• linkas
    Äldre 7 Apr 19:58
    13194 visningar
    9 svar
    9
    13194

    Strippa till möhippa

    Är just i start groparna till att ordna min väns möhippa till sommaren och vi skulle gärna vilja ha en manlig strippa!
    Någon som vet någon som finns i Västerbotten/Norrbotten?

  • Svar på tråden Strippa till möhippa
  • Waerst­a
    Äldre 7 Apr 21:36
    #1

    Tur du skrev västerbotten/norrbotten..

  • 8108
    Äldre 7 Apr 22:05
    #2
    Waersta skrev 2008-04-07 21:36:21 följande:
    Tur du skrev västerbotten/norrbotten..
  • ljuva maj
    Äldre 12 Apr 23:57
    #3

    Har ingen koll, men kolla upp personen i fråga noga. Vi hade en manlig strippa på min svägerskas möhippa som visade sig vara 50 år och tandlös. Vi fick oss iallafall ett gott skratt när han gått ;)

  • MaddeW
    Äldre 13 Apr 00:04
    #4

    Ingen vill väl ha en strippa på sin möhippa/svensexa nu för tiden?
    Ganska osmakligt med strippot om jag får tillägga...(tycker jag, alla tycker dock olika..)

    -lite väl amerikanskt? Någon annan aktivitet kanske uppskattas mer av bruden?

  • bruden­08
    Äldre 13 Apr 00:50
    #5

    Tycker man ska vara försiktig med strippor på möhippor och svensexor brukar ofta skada mer än att glädja läst om många brudar på BT som mått väldigt dåligt pga detta och väldigt många uppskattar inte sådant.

  • ljuva maj
    Äldre 13 Apr 01:03
    #6

    Kan inte riktigt säga att jag förstår vad det är att vara så känslig för eller må dåligt över. Tycker det hela är väldigt oskyldigt.

  • bruden­08
    Äldre 13 Apr 01:14
    #7

    Det är ju hur man är som person, personligen skulle jag väl "tåla" att det var en strippa på min m2b svensexa men jag skulle ju inte tycka det skulle vara så kul. Jag har det väldigt jobbigt med hur jag själv ser ut för tillfället väger lite för mycket men som sagt jag skulle tåla det likaså min sambo, men jag har flera kompisar som det skulle kunna skada deras relationer med pga hur de känner, svartsjuka mm. Tycker som sagt att det är ett väldigt onödigt inslag inför ett bröllop.

    Har faktiskt läst om tjejer som viljat ställa in sina bröllop pga sånt här för de mår så dåligt.

    Skulle det inträffa på min möhippa så skulle jag kunna ta det men jag förstår inte riktigt vitsen faktiskt. Finns ju så mycket mer att göra....

  • Nibla
    Äldre 13 Apr 09:44
    #8

    Men nu var ju frågan om det var nån som kände till en strippa, inte om det är "rätt eller fel" att ha en strippa.

    Ni känner väl inte bruden ifråga, så sluta kommentera om att risken finns att hon kommer må dåligt efteråt och ställa in bröllopet.....

  • Äldre 8 May 08:50
    #9
Svar på tråden Strippa till möhippa