• Kopie
    Äldre 19 May 12:35
    4860 visningar
    4 svar
    4
    4860

    Uddevalla m omnejd

    Hej.

    Finns det ngn annan där ute som ska gifta sig i eller runt UA i sommar?? Jag har lite problem med att hitta ngn som gör frisör/smink. Hon som jag hade tänkt mig hade semester =( Ngn som har ngt bra tips?

  • Svar på tråden Uddevalla m omnejd
  • lindah­allman
    Äldre 19 May 12:46
    #1

    jag ska gifta mig i ljunskile den 9 augusti. själv ska jag gå till min frisör. kan tipsa dig om henne, hon är jättebra men jag vet inte om man får skriva vilken salong det är och hennes namn, det kanske kallas för reklam av moderatorerna. men jag skriver i din gästbok istället

  • martin­theres­e
    Äldre 19 May 16:05
    #2

    jag gifter mig i uddevalla om 4 veckor! jag ska gå till min favvotjej på munken som gör både smink & frisyr. Vet att även att cityspa gör både och!

    var ska ni gifta er??

    //T

  • Kopie
    Äldre 19 May 19:39
    #3

    lindahallman - tack för tipset. Tror jag vill ha ngn i Uddevalla dock, men det är ju inte så långt att åka om jag nu inte skulle hitta ngn här.

    Martintherese - wow 4 veckor!! Hur är det med nerverna?? Vi ska gifta oss i Herrestads kyrka och ha efterföljande fest i Regementsparken. Var ska ni gifta er?

  • martin­theres­e
    Äldre 19 May 20:41
    #4

    :D vi ska gifta oss i Regementsparken. på gräsmattan utanför rotundan, i rotundan om det regnar och ha festen i stora salen i Thordéngården på andra sidan grusplanen! kul att ni oxå ska vara i regemenstparken. väldigt vackert där!

    Hmm nerverna finns där..men än så länge innanför kroppen hehe

Svar på tråden Uddevalla m omnejd