• Tesshj­ärtaFr­ed
    Äldre 15 Sep 23:17
    7705 visningar
    9 svar
    9
    7705

    Catering i Södermanland

    Har frågat förut men inte fått några svar så jag gör ett nytt försök.
    Vi ska vara på Rockelstad Slott utanför Sparreholm och jag tar tacksamt emot tips på bra och prisvärd catering i närheten.
    Det är ca 4 mil vardera till Nyköping, Eskilstuna och Katrineholm, samt kortare till Flen och Gnesta, så alla dessa funkar.
    Tipsa gärna om sådana som ni själv har använt!

  • Svar på tråden Catering i Södermanland
  • Lövnäs
    Äldre 16 Sep 06:02
    #1

    Vi ska anlita bmc catering. De finns i Eskilstuna. Har varit på både bröllop o 60års-fest där de anlitat dem o jag jan verkligen ge dem gott betyg.

  • Blivan­de fruB
    Äldre 17 Sep 09:25
    #2

    Måste varmt rekommendera Östermans Kock med Butik som ligger på söder i Eskilstuna. Firman drivs av en tjej som heter Kicki Österman och hon är en fantastisk kvinna med mycket idéer. Vet inte hur stora sällskap hon ordnar för men hon har en hemsida med adress : ostermans.se där finns kontaktuppgifter och diverse annat. Lycka till!

  • Tesshj­ärtaFr­ed
    Äldre 20 Oct 14:33
    #3

    *puffar* Någon annan som har tips?

  • zeddy
    Äldre 20 Oct 14:38
    #4

    I Nyköping finns det:
    Moasmat.se
    ambrosiarestaurang.com
    alltom.nu

    I oxelösund:
    pacatering.se

    jag har inte hört något dåligt om någon av dessa. jag har mailat och kollat vad de tar men vissa står det på hemsidan iaf vad de tar för maten..
    Vi ska nog köra med Moas Mat, de är duktiga och har lång erfarenhet!

    Lycka till!

    zeddy

  • Tesshj­ärtaFr­ed
    Äldre 20 Oct 14:49
    #5

    Tack Zeddy. På min brors bröllop 2005 hade de Moas mat, och det var jättebra allting. Tyckte dock att de är lite dyra med serveringspersonalen, och dessutom kommer det nog bli ytterligare lite dyrare eftersom det som sagt är 4 mil mellan Nyköping och Sparreholm. Så det hade varit perfekt om det funnits något bra i typ Flen.

  • zeddy
    Äldre 20 Oct 15:32
    #6

    Kan ni inte ta serveringspersonal någon annanstans ifrån då? Känner ni inga som kan tänka sig att ställa upp, kompisars kopmisar? Eller hör med restaurangskolan i Nyköping. När jag gick där fanns det alltid lappar på anslagstavlan om att folk behöver serveringspersonal!
    Hör av dig annars, jag kanske kan luska lite (jag är på jakt efter samma sak snart...)

  • Tesshj­ärtaFr­ed
    Äldre 22 Oct 10:12
    #7

    Tack Zeddy, jag ska kolla och hör gärna av dig om du får tag på bra. När ska du gifta dig? Du bor i Nyköping antar jag?

  • Äldre 6 Jun 14:39
    #8

    Hej,
    VI kommer ha vårt bröllp på Rockelsta sommaren 2016 och tänkte höra vilken cateringleverantör du använde dig av och om du var nöjd ?

    Mvh,
    Daniel

  • Äldre 7 Jun 17:28
    #9

    Tinas catering i Flen! Vi gifte oss i höstas och hade festen på Rockelstad och är löjligt nöjda med Tina. Fantastisk mat och service!

Svar på tråden Catering i Södermanland