• Eksjöb­rud08
    Äldre 13 Aug 20:46
    6247 visningar
    13 svar
    13
    6247

    Var är ni Höglandsbrudar?

    Har någ varit lite för lite närvarande sista tiden. Strul och massor av småsaker att ordna in i det sista med bröllopet, en underbar bröllopsresa och så nu inskolning av båda barnen på dagis. SUCK!! Men nu hittar jag inte er! Det tråden jag hade sparat i favoriterna är stängd.

  • Svar på tråden Var är ni Höglandsbrudar?
  • Eksjöb­rud08
    Äldre 24 Aug 23:20
    #1

    Hallå! Letar fortfarande

  • Melis
    Äldre 25 Aug 02:16
    #2

    ingen gammal höglandsbrud men vi kan starta en ny tråd....

  • Eksjöb­rud08
    Äldre 25 Aug 21:26
    #3

    Bra idé. Finns det några andra fruar eller blivande sådana som vill vara med och prata med oss. Här har ni två stycken som redan har gift oss. Vi har massor av information om bröllopslivet på Höglandet det är bara till att ställa frågor.

    Melis! Vart gifte ni er och vart hade ni festen? Var det ett stort bröllop. Berätta, berätta *nyfiken*

  • Melis
    Äldre 25 Aug 22:33
    #4

    Vi gifte oss i bosnien och hade två fester där(tradition), vi hade cirka 130 vuxna och 18 barn. Allt var som jag hade förställt mig om inte bättre. Kläder hade vi inhandlat här, jag min i Malmö och Växjö och han sin också i växjö. Färgerna gick i guld och ivory, förutom när vi bytte om då hade jag en röd klänning och han en svart skjorta o röd slips...nåt jag missat?

    Fråga på bara

  • Melis
    Äldre 25 Aug 22:33
    #5

    Vi gifte oss i bosnien och hade två fester där(tradition), vi hade cirka 130 vuxna och 18 barn. Allt var som jag hade förställt mig om inte bättre. Kläder hade vi inhandlat här, jag min i Malmö och Växjö och han sin också i växjö. Färgerna gick i guld och ivory, förutom när vi bytte om då hade jag en röd klänning och han en svart skjorta o röd slips...nåt jag missat?

    Fråga på bara

  • Nalle Puh 40
    Äldre 8 Sep 21:32
    #6

    Här är en Höglandsbrud till

  • Nalle Puh 40
    Äldre 16 Sep 17:59
    #7

    Puff

  • Melis
    Äldre 16 Sep 23:39
    #8

    hej hej...välkommen

  • Äldre 3 Jun 19:21
    #9

    Jag är från eksjö... :)
     

  • Äldre 3 Jun 19:21
    #10

    Gifter mig 2013 är det tänkt
     

  • Äldre 3 Jun 20:23
    #11

    Nu är ju denna tråd fyra år gamal.. ;) Men vi kankske kan få liv i den igen?
    Jag gifter mig i augusti år år. Bor på landet utanför Nässjö. :)

  • mrs Oak
    Äldre 9 Jun 01:18
    #12

    Jag gifter mig också 2013. I början av juni är det tänkt. Bor i Eksjö.

  • Äldre 14 Sep 17:43
    #13

    Jag gifter mig 7 juni 2013 :) och vi bor i Huskvarna :)


Svar på tråden Var är ni Höglandsbrudar?