• MilosM­amma
    Äldre 18 Sep 12:39
    7444 visningar
    62 svar
    62
    7444

    Vi Augustibrudar - 09

    AAaaahhhh Nu är datum bestämt...... :D

    Här kan väl vi alla Augusti -09 brudar hänga, följa varandra i planering och nedräkning, Alltid skönt att ha ett bollplank.

    Finns det fler därute? Vore trevligt att bli ett gäng.

  • Svar på tråden Vi Augustibrudar - 09
  • lönnsj­ö
    Äldre 18 Sep 12:45
    #1

    Här är en till Den 22 augusti är vår stora dag. Längtar!!!

  • MilosM­amma
    Äldre 18 Sep 12:48
    #2

    Vi kör den 29:e våran dag e den 29:e då vi vart tillsammans 29 april och förlovade oss 29 november så varför inte gifta oss nånstans därimellan, Haha..
    Dagen inna jag fyller 24 med, tänk att få vakna upp på sin födelsedag som brud =)

  • J D
    Äldre 18 Sep 12:53
    #3

    Vi kör också på augusti men jag fyller inte 24 förrän 1½ månad senare ;).

  • lönnsj­ö
    Äldre 18 Sep 12:55
    #4

    Härligt
    Mer som är bestämt? Färg,klänning, hår,caterin/laga själv blablabla? Det är så roligt att höra hur andra ska ha det.

  • MilosM­amma
    Äldre 18 Sep 12:59
    #5
    lönnsjö skrev 2008-09-18 12:55:26 följande:
    Härligt Mer som är bestämt? Färg,klänning, hår,caterin/laga själv blablabla? Det är så roligt att höra hur andra ska ha det.
    Ska jag vara ärlig så är det mesta bestämt, iaf färgtema, kläder till mej osv =)

    Vårat ska gå i rosa o vitt, det är rent o fint, mitt största bekymmer just nu är att hitta sådana där glashjärtan... suck.... men de kanske kommer finnas på guldfynd runt alla hjärtans dag.=)

    Det jag har hemma är papper till inbjudningskorten, fejkrosblad som ska strös ut av en näbb i gången i kyrkan innan jag kommer in, påsar att ha det dom ska kasta på oss och såpbubblor som ska blåsas när vi kommer ut från kyrkan..
    ÅÅhh jag har det mesta i huvet men tänka lägga upp bilder i bildgalleriet nu med =)
  • ekpo1
    Äldre 18 Sep 13:32
    #6

    Hej!
    Vi gifter oss den 1 augusti kl. 15.30.
    Tema är vitt och orange.

  • ekpo1
    Äldre 18 Sep 13:40
    #7
    MilosMamma skrev 2008-09-18 12:59:26 följande:
    Ska jag vara ärlig så är det mesta bestämt, iaf färgtema, kläder till mej osv =)Vårat ska gå i rosa o vitt, det är rent o fint, mitt största bekymmer just nu är att hitta sådana där glashjärtan... suck.... men de kanske kommer finnas på guldfynd runt alla hjärtans dag.=)Det jag har hemma är papper till inbjudningskorten, fejkrosblad som ska strös ut av en näbb i gången i kyrkan innan jag kommer in, påsar att ha det dom ska kasta på oss och såpbubblor som ska blåsas när vi kommer ut från kyrkan..ÅÅhh jag har det mesta i huvet men tänka lägga upp bilder i bildgalleriet nu med =)
    Hej! Här kanske finns ngt...www.festingen.se/group.asp&sub=16
  • MilosM­amma
    Äldre 18 Sep 13:45
    #8

    Har ni bokat kyrka??

  • anski
    Äldre 19 Sep 12:51
    #9

    22/8 för oss också.
    Vi har bokat kyrka och präst, lokalen kan inte bokas förrän i oktober...

  • lönnsj­ö
    Äldre 19 Sep 13:00
    #10

    Vi har bokat kyrka, lokal och frisör. Är just nu på jakt efter en fotograf. Vill ha en bra och till ett bra pris. Vill inte betala hur mycket som helst...men sen är det ju en stor händelse i ens liv. Förhoppningsvis sker det bara en gång, men man vill ju inte bli ruinerad för den sakens skull.

Svar på tråden Vi Augustibrudar - 09