• wildal­ila
    Äldre 25 May 16:19
    9238 visningar
    60 svar
    60
    9238

    November bröllop

    Hej allisammans..!!!

    Nu är äntligen sommarn här och det börjsar bli varmt. Själv sitter jag och förbereder min solbränna till mitt brökllop som blir i novembe. Tänkte kolla om det finns några fler som gifter sig i november 2008???
    Ska sätta igång med att gå ner i vikt till bröllopet. någon som vill vara med och hjälpas åt. Bor i södertälje så finns det ngn i närheten här så vore det super kul om vi skulle kunna hjälpa varandra. Hör av er!!!

    Kramar November tjejen!

  • Svar på tråden November bröllop
  • Blivan­de fru L
    Äldre 25 May 19:21
    #1

    Vi gifter oss också i november. Planeringen går just nu lite trögt men jag känner mig ändå lugn. Det är ju inte direkt högsäsong för bröllop i november, så jag räknar kallt med att allt ska fixa sig.

    Vore kul att följas åt med er andra novemberbrudar!

  • Blivan­de fru L
    Äldre 25 May 19:26
    #2

    Här är länken till en annan novembertråd som det dock varit väldigt stillsamt i den senaste tiden:

    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2698360.html

  • Novemb­erbröl­lop08
    Äldre 26 May 09:07
    #3

    Å en novembertråd, kul:)Vi gifter oss den 15 nov. Allt går enligt planerna. Mycket kvar men det känns lugn. Skorna är köpta och helt underbara. Klänningen ska beställas i helgen, från Milly Bridal. Håller oxå på att fixa vikten, kör på Herbalife. Funkar jättebra, om man nu bara kan hålla sig från alla godsaker undertiden. 2 kg har jag tappat men mer ska det bli:)

  • Novemb­erbröl­lop08
    Äldre 26 May 09:28
    #4

    Vad ska ni ha för färgtema, om ni nu ska ha det? Vi har tänkt Rött, silver och vitt.

  • wildal­ila
    Äldre 26 May 09:31
    #5

    Hallå!!

    Vad kul! Vi gifter oss oxå 15:de november=))) då är vi fler. Vi ska ha mörk brunt, gammelrosa och vitt, möjligen lite inslag av guld.

    Jag gick ner typ 5 kg på en vecka. Sedan gick jag upp massa efter en finlands kryssning. Blää så då tappade jag lusten lite.

    Igår bokade vi bröllopsresa så den 18/11 bär det av=))) hur går det för er...??

  • Blivan­de fru L
    Äldre 26 May 11:58
    #6

    Vi gifter oss den 8 november. Det lutar åt gammelrosa och brunt som färgtema. Verkar vara populärt på höstbröllop!

    En sak som jag funderar mycket på nu är inbjudningskorten. När ska man skicka dem? Det är ju en årstid när folk inte har så mycket andra stora fester inplanerade, så det kanske inte är så bråttom. När skickar ni era?

    Wildalila: Vart åker ni på bröllopsresa?

  • ellino­r5
    Äldre 26 May 12:03
    #7

    Hej!

    Vi gifter oss också i November.. den 22 november! Vi tänker ha brunt o vitt som färgtema! Det närmar sig den stora dagen, typ ett halvt år kvar!! Så man borde väl på allvar börja plandera o pyssla! Jag har också planer på att gå ner i vikt, så jag kommer att söka min klänning på allvar först om ett par månader..!

  • mozzar­ella
    Äldre 26 May 12:37
    #8

    Hallå!
    vi ska också gifta oss 8 november. vi klurar fortfarande lite på färgtemat men det lutar åt brunt, guld och vitt. vi är fotfarande ganska mycket på planeringsstadiet. det enda vi egentligen har gjort rent fysiskt är att boka lokalen. När har ni tänkt att påbörja inbjudningskorten (om ni ska göra dem själva?)

  • wildal­ila
    Äldre 26 May 12:59
    #9

    hej!!!

    Jag beställde mina inbjudningskort. Så de är helt klara med adress och allt. skickar ut dem om ca 4 veckor. För att vara säker på att så många som möjligt kan komma. =)

    Blivande fru L: Vi åker till thailand och är bort 15 dagar.. kaoh lak blev det.. till ett fint spa hotell=)()()

  • Novemb­erbröl­lop08
    Äldre 26 May 15:02
    #10

    Vi kommer skicka ut inbjudan i slutet av aug och osa 1,5 mån före. Fast jag vet inte om jag kommer kunna hålla mig så det är möjligt att jag gör det tidigare. Inte för tidigt för jag vet folk som glömmer bort att osa om det är för långt innan.

    Vi boka bröllopsresa igår, jag skulle inte få veta nåt men min m2b kunde inte hålla sig. Det bär av till paris den 17 nov-21 nov:)

Svar på tråden November bröllop