• Pumpki­n
    Äldre 9 Oct 07:32
    31625 visningar
    240 svar
    240
    31625

    Våra sommarbröllop var underbara - nu är vi fruar!

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 12!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2999976.html

  • Svar på tråden Våra sommarbröllop var underbara - nu är vi fruar!
  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 9 Oct 10:10
    #1

    Godmorgon

    första inlägget till mig

  • Nienna
    Äldre 9 Oct 11:22
    #2

    Och andra till mig!

    Är hemma en snabbis, blev inkallad på jobb i morse men som tur var fick jag turen som går förbi vår by så jag kunde smita hem och käka lite...

  • Äldre 9 Oct 16:06
    #3

    Hej!! kuk med ny tråd!! BRA beslut!!

    Pumpkin: töligt när man hittar det där PERFEKTA huset och vet att det inte är läge eller går att köpe det nu...

    Anja: aha... då förstår jag att ni känner er lite trångbodda... är planerna på is nu eller letar ni vidare?

    jo tack magen växer är i vecka 12 nu och kan inte ha ett enda av mina gammla byxor... sjukt ju... alla böcker säger att man ska börja växa i v 16-17 typ.. jag har gått i mammabyxor/ mjukisar sen v 8 hahaha

    nu är det offeciellt så jag har berättat för de flesta... blev dock itne som jag tänkt mig då jag hade pysslat jättefina kort och skulle skicka ut vykort... så sa en av mina vänner på krogen när hon avr full att hon "trodde" att jag var gravid... långt innan jag sagt något alltså... och på krogen när alla blir fulla tappas lixom småord bort och sen ringde alla och gratulerade/frågade om det verkligen stämde... fy farao vad sur jag var då... inte så ofta man får berätta en sån sak och så blev det så plumpt bara för att ett rykte startats...

    Annars kommer folk fram och frågar och så nu så jag antar att det syns rätt mycket redan... (magnus mobbas och tror det är 2)

    KRAM PÅ ER ALLA FRUAR!

  • Äldre 9 Oct 16:06
    #4

    hahahahaah

    KUK med ny tråd!!! jag dööööööör

  • Äldre 9 Oct 16:07
    #5

    HAHAHAHA kan inte sluta fnissa!!!!!

  • Pumpki­n
    Äldre 9 Oct 16:45
    #6

    Hahaha - freudiansk felsägning?

    Mysigt att magen växer i alla fall, men tråkigt att du inte fick berätta det som du hade tänkt. Nåja, huvudsaken du är gravid, eller hur?

    Nienna: Skönt när man kan åka hem en sväng så där... Har förresten kommit igång med scrapbookingen nu och det är ju verkligen såå roligt!

  • Nienna
    Äldre 9 Oct 19:44
    #7

    Snitte - Haha, härlig felskrivning! Trist att det blev "avslöjat" så där...

    Pumpkin - Visst är det, tyvärr har jag varken tid eller ork att scrappa så mycket nu, dessutom har jag alla grejor nedpackade och ingenstans att hålla till så det blir liksom aldrig av... Men i morgon åker jag till Ö-vik på pysselträff, så hela lördagen och söndagen ska jag scrappa!

  • Pumpki­n
    Äldre 9 Oct 19:57
    #8

    Nienna: Skoj!
    Själv önskar jag att jag hade lite mer pengar, skulle behöva köpa något alfabet till min Cuttlebug... Sitter och kikar på Ebay nu, men jag har egentligen inte råd.

  • Flamor­a
    Äldre 9 Oct 20:34
    #9

    Vad bra att det blev en ny tråd!

    Englali: skönt att allt går framåt. Ser oxå framemot att se bilder på ert hus när ni är klara. Är själv jättesugen på hus!

    Snitte: Vad trist att du inte fick berätta själv. Typiskt att folk ska lägga sig i. Men du får se framemot din bebis istället, eller bebisar

  • furill­en
    Äldre 11 Oct 17:00
    #10

    åh vad mysigt med magen som växer!

    och kuL med ny tråd!

Svar på tråden Våra sommarbröllop var underbara - nu är vi fruar!