• Pumpki­n
    Äldre 9 Oct 07:32
    31615 visningar
    240 svar
    240
    31615

    Våra sommarbröllop var underbara - nu är vi fruar!

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 12!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2999976.html

  • Svar på tråden Våra sommarbröllop var underbara - nu är vi fruar!
  • Filifj­onkan2
    Äldre 12 Oct 10:20
    #11

    hej hej tjejer
    ja jag vill oxå se bilder på huset englali ;)

    själv har jag nedräkning till thailand vi åker den 20 okt bara en vecka kvar det ska bli så skönt med lite semester......

  • Hedebr­is
    Äldre 12 Oct 12:21
    #12

    hejhej! har nästan slutat hänga här... har fastnat på fl istället...

    synd!

  • Englal­i
    Äldre 12 Oct 12:37
    #13

    Bilder kommer så småningom... jag lovar! Just nu finns inte så mkt att visa dock, det ser mest ut som ett enda kaos här hemma så egentligen vill jag bara "fly fältet", avskyr när det är så rörigt omkring mig.

    Så gick denna helgen också äckligt fort Vi var bortbjudna både fre o lör kväll, igår var jag hos mamma o pappa hela dagen. Och idag är det pyssel hemma och vid 16.30 får vi folk hit så det går i ett jäkla tempo. Hur ska vi hinna renovera??

    Fick vår bok/album från fotografen i fredags och jag är så otroligt nöjd!! Det var skitnsygg och precis så som vi tänkt oss. Han har verkligen läst av oss rätt. Nu ska vi försöka bestämma oss för ett tackkort och vilka bilder vi vill ha som förstoringar.

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 12 Oct 22:52
    #14

    Hedebris

    ah fastnat på fl (gravid igen) :)????

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 12 Oct 22:53
    #15

    Englali

    låter som att ni har fullt ös! :)

    Ser fram emot bilder så småningom :)

  • Anetta­n73
    Äldre 13 Oct 11:17
    #16

    Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-10-09 16:06:11 följande:


    Hej!! kuk med ny tråd!! BRA beslut!!Pumpkin: töligt när man hittar det där PERFEKTA huset och vet att det inte är läge eller går att köpe det nu... Anja: aha... då förstår jag att ni känner er lite trångbodda... är planerna på is nu eller letar ni vidare?jo tack magen växer är i vecka 12 nu och kan inte ha ett enda av mina gammla byxor... sjukt ju... alla böcker säger att man ska börja växa i v 16-17 typ.. jag har gått i mammabyxor/ mjukisar sen v 8 hahaha nu är det offeciellt så jag har berättat för de flesta... blev dock itne som jag tänkt mig då jag hade pysslat jättefina kort och skulle skicka ut vykort... så sa en av mina vänner på krogen när hon avr full att hon "trodde" att jag var gravid... långt innan jag sagt något alltså... och på krogen när alla blir fulla tappas lixom småord bort och sen ringde alla och gratulerade/frågade om det verkligen stämde... fy farao vad sur jag var då... inte så ofta man får berätta en sån sak och så blev det så plumpt bara för att ett rykte startats... Annars kommer folk fram och frågar och så nu så jag antar att det syns rätt mycket redan... (magnus mobbas och tror det är 2) KRAM PÅ ER ALLA FRUAR!
    Ha ha ha ha ah aha

    Shit jag brast i att asgarv när jag läste den första raden.. Och jag e på Jobb.... Ha ha ha ha ha ah
  • Anetta­n73
    Äldre 13 Oct 11:18
    #17

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-10-12 22:52:48 följande:


    Hedebrisah fastnat på fl (gravid igen) :)????
    Mmmm E du det???

    Jag ser dig titt som tätt...
    Jag har iofs med fastnat lite där igen men jag är inte gravid!!! Vi ska INTE ha fler barn...
  • Myran 0802
    Äldre 13 Oct 11:45
    #18

    Hej hopp! Hittade den nya tråden. Tiden finns alltså inte att sitta här. Då sonen har börjat ålkrypa så då är det full fart här hela tiden, förutom när han sover. *skrattar*

    Äntligen har jag beställt våra tack kort och även julkort passade på när jag ändå höll på.

    Vilka bilder ni lägger ut på era bröllop och era bröllopsresor. Åh vad sugen jag är på att åka iväg på en resa. Bara jag och maken (tihi roligt att säga det) men det är lite svårt när sonen är 7,5 månad bara.

    Hoppas ni har haft en bra helg. Allt bra med er annars lr? Vad har ni för projekt nu

    Grattis snitte till bebisen i magen, tror inte jag har gratulerat.

  • Anetta­n73
    Äldre 13 Oct 11:46
    #19

    OJ... Grattis Snitte. Förlåt har missat det helt... SORRY!!!

  • Äldre 13 Oct 15:41
    #20

    hihi Tack Tack ja lite töligt att jag inte fick berätta som jag ville men jaja...

    Englali: usch att ni inte hinner renovera... är ju jobbigt att leva i något som man tycker är halvfärdigt...
    gött att ni blev nöjda med albumet!

    Pumpkin: det finns fööööör mycket grejer man vill köpa till scrapbooking... synd att det mesta är så dyrt...

Svar på tråden Våra sommarbröllop var underbara - nu är vi fruar!