• femini­stbrud
    Äldre 20 Aug 20:53
    12105 visningar
    103 svar
    103
    12105

    080809 Hur gick det för er?

    Jag har tyvärr för stora bilder på min dator, men en bild på oss har jag lyckats förminska och lägga in!

    Jag vill se klänningar och outfits!

  • Svar på tråden 080809 Hur gick det för er?
  • Nufsan
    Äldre 21 Aug 08:37
    #1

    Hej, här har du mig iaf

    Ngr bilder finns i mitt galleri.

    Jag är så nyfiken, har ni fått papper från Skatteverket? Jag väntar på att namnändringen har gått igenom så man kan ändra körkort och så. Tycker man lever i ingemansland... man heter egentligen inte sitt gamla namn och sitt nya är det ingen förutom dom som var med på vigseln som vet om

  • femini­stbrud
    Äldre 21 Aug 12:45
    #2

    Jag har inte bytt namn så jag vet faktiskt inte. Men får man något papper ändå?

    Vad fina ni var!!

  • Nufsan
    Äldre 21 Aug 13:50
    #3

    tack detsamma

    Jag vet faktiskt inte om man får ngt papper, men jag tycker iaf att man borde det..


    feministbrud skrev 2008-08-21 12:45:41 följande:
    Jag har inte bytt namn så jag vet faktiskt inte. Men får man något papper ändå?Vad fina ni var!!
  • Daa
    Äldre 21 Aug 14:04
    #4

    Åh! Solrosor! Fiiiint. Skulle ha väntat till augusti med att gifta mig (solrosor var min första plan, men det gick inte då vi bestämde oss för juni)

  • lillaj
    Äldre 21 Aug 14:14
    #5

    Det blev verkligen "the day of my/our life" och det går inte att sluta le när man tänker på vårt bröllop Jag har haft en riktigt omtumlande sommar då min mamma gick bort en månad före bröllopet, och en vecka före min 30-årsdag och nu 1 sept byter jag jobb så det känns oerhört bra att bröllopsdagen blev så lyckad! Även jag inte på långa vägar hunnit bearbeta det som hänt så är det skönt att kunna tänka på bröllopet för då blir man alldeles varm i hela hjärtat!

    Det finns en länk till vår bröllopssida! Där ligger några få bilder i halvbra kvalitet men det kommer fler snart.

    Väntar också på någon form av verifiering av min namnändring!

  • brides­illy
    Äldre 21 Aug 14:29
    #6

    Vi hade en helt underbar dag, berättelse och bilder kommer så fort jag har fått bilderna

  • brides­illy
    Äldre 21 Aug 14:32
    #7

    Härligt att se alla fina bilder. Vi har bara fått kontakt karta (eller va det heter) så vi kan välja bröllopsbilder till album och så men alla bilder från gäster och vår extra fotograf väntar på vi på än.

  • femini­stbrud
    Äldre 21 Aug 14:38
    #8

    Ja, det är min älsklingsblomma!


    Daa skrev 2008-08-21 14:04:37 följande:
    Åh! Solrosor! Fiiiint. Skulle ha väntat till augusti med att gifta mig (solrosor var min första plan, men det gick inte då vi bestämde oss för juni)
  • Daa
    Äldre 21 Aug 15:16
    #9
    feministbrud skrev 2008-08-21 14:38:33 följande:
    Ja, det är min älsklingsblomma!
    Jag får nöja mig med solrosorna som börjar slå ut i trädgården. Det blev blåklint och daggkåpa i brudbuketten istället. Men jag är nöjd med den ändå.
  • kaleva­la
    Äldre 21 Aug 15:26
    #10

    hej svejs......har bilder i mitt galleri ......har ej fått fotografens bilder...
    känns tomt nu.......

Svar på tråden 080809 Hur gick det för er?