur är det med dig tjejen

    Du jobbar väl inte häcken av dig? *ser sträng ut*

    Du är riktigt svår att få kontakt med. Har skrivit till dig på facebook, sms:at, BT-inboxat dig, men va fasen... Where are you?

    Saknar dig... Det var helt enkelt så ruskigt länge sedan vi träffades att jag banne mig inte minns vilken gång som var den sista!!! De gånger jag varit med har du inte kunnat och sist, när jag ej kunde så var du där, haha.

    Hoppas att vi kan ordna en fika, middag, träff snart där alla kan vara med. Vore kul

    Hur är det med dig? Hörde något om att ni skulle flytta!! Igen? What, berätta... Du är så förtegen att man blir läskigt nyfiken!!

    Sköt om dig Anne, ingen stress nu.

    kramar

    Anja

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 8 Jan 14:03
    #38

    Haha Anne, på fb nappade det, äntligen fick jag tag i dig

    Jag har oxå blivit mer facebookig än tidigare. När vi var bt-addicts (så att säga) så fattade jag inte alls tjusningen med facebook men nu är det där jag hänger mest *asg*

  • Embo81
    Äldre 8 Jan 18:57
    #39

    Hej hopp!

    Anja
    Såg precis att du var fikasugen...har legat hemma i sängen med influensa, inte alls kul. Lite friskare idag och har faktiskt varit en runda på stan, men det var på eftermiddagen.

    Gabbi
    Hur gick det med väskan? Hittade du dit?

    Camilla
    Vilken liten tur-gubbe du har gift dig med!

  • Fröken Planer­a
    Äldre 9 Jan 10:27
    #40

    Jajjamänsan Embo, visst hittade jag dit!!! Så nu är jag stolt ägare till en Baby Björn skötväska i ett jättefint skick som jag fyndat på Blocket. Bebisen kommer säkert bli helnöjd med hur jag förvarar hans/hennes blöjor och andra livsnödvändigheter.
    Men nu får jag nog ha fyndat klart för ett tag framöver, för tydligen så töms kontot sakta men säkert även när man hittar fynd..

Svar på tråden Fruar i Lund - del 2