• fiffin­urlig
    Äldre 7 May 15:40
    4673 visningar
    7 svar
    7
    4673

    Hur mycket lägger ni på morgongåva?

    Ja, som rubriken lyder. Hur mycket pengar lägger ni på morgongåva..Berätta gärna också vad ni köpt..
    Har lite ångest över att den jag har köpt till m2b är lite väl dyr..

  • Svar på tråden Hur mycket lägger ni på morgongåva?
  • Pumpki­n
    Äldre 7 May 16:02
    #1

    Min M2B kommer att få två morgongåvor - nånting litet (och inte så dyrt) dagen efter bröllopet och sen en Iphone när vi är på bröllopsresan i USA. Iphone går på ca 2600kr i USA idag, så säg 3000kr sammanlagt för båda gåvorna.

  • Fru sen 06
    Äldre 7 May 16:04
    #2

    Secret Box 750kr

  • Tootic­ki
    Äldre 7 May 16:09
    #3

    Weekendresa till Brugge med boende 4 nätter på fyrstjärnigt hotell. 8000 + 4000 kr i fickpengar till att börja med.

  • Lina_K
    Äldre 7 May 16:09
    #4

    Secret Box 1800

  • gekas
    Äldre 7 May 16:10
    #5

    min blivande kommer få två gåvor: Leksans kläder ( han tycker ej om sport men hans kompisar är riktiga Leksans fanatiekr) så att jag tänkte vara lite taskig, den andra gåvan, en klocka. sammanlagt mellan 2000-3000

  • fiinen
    Äldre 7 May 16:11
    #6

    Min får en klocka i svart titan (han älskar annorlunda metaller) som jag även ska gravera nått litet på. Allt går på ca 2000:-. Jag vet vart man kan köpa IPHONE billigt med svensk meny om någon är intresserad!

  • fiffin­urlig
    Äldre 7 May 16:12
    #7

    Ash, då kanske inte min var så dyr iallafall..Min går på ca 4000 och är en heldag med motorsport av olika former, vilket min sambo ÄÄÄÄlskar

Svar på tråden Hur mycket lägger ni på morgongåva?