• martin­malin
    Äldre 10 Oct 21:15
    5229 visningar
    6 svar
    6
    5229

    Giftemål sommaren-09

    Finns det någon i Kalmar som ska gifta sig sommaren-09. Vore kul att ha någon att dela denna resa med.

  • Svar på tråden Giftemål sommaren-09
  • birger­sgård
    Äldre 24 Oct 12:48
    #1

    Hej Martinmalin!

    Jag och min sambo planerar augustibröllop i Kalmar slottskyrka. Var ska ni gifta er?

  • martin­malin
    Äldre 24 Oct 13:01
    #2

    Hej Birgersgård!

    Vad kul! Vi ska också gifta oss i Slottskyrkan. Vi hade bokat upp kyrkan den 1 augusti men vi fick byta datum då vi inte hittade någon lokal. Nu är det den 18:de juli som är uppbokat och vi har också hittat lokal.
    Hur långt har ni kommit i planeringen?
    Mvh
    Malin

  • birger­sgård
    Äldre 25 Oct 14:50
    #3

    Hej Martinmalin!

    Grattis till er! Vi håller på att leta lokal och har hört oss för om cateringen. Försöker boka DJ/band också. Hur långt har ni kommit?

    Mvh
    Victoria

  • martin­malin
    Äldre 26 Oct 09:18
    #4

    Vi har bokat kyrkan och lokal. Vi har hyrt Björnö Slott.
    Sen har vi bestämt oss för catering och bokat upp det.
    Har inte bestämt mig för vilken klänning ännu. Har varit i bröllopsbutiken i Kalmar och kollat, tyvärr så finns det inte så stort utbud just här. Funderar på att åka till Växjö och kolla. Sen är det de här med tema osv men där har vi inte bestämt något har bara börjat kolla runt lite.
    Har du tittat ut någon klänning?

    Må så gott!
    Malin

  • birger­sgård
    Äldre 27 Oct 19:13
    #5

    Vi har också bokat cateringen nu. Nu väntar vi på svar om festlokal. Sen ska jag börja kolla upp fotograf med.

    Jag har bestämt vilken modell jag ska ha. Jag har hittat en tänkbar klänning på nätet men det är mycket möjligt att jag också åker till Växjö.

    Ha det bra!

  • Fröken­H
    Äldre 9 Jan 16:02
    #6

    Hei! Henger meg på her, vi skal også gifte oss i Kalmar slottskyrka den 27.juni 2009! Vi bor i Oslo så det er litt utfordringer med å arrangere bryllupet! Hvilket band har ni hyrt in? Har ni noen forslag på bra frisør og blomsterbutikk?

    Mvh Linda

Svar på tråden Giftemål sommaren-09