• Tizia
    Äldre 9 Nov 23:55
    16942 visningar
    144 svar
    144
    16942

    Göteborgsbrudar "kom i form" -09

    Alla som vill komma i form inför bröllopet -09 Välkommna ! =)

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar "kom i form" -09
  • sokker­strute­n
    Äldre 10 Nov 04:48
    #1

    Tja! Jag bor i gbg och ska gifta mig den 7 feb 2009!

    Vi håller just nu på med viktväktarna, jag har gått ner 7 kg sen augusti :)

    Dock så har vi haft vänner på besök här i usa så det har blivit massa restaurangbesök m.m så vet inte hur mycket jag har gått upp denna veckan. Men i morgon är det vägning igen och på med hårdhanskarna, nu har vi inga mera besök fram tills vi flyttar hem en vecka innan bröllopet!

  • MissMi­jah
    Äldre 10 Nov 08:56
    #2

    Hej! jag vill haka på!

    har ockå tänkt köra VV eller något sådant. men trist att gå själv på möten osv

    Hur mkt vill ni ner?

    jag vill ner ca 15 kg innan aug. låter det orimligt?

  • J D
    Äldre 10 Nov 13:58
    #3
    MissMijah skrev 2008-11-10 08:56:01 följande:
    Hej! jag vill haka på!har ockå tänkt köra VV eller något sådant. men trist att gå själv på möten osv Hur mkt vill ni ner?jag vill ner ca 15 kg innan aug. låter det orimligt?
    0,5-1 kg i veckan är ju absolut rimligt om man äter och tränar rätt.
  • Tizia
    Äldre 10 Nov 14:17
    #4

    Hej! Va kul att det är några stycken som kanske vill ses och träna ! Jag vill gå ner 3-5 kg till maj (känns jätte svårt men kanske kanske)... Idag börjar jag mitt nya nyttiga liv vilket innebär att jag ska sluta äta socker helt fram till bröllopet (undantag julen såklart). Kul =/

  • MissMi­jah
    Äldre 10 Nov 14:24
    #5

    Tizia: Oj det låter jobbigt men jag tror du klarar det

  • J D
    Äldre 10 Nov 14:41
    #6

    Äsch, man kan lätt gå ned 5 kg även om man är i nedre gränsen av normalvikt om man inte äter socker och löptränar. Det räcker med 10 veckor, iaf för mig så det borde gå fint att fixa det till maj.

  • J D
    Äldre 10 Nov 14:42
    #7

    Lycka till!

  • MissMi­jah
    Äldre 10 Nov 14:47
    #8

    Jag har ju tills aug på mig iaf

  • J D
    Äldre 10 Nov 14:50
    #9

    Mm, 15 kg till aug är verkligen inte orimligt . Och inte 5 kg till maj heller . Själv satsar jag nog på 5 kg till aug, mer än så är inte hälsosamt för mig. 

  • MissMi­jah
    Äldre 10 Nov 14:51
    #10

    Det är ju bra att du känner en gräns. många stiger det ju tyvärr åt huvudet.

Svar på tråden Göteborgsbrudar "kom i form" -09