• Pumpki­n
    Äldre 9 Oct 07:32
    31614 visningar
    240 svar
    240
    31614

    Våra sommarbröllop var underbara - nu är vi fruar!

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 12!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2999976.html

  • Svar på tråden Våra sommarbröllop var underbara - nu är vi fruar!
  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 26 Nov 21:50

    heeej har inte varit inne på vår tråd på länge...

    Snitte, vill höra allt om UL:et

    Englali grattis efterskott och PUmpkin grattis till en lyckad tenta

    har sålt min brudklänning nu... Känns faktiskt superbra att någon annan får bära den, att klänningen får vara någon annans "lyckoklänning" för den är bara så fin att det vore hemskt om den skulle hänga i en klädkammare utan att komma till glädje. Men visst är det lite vemodigt

    Ni andra, har ni sålt era? Eller sparar ni dem?

  • Pumpki­n
    Äldre 26 Nov 21:56

    Hej Anja

    Följer din blogg och du är ju riktigt duktig på att sy! Jag är mäkta imponerad

    Jag har inte sålt min klänning och kommer nog inte att göra det heller...


    Alla älskar Skellefteå AIK
  • a wife to be
    Äldre 28 Nov 10:25

    Jag kommer nog oxå att behålla min, har velat men kan inte få för mig att sälja den.

  • Nienna
    Äldre 28 Nov 13:10

    Jag kommer att behålla min klänning, betalade ju bara 1300 för den. Tänkte ju ev göra en trash the dress-fotografering nästa sommar (om jag kommer i klänningen då!).

  • sommar­brud 080802
    Äldre 28 Nov 18:49

    Snitte: Hur gick UL? *nyfiken*
    den 30:e december ska vi på ultraljud. *längtar*

    Anja: Jag har inte bestämt mig riktigt än. Velar framåt tillbaka..

  • Äldre 28 Nov 21:22

    Hej!

    UL: det gick jättebra!! den lilla varelsen sprattlade omkring som bara den där inne... allt såg bra ut och den lilla vägde 170 gram
    Vi väntar en liten pojke! (tror de iallafall) så nu planerar vi för det så får jag köpa en rosa barnvagn till nästa barn kanske Det var verkligen jättehäftigt att få se barnet röra sig och se hjärtat slå

    jag ska inte sälja klänningen, den är ju uppsydd efter mig så det KAN jag bara inte göra

  • Englal­i
    Äldre 28 Nov 23:16

    Hej tjejer!

    Snitte: Åhh, så mysigt det låter, att ni fått kika på eran lilla grabb

    Här renoveras det vidare... jag bor bland slipdamm och ett hus täckt i plast känns det som, men fint blir det!

    Jag behåller min klänning, jag kan nog bara inte med att sälja den. I love it!! Får inte sälja den för A heller, han vill absolut att vi ska ha den kvar så det är väl bäst så!

  • sommar­brud 080802
    Äldre 29 Nov 09:48

    Åhh grattis Snitte! Ville ni ha reda på könet?

  • Englal­i
    Äldre 29 Nov 20:11

    Åh mysiga helg!!
    Idag har vi varit på julmäss på Kalmar Slott o inhandlat en massa godsaker till jul. Jag bara älskar att gå där i den underbara miljön, det om något kan få mig i julstämmning.
    Annars är det inte mkt till julkänlsa alls här, regnet öser ner utanför och +5 grader, trist!!

    Hjärtat har åkt iväg för kvällen, han ska spela som vanligt. Undrar om han någonsin tänker sluta? Han säger varje söndag att det är sista gången, men så nästa helg... ja då är det dags igen

    Hur har ni alla andra fruar det? Allt bra med er?

  • Pumpki­n
    Äldre 29 Nov 20:20
    Snitte: Grattis till lilla sonen som växer i magen då Englali: Låter som en mysig dag Här är det ungefär samma väderlek, men det har inte blivit någon julmarknad för oss. Vi har hållit till på gymmet idag, och var bara förbi stan en snabb sväng på vägen hemåt.

    Men mysigt har vi haft det ändå, ikväll har vi ätit god mat och druckit vin, och till och med lyxat till det med efterrätt och tända ljus Supermysigt... Men nu blir det endera städning eller tentaplugg, har inte bestämt mig för vilket jag ska ägna mig åt än. Borde verkligen tentaplugga, men känner inte riktigt pressen på mig än och då har jag svårt att komma igång. Så det blir nog städ i slutändan i alla fall, vilket också måste göras innan jag kan börja pynta imorgon

    Älsklingen har åkt på en buktande disk, så tyvärr har han väldigt ont just nu stackarn Hoppas det går till sig snart...

    Annars är det som vanligt med oss, bara bra Själv då?
    Alla älskar Skellefteå AIK
Svar på tråden Våra sommarbröllop var underbara - nu är vi fruar!