• Tratte­lina
    Äldre 14 Apr 11:48
    9603 visningar
    6 svar
    6
    9603

    Frisör och Makeup Oskarshamn eller Västervik sökes

    Stockholmsbrud som ska gifta sig utanför Oskarshamn söker tips på bra frisörer och hudterapeuter i Oskarshamn eller Västervik.

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Frisör och Makeup Oskarshamn eller Västervik sökes
  • Blivan­de mrs K
    Äldre 17 Apr 22:53
    #1

    Jag har en gammal kompis som bor nära västervik på sommaren.. Hon jobbar som frilansande frisör och makeupartist och brukar åka hem till sina kunder. Jag vet dock inte om jag vågar skriva ut hennes hemsida eller mail här, vad jag förstått får man inte göra det för att det är reklam. Lite konstigt tycker jag för det är ju lite därför jag gick med här så man kan byta tips med varandra..
    Jag skulle vilja veta om ni har nått tips på en bra florist i Stockholm?

  • Blomst­erbrud
    Äldre 18 Apr 18:23
    #2

    Salong Figaro i Oskarshamn har en del bra tjejer, jag ska fixa mig där men jag vet inte resultatet än, men jag går dit i vanliga fall oxå

  • Tratte­lina
    Äldre 18 Apr 20:08
    #3

    Tack så mycket, båda två!

    Om din kompis vill så får du mer än gärna skicka ett personligt meddelande till mig med hennes mail/telefon/hemsida.
    Jag ser helst att jag slipper åka 8 mil tur och retur för att göra håret och så kan hon komma till mig är det ju super
    Bernzonz Blomsterhandel på Sankt Eriksgatan samt 49 Flower Garden på Sveavägen är bra tycket jag.

    Tror att jag pratade med Salong Figaro och dom hade ingen tid kvar för brud den dagen om jag minns rätt. Ska gifta oss i Misterhult men tyvärr har jag bokat hår i Västervik för det var ett mycket bra pris samt att dom hade tid för mig.

  • Blivan­de mrs K
    Äldre 20 Apr 12:24
    #4

    Tack ska kolla upp båda ställena! Har skickat ett medelande till dig; )

  • Blomst­erbrud
    Äldre 21 Apr 07:42
    #5

    Trattelina
    Där ser man, du ska gifta dig i lilla Misterhult
    Hur kommer det sig när du kommer från den stora staden?
    Du får ju nyrenoverad kyrka dagen till ära

  • Äldre 18 Jan 19:00
    #6
    Blivande mrs K skrev 2008-04-17 22:53:45 följande:

    Jag har en gammal kompis som bor nära västervik på sommaren.. Hon jobbar som frilansande frisör och makeupartist och brukar åka hem till sina kunder. Jag vet dock inte om jag vågar skriva ut hennes hemsida eller mail här, vad jag förstått får man inte göra det för att det är reklam. Lite konstigt tycker jag för det är ju lite därför jag gick med här så man kan byta tips med varandra..
    Jag skulle vilja veta om ni har nått tips på en bra florist i Stockholm?


    Finns din kompis kvar i Västerviks-området??
Svar på tråden Frisör och Makeup Oskarshamn eller Västervik sökes