• Annaoc­hHenri­k
    Äldre 22 Apr 17:50
    32515 visningar
    137 svar
    137
    32515

    Jämtlandsbrudar Del 2!

    Här kan vi Jämtlandsbrudar prata vidare!
    Här är länken till den gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-66/m2686250.html

  • Svar på tråden Jämtlandsbrudar Del 2!
  • Annaoc­hHenri­k
    Äldre 22 Apr 17:57
    #1

    Så, nu är den nya tråden igång...
    Hur går det för er, tjejer?
    Här har vi fått tag på ny solist sen vår gamla backat ur, skönt!
    Nu hoppas jag att han är så bra som han sägs vara, vi hinner inte träffa honom innan bröllopet, så lite av en chansning är det

  • ditte1
    Äldre 22 Apr 17:57
    #2

    Hej igen!
    Ni som beställt klänningar, Nienna? vilken adress mailar man till på 1koo?
    Jag får inte ens till inloggningen...
    Vad heter puffärm (till näbbklänning) och lila, lavendel, vad heter det på engelska?? Lavendel, lilac?
    MVH ditte

  • snaily
    Äldre 22 Apr 19:22
    #3

    Hej! Jag kastar mig in i den här tråden. Måste bara berätta om min fantastiskt lyckade dag i Östersund som jag nyss kommit hem från. Lämnade in min klänning för ändringar på Atelje Grönlund (tidigare köpt klänningen där), och det visade sig att det nog går att ändra och sy på axelband exakt så som jag vill ha dem. Sen beställde jag en vigselring på Larssons guld och även där blev det exakt enligt mina önskningar, och billigare än väntat. Dessutom jättetrevligt bemötande och bra service på båda ställena! Sen hann jag även med att klippa mig och shoppa en massa andra grejer... ganska produktiv dag! (Kan tillägga att bröllopet kommer hållas i Norrtälje men eftersom jag bor i Härjedalen blir det Östersund man får åka till för diverse bröllopsbestyr.) Ha det bra i vårsolen!

  • Nienna
    Äldre 22 Apr 20:53
    #4

    Oj, har det redan gått tre månader! Hänger såklart med i nya tråden!

    Anna - Vad bra att ni hittat en ny solist! Kan han inte spela in/filma nåt så ni i alla fall får höra hur han låter?

    ditte - Jag har mailat på eshop@1koo.com. Puffärm vet jag inte vad det heter men lavendel heter nog lavender.

    snaily - Skönt att få både klänningen och ringen som du vill!

  • ditte1
    Äldre 22 Apr 20:57
    #5

    Tack!!

  • Annaoc­hHenri­k
    Äldre 23 Apr 07:16
    #6

    Nienna: Japp, tiden går fort när man har roligt

    Vi får se om vi kan få höra något som han sjunger innan det är dags... Men det är pappsen som rekommenderat honom, och jag litar på min far, han har bra musiksmak. Så jag tror att han är duktig...
    Har mailat honom med ett antal låtförslag nu, så får vi se vad han säger, om det är något han kan tänka sig!

  • aprils­tar
    Äldre 24 Apr 12:27
    #7

    Anna och Henrik:
    Ang. tips på fotografering tidigare (har ju varit borta på smekmånad...) så var vi en sväng på stocketitt och klättrade upp i utkikstornet. Blev kanonfina bilder, ser ut som vi svävar på molnen. Vi bara chansade på att dörren skulle vara öppen, men det går ju och ringa dit och kolla om man inte är lika impulsiva som oss

  • östers­und080­823
    Äldre 24 Apr 14:50
    #8

    Vi ska ta våra bilder på Stocke Titt. Vi kommer även att ha vår vigsel och fest där.

    Anna: Om ni tar bilderna där så kanske vi ses!

  • Annaoc­hHenri­k
    Äldre 24 Apr 14:58
    #9

    aprilstar: Men jösses, du har ju gift dig nu ja! GRATTIS! Hur var det?
    berätta, berätta, berätta!

    Stocketitt är superfint, men pappa vigdes där, så det känns som att det vore lite roligare att fotas någon annanstans. Men det är ju helt klart ett alternativ! (Fast nog tycker jag att ni kan få ha Stocke titt för er själva den dagen, östersund080823)
    Får se! Frösön är ju tacksamt, det finns ju hur många fina ställen som helst där. Annars kan man ju åka ut åt ÅS-hållet också, där är det också fint! jag är bara rädd för dåligt väder i samband med fotograferingen...

  • Nienna
    Äldre 24 Apr 21:40
    #10
    aprilstar skrev 2008-04-24 12:27:30 följande:
    Anna och Henrik:Ang. tips på fotografering tidigare (har ju varit borta på smekmånad...) så var vi en sväng på stocketitt och klättrade upp i utkikstornet. Blev kanonfina bilder, ser ut som vi svävar på molnen. Vi bara chansade på att dörren skulle vara öppen, men det går ju och ringa dit och kolla om man inte är lika impulsiva som oss
    Grattis!!! Instämmer med Anna, berätta!!!
Svar på tråden Jämtlandsbrudar Del 2!